Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vastaat somea stalkkaaville tuttaville?

Vierailija
03.11.2018 |

Onko tälläinen tuttua? Muutava vanha kaveri, jotka eivät pidä hyvänä läheisenä ystävänä, mutta stalkkaavat juuri somesta elämäsi joka käännettä. Väijyvät siellä oletko raskaana, oletko saanut uuden työn tai oletko vielä saman miehen kanssa.

Itse kun päivitän jotain (pieni osa elämästäni) nämä heräävät henkiin ja ryhtyvät pommittamaan yksityisviesteillä kysellen tarkempia lisätietoja, lisänä vielä valituksia että eivät näe päivityksiäni jostain somesta?

Huh huh, ei tule mieleen soittaa ja kysyä mitä kuuluu?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunnista tuollaista ihmistyyppiä.

Vierailija
2/5 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, mulla ei oo kavereina sellasia, joille en haluu tietoo elämästäni jakaa missän facessa tai instassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä eräs syy: todennäköisesti päivität facebookiin tai instaan jotakin tällaista, että "voi kauheeta, kaikkee sitä sattuukin..." tai "kamee päivä mulla, nyt meni hermo...", "voi rähmis sentään mitä tapahtui kotimatkalla tänään..."

Eli ei kannata tehdä tuollaisia puolivillaisia päivityksiä, joissa päivitellään, että jotain KAUHEETA on tapahtunut, muttei kuitenkaan kerrota mitä. JOS haluat kertoa perheuutisen niin kerro se suoraan, esim. "perheeseemme syntyi tyttövauva viime tiistaina" eikä suinkaan näin, että "arvatkaas mitä tapahtu viime tiistaina...!"

Silloin ei kukaan pommita sinua yksityisviesteillä.

Vierailija
4/5 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap vähän tyhmä.Miksi ihmeessä laitat someen asioita,kun et halua ,että toiset ihmiset lukee ne sieltä. Kyllä sun juttus on vapaata riistaa kaikki mitä pistät esille.

Lakkaa valittamasta.

Vierailija
5/5 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs esittelet elämääsi somessa, etkä osaa yksityisasetuksia käyttää?