Miksi niin monet firmat ottaa tuon suvaitsevaisuusteeman mainoskampanjaansa?
Jo kauppatieteen perusopetusta on ettei kannattaisi valita noin paljon mielipidettä jakavaa mainosteemaa tuotteelle jonka olisi tarkoitus upota koko kansaan, esim luulisi nyt että suklaata olisi tarkoitus kaupata ihan kaikille ei vain niille oikein ajatteleville ja sille pyramidin kärjessä olevalle joukolle.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Moniiko naiinen on rasiisti?
Elii siinä mieelikuvassa kuun puhuutaaan hädänalaaisistaa
Boikottiin vaan. Lukekoot kirjansa sitten uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moniiko naiinen on rasiisti?
Elii siinä mieelikuvassa kuun puhuutaaan hädänalaaisistaa
Ne jotka ovat itsekin siellä pyramidin leveämmässä perässä mutta joille kyllä suklaa maistuisi.
Ylimielisyydessään eivät kuuntele asiakkaitaan.
kyse on suvaitsevaisuuden vastakohdasta, eli sensuurin tukemisesta
Eräässä helsinkiläisessä firmassa johdossa on Vihreiden kunnanvaltuutettu, mutta eipä hänen työpaikallaan lähes koskaan työskentele maahanmuuttajataustaista työntekijää.
Itse jankutetaan ettei hyväksy rasismia, mutta kuitenkaan ei itse palkkaa ulkomaisia työntekijöitä
Toivottavasti mahdollisimman moni oikeasti jättäisi ne tietyt suklaat kauppaan.
Moniiko naiinen on rasiisti?