Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttären poikaystävä puhuu vain kysyttäessä

Vierailija
03.11.2018 |

Poika on meillä lähes päivittäin, syö meidän kanssa, häärii tyttären kanssa keittiössä, katsovat TV:tä olohuoneessa ja muutenkin on meidän kanssa tekemisissä jatkuvasti. Silti ei oma-aloitteisesti keskustele mistään.

Voiko tälle tehdä jotain? Musta vähän vaivaannuttavaa pidemmän päälle.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muka sellainen hissukka on jonkun tyttöystävän saanut? En usko.

Vierailija
2/42 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo 1/5, ei tuollaisella teinillä mitenkään voi olla tyttöystävää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten muka sellainen hissukka on jonkun tyttöystävän saanut? En usko.

Ei kovin hissukalta vaikuta kun keskenään ovat.

Ap

Vierailija
4/42 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvinkin, olen 16 ja aika moni tuntemani ottais aika pitkälti kenet vaan kunhan vaan os poikaystävä.

Vierailija
5/42 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi olla.

Mun teinpoikani on juuri sellaknen. Puhuu aikuisille vain kysyttäessä ja silloinkin yksitavuisesti. Kavereiden kanssa hekin vaikuttavat puhelevan ihan normaalisti. Varmaan puhelevat tyttöysgävän kanssakin ihan paljon, kun kukaan ei kuule.

Vierailija
6/42 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvinkin, olen 16 ja aika moni tuntemani ottais aika pitkälti kenet vaan kunhan vaan os poikaystävä.

Poika kyllä vaikuttaa tosi kivalta ja mukavalta silloin kuin puhuu. Ja vastaa ihan reippaasti kysyessä eikä vain yhdellä sanalla. Mutta vois puhella myös oma-aloitteisesti.

Ap

Vierailija
7/42 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi olla.

Mun teinpoikani on juuri sellaknen. Puhuu aikuisille vain kysyttäessä ja silloinkin yksitavuisesti. Kavereiden kanssa hekin vaikuttavat puhelevan ihan normaalisti. Varmaan puhelevat tyttöysgävän kanssakin ihan paljon, kun kukaan ei kuule.

Puhuu ne paljon tässä meidänkin kuullen, mutta ei vapaaehtoisesti juttele meille.

Ap

Vierailija
8/42 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Eikö pojat kiinnostu ja lähentele tyttöjä?

Vierailija
9/42 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poika kyllä vaikuttaa tosi kivalta ja mukavalta silloin kuin puhuu. Ja vastaa ihan reippaasti kysyessä eikä vain yhdellä sanalla. Mutta vois puhella myös oma-aloitteisesti.

Ap

Ap, minun puolisoni on tuollainen. Et voi kuin hyväksyä toisen sellaisena kuin hän on.

Vierailija
10/42 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sen olla oma itsensä. Ei ole pakko puhua. 

Vierailija
11/42 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla vain kateellinen kun et itse ole saanut ketään.

Vierailija
12/42 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna toisen olla.

Itse olin toivottoman ujo nuorena aikuisua kohtaan, enkä keksinyt mitään sanottavaa heille. Todellakin vastasin vain kysyttäessä. Enkä epäkohteliaisuuttani, vaan arkuudesta johtuen. Ja se kyllä parani iän karttuessa. Anoppi varmaan toivoo nykyään, että olisin joskus hiljaa 😆

Vierailija
13/42 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennemmin voisi kysyä että miksi 16v tytöt kuvittelevat että se riittää, kun löytyy pimppi ja tissit? Missä vaiheessa naiset oppivat sen, ettei itse tarvitse olla aloitteellinen? Ilmeisen varhaisessa vaiheessa?

Vierailija
14/42 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiesin sen vatsallani jo ennakkoon!

Vierailija
15/42 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut tuollainen samanlainen hiljainen tyttöystävä. Olen vaan luonteeltani sellainen, että en välttämättä puhu ellei oikeasti ole asiaa, varsinkin jos ympärillä on useampia ihmisiä. Kahdestaan tai hyvin tutussa kaveriporukassa eri asia. Silloin nuorempana enemmän kuin nykyään. Ei sille oikein mitään voi.

Vierailija
16/42 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennemmin voisi kysyä että miksi 16v tytöt kuvittelevat että se riittää, kun löytyy pimppi ja tissit? Missä vaiheessa naiset oppivat sen, ettei itse tarvitse olla aloitteellinen? Ilmeisen varhaisessa vaiheessa?

Sille on syynsä että naiset eivät lähesty sinua. Lopeta katkeruus naisia kohtaan, katso peiliin ja ryhdistäydy.

Vierailija
17/42 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla, äläkä painosta. Ihan normaalilta kuulostaa.

Vierailija
18/42 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujo, tarvii aikaa, kyllä se sitten siitä.

Vierailija
19/42 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla teinille on yksi kaveri joka puhuu, muut vastaa jos kysyn jotain. Tuo yksi on perhetuttu vauvasta asti. Teineillä ei taida olla mitään sanomista vieraille aikuisille. Ja omalla teinille kaikista vähiten. Vain uusista hankinnoista puhutaan.

Vierailija
20/42 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sille on syynsä että naiset eivät lähesty sinua. Lopeta katkeruus naisia kohtaan, katso peiliin ja ryhdistäydy.

Olet nyt latonut tuon saman aivottoman argumenttisi jo varmaankin vuoden päivät tiskiin. Tavallaan voisin olla otettu; minulla on fani. Mutta toisaalta tuollainen epä-älyllinen länkytys on kyllä helvetin ärsyttävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi