Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttären poikaystävä puhuu vain kysyttäessä

Vierailija
03.11.2018 |

Poika on meillä lähes päivittäin, syö meidän kanssa, häärii tyttären kanssa keittiössä, katsovat TV:tä olohuoneessa ja muutenkin on meidän kanssa tekemisissä jatkuvasti. Silti ei oma-aloitteisesti keskustele mistään.

Voiko tälle tehdä jotain? Musta vähän vaivaannuttavaa pidemmän päälle.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuu vain kysyttäessä. 

Mutta mistäpä voisi mies löytää tuollaisen tyttöystävän itselleen, sanokaapas se. 

Vierailija
22/42 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajakaa se pois,ei kuulu keskenkasvuisille tuollaiset seurustelut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajakaa se pois,ei kuulu keskenkasvuisille tuollaiset seurustelut.

Höpö! Keskenkasvuiset vaikuttavat olevan ihan superonnellisia yhdessä. Oikein kateeksi käy kun vierestä katsoo.

Ap

Vierailija
24/42 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon epäilyttävämpänä pitäisin itse paljon äänessä olevaa "supliikkimies" poikaystävää. Mutta minä olenkin introvertti. Ihanalta ja lupaavalta kuulostaa, että viettää muuten luontevan oloisesti aikaa myös perheen kanssa, eikä vain ilta-aikaan kahdestaan tytön kanssa peiton alla.

Vierailija
25/42 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon epäilyttävämpänä pitäisin itse paljon äänessä olevaa "supliikkimies" poikaystävää. Mutta minä olenkin introvertti. Ihanalta ja lupaavalta kuulostaa, että viettää muuten luontevan oloisesti aikaa myös perheen kanssa, eikä vain ilta-aikaan kahdestaan tytön kanssa peiton alla.

No totta! En kestäis yhtään sellaista Jethro-tyyppistäkään. Taisin stressata turhasta. Ehkä hän ajan kanssa vielä vapautuu enemmän.

Ap

Vierailija
26/42 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni hintelä murrosikäinen poju pelkää kun pöydän toisella puolen violettivaaleenpunasella tukalla varustettu 127kg matami mättää toista täytekakkua samalla istumalla naamariin ja huuhtoo alas sikspäkillä siideriä.

Vierailija
27/42 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni hintelä murrosikäinen poju pelkää kun pöydän toisella puolen violettivaaleenpunasella tukalla varustettu 127kg matami mättää toista täytekakkua samalla istumalla naamariin ja huuhtoo alas sikspäkillä siideriä.

Apua, tunnetaanko me?

Ap

Vierailija
28/42 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussiiko ne teillä ;)

Vierailija
29/42 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nussiiko ne teillä ;)

Usein ja hartaasti. Poika on kyllä silloinkin hiljaa, tyttö vaikertaa äänekkäästi.

Ap

Vierailija
30/42 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttärelläni on kanssa melko hiljanen poikaystävä. Sain hyvät naurut kun poikaystävä haki mua sairaalasta ja hoitaja kysyi, oletteko sukulaisia kun muita ei päästetä huoneisiin. Joo, ollaan kai. Se on vähän niinkun mun anoppi.

Vierailija
31/42 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttärelläni on kanssa melko hiljanen poikaystävä. Sain hyvät naurut kun poikaystävä haki mua sairaalasta ja hoitaja kysyi, oletteko sukulaisia kun muita ei päästetä huoneisiin. Joo, ollaan kai. Se on vähän niinkun mun anoppi.

XD

Vierailija
32/42 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen suomalainen. Ai niin, ei saa sanoa noin, anteeksi. Te olette maailman kohteliaimpia, hyväkäytöksisempiä ja parhaimpia ja on lottovoitto syntyä Suomeen. (Irony)

Vierailija
33/42 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä?

Vierailija
34/42 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂

Vierailija
35/42 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Provo 1/5, ei tuollaisella teinillä mitenkään voi olla tyttöystävää

Voi hyvinkin, olen 16 ja aika moni tuntemani ottais aika pitkälti kenet vaan kunhan vaan os poikaystävä.

Miksi? Eikö pojat kiinnostu ja lähentele tyttöjä?

Ennemmin voisi kysyä että miksi 16v tytöt kuvittelevat että se riittää, kun löytyy pimppi ja tissit? Missä vaiheessa naiset oppivat sen, ettei itse tarvitse olla aloitteellinen? Ilmeisen varhaisessa vaiheessa?

Sille on syynsä että naiset eivät lähesty sinua. Lopeta katkeruus naisia kohtaan, katso peiliin ja ryhdistäydy.

Olet nyt latonut tuon saman aivottoman argumenttisi jo varmaankin vuoden päivät tiskiin. Tavallaan voisin olla otettu; minulla on fani. Mutta toisaalta tuollainen epä-älyllinen länkytys on kyllä helvetin ärsyttävää.

Taidat olla hieman itsekeskeinen ja vainoharhainenkin. Nimittäin ensimmäinen kerta kun ladon kyseisen mielipiteen sinulle tiskiin, sinä taas ilmeisesti olet vähintäänkin jankannut samaa asiaa vuoden päivät. Ehkö tosiaan kannattaisi ottaa neuvostani ja muiden neuvoista opiksi ja lopettaa muiden syyllistäminen omista vajavaisuuksista.

Vierailija
36/42 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en teininä puhunut anoppilassa yhtään oma-aloitteisesti. Vastasin kyllä kysymyksiin, mutten esittänyt vastakysymyksiä ollenkaan. Olen nyt 23-vuotias, anoppila on edelleen sama, ja huomaan edelleen olevani keskusteluissa aina se vähemmän äänessä oleva. Tykkään anopista ja apesta kyllä, mutta jotenkin vielä ajattelen olevani "lapsi", joka saa puhua kun kysytään :D Opittu käytösmalli siis.

Vierailija
37/42 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvinkin, olen 16 ja aika moni tuntemani ottais aika pitkälti kenet vaan kunhan vaan os poikaystävä.

Ennemmin voisi kysyä että miksi 16v tytöt kuvittelevat että se riittää, kun löytyy pimppi ja tissit? Missä vaiheessa naiset oppivat sen, ettei itse tarvitse olla aloitteellinen? Ilmeisen varhaisessa vaiheessa?

TÄMÄ!!!!

Vierailija
38/42 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sille on syynsä että naiset eivät lähesty sinua. Lopeta katkeruus naisia kohtaan, katso peiliin ja ryhdistäydy.

Ei tuossa ole mitään katkeruutta.

Hyvin harva nainen tekee aloitteita. 99% kaikista aloitteista tekee mies. Naisilla edelleenkin on sellainen ajatusmaailma että hän vain on ja miesten pitäisi sitten jahdata häntä.

Vierailija
39/42 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nussiiko ne teillä ;)

Usein ja hartaasti. Poika on kyllä silloinkin hiljaa, tyttö vaikertaa äänekkäästi.

Ap

Paljastuit provoksi

Vierailija
40/42 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna toisen olla.

Itse olin toivottoman ujo nuorena aikuisua kohtaan, enkä keksinyt mitään sanottavaa heille. Todellakin vastasin vain kysyttäessä. Enkä epäkohteliaisuuttani, vaan arkuudesta johtuen. Ja se kyllä parani iän karttuessa. Anoppi varmaan toivoo nykyään, että olisin joskus hiljaa 😆

Sama täällä. 😁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä