Voiko mieheen luottaa jos on jättänyt toisen naisen vuoksi mutta haluaa nyt palata luokseni?
Luottaisitko ja nyt ihan rehellisiä vastauksia, ei kaunisteltuja totuuksia.
Kommentit (95)
En luottaisi. Ilkeyttäni voisin ottaa miehen takaisin ja sit hetken kuluttua jättää hänet toisen miehen takia.
Onhan noita pettäjiä otettu takaisin vaikka kuinka paljon maailman sivu ja ihan hyvin lopputuloksinkin, mutta tietysti se pistää vähän miettimään mikä on sen takaisinottajan itsekunnioituksen laita.
Oikea kysymys on se, että pystytkö elämään epäluottamuksen kanssa. Koska et pysty enää täysin luottamaan.
Luottamuksen voi menettää vain kerran ja takaisin sitä ei saa koskaan.
Minä luotin ja nyt ollaan oltu yli 30v yhdessä onnellisina. Virheistä voi oppia, myös mies.
Voit luottaa, ettei ollut viimeinen kerta kun lähtee.
Nää tällaiset pettäjämiehet, jotka ovat jättäneet toisen takia, mutta kun vituiksi menee, ovat ruikuttamassa takaisin, on ihan oma lajinsa.
Mies palaa vain sen takia, että hänellä meni vituiksi tuon toisen naisen takia. Ei siksi, että hän yhtäkkiä koki jonkin suuren valaistumisen suhteesi. Miehet eivät osaa olla yksin. Mieluummin sitten vaikka vanha suhde kuin olla yksin.
Sinua kokeilee, olethan tuttu, vanha ja turvallinen. Mutta sinä et koskaan voisi enää luottaa mieheen. Tiedän sen kokemuksesta, mua petettiin ja parikyt vuotta yritin luottaa, mutta eihän siitä mitään tule. Sitä sitten eletään jatkuvan epäluulon kanssa, mikä on tosi kuluttavaa. Jatkuvan epäilyn kanssa, että koskas tuo mies tuosta taas lähtee toisen matkaan.
Teidän suhde olisi jo valmiiksi ihan pilalla, mikäli otat miehen takas. Ei ole vahvaa perustaa, mihin tukeutua, kun elämässä tulee vastoinkäymisiä ja ongelmia.
Onhan se varmaan ihan kiva elellä siinä, käydä kaupassa ostamassa makkaraa, löhötä sohvalla ja jakaa arki. Mutta jatkuva epäilys, epäluulo ja huoli kalvaisi aina siellä taustalla. Mieti jaksaisitko sellaista sitten kuitenkaan.
Ei tosiaankaan! Ei missään tapauksessa pidä ottaa takaisin.
Luotin naiseen tällaisessa tilanteessa kolme kertaa kunnes sillat oli poltettu, tuossakin taisi olla pari mahdollisuutta liikaa.
Miksi ylipäätään haluat ottaa takaisin ihmisen, joka on jättänyt sinut toisen takia? Ei kannata hakea jo ulos vietyjä roskia takaisin sisälle.
Kuulostaa huonolta idealta ottaa mies takaisin. Tietäisit aina, ettet ole hänen ykkösvalintansa. Voiko parisuhteen uudelleenperustaa sellaiselle pohjalle? En itse pystyisi. Menisi itsekunnioitus.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa huonolta idealta ottaa mies takaisin. Tietäisit aina, ettet ole hänen ykkösvalintansa. Voiko parisuhteen uudelleenperustaa sellaiselle pohjalle? En itse pystyisi. Menisi itsekunnioitus.
Jos ap on muuttunut tuossa välillä (esim ulkonäkö parantunut merkittävästi), saattaisi hyvinkin olla nyt ykkösvalinta.
No älä nyt helvetissä sitä takaisin ota!
Eli sinä olet helppo ja rajaton. Ei omaa edes mitään kunnioitusta sinua kohtaan kun kehtaa yrittää.
Mies voimaantui. Anna enemmän ja tee makaroonia.
Ei missään nimessä kannata luottaa. Sinusta on tullut se kakkos-valinta. Nyt kun sen ykkös-naisen kanssa ei asiat toimineet, niin hän palaa sinun, tutun ja turvallisen luokse ja heti kun vastaan tulee taas uusi ykkös-nainen, niin mies taas lähtee.
Pitäisi miehen tehdä aika paljon, että minä ottaisin pettäjä miestä takaisin.
En itse arvosta ihmisiä jotka antaa pettämisen anteeksi. Ihme lapamatoja.
Ei tietenkään voi