Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taina Licciardo-Toivola herää klo 03:00

Vierailija
03.11.2018 |

On pistänyt videon Youtubeen aamurutiineistaan. Herää kolmelta ja tekee omia juttujaan, kunnes pienimmät lapset heräävät klo 6. Ajatuksia? Kuulostaa hullulta tuohon aikaan herääminen, mutta samalla olen hieman kateellinen, että joku saa itsensä noin aikasin ylös viettämään omaa aikaa.

Kommentit (10856)

Vierailija
10181/10856 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kakkuvideossako Taina vihjasi A:n kalliista lahjasta, mutta sanoi sen olevan kaikkien lasten käyttöön niin ei se silloin tuntunut mitenkään järkyttävältä. En ajatellut mikä lahja voisi olla, mutta ajattelin kai että joku hyödyllinen. Vasta sitten kun selvisi, että lahja onkin vaan pienille lapsille lukuisia puuleleluja niin kyllä tuntui hölmöltä lahjalta.

Vierailija
10182/10856 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette vain mammat kateellisia. Kaikki lapset rakastavat tuollaista ihanaa kauppa- ja keittiöleikkiä! Lasten paratiisi!

😄

Joo aivan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10183/10856 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette vain mammat kateellisia. Kaikki lapset rakastavat tuollaista ihanaa kauppa- ja keittiöleikkiä! Lasten paratiisi!

😄

Joo aivan...

Ylä-asteikäisetkään ei tuskin malta mennä nukkumaan iltaisin...

”Mä vielä leikkaan yhden banaanin..”

Vierailija
10184/10856 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä usko että kovinkaan moni on kateellinen tainan lapsille.

Vierailija
10185/10856 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

I envy that she is in Finland, little bit... 😉

Mutta hiljaa hyvää tulee. 😁

Vierailija
10186/10856 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Tainan syömishäiriöllä jotain tekemistä tuon yliampuvan keittiöleikin kanssa? Siis eihän ihminen enää pysty ajattelemaan selkeästi jos on jatkuva energiavaje ja mahdollisesti puutetta ravintoaineista. Taina vielä imettääkin. Kun ei ”saa” syödä oikeaa ruokaa tarpeeksi niin tilalle hankitaan kasa leluruokaa.

Vierailija
10187/10856 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä lapset halusivat itse rakentaa kauppaleikkinsä. Käyttivät tyhjiä ruokapakkauksia ja raapustivat jonkinlaiset hinnat. Ainoastaan kassakone ja leikkihella on hankittu, kaiken muun rakensivat itse ja saivat käyttää kaikkea kotoa löytyvää, myös oikeaa ruokaa (hedelmiä ym). Leikki eli ja muuttui koko ajan ja ennen kaikkea se oli LEIKKI, lasten itse keksimä. Ei valmis kulissi, jossa leikitään tietyllä tavalla.

Vierailija
10188/10856 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Tainan syömishäiriöllä jotain tekemistä tuon yliampuvan keittiöleikin kanssa? Siis eihän ihminen enää pysty ajattelemaan selkeästi jos on jatkuva energiavaje ja mahdollisesti puutetta ravintoaineista. Taina vielä imettääkin. Kun ei ”saa” syödä oikeaa ruokaa tarpeeksi niin tilalle hankitaan kasa leluruokaa.

Voi hyvinkin olla.

Vierailija
10189/10856 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä lapset halusivat itse rakentaa kauppaleikkinsä. Käyttivät tyhjiä ruokapakkauksia ja raapustivat jonkinlaiset hinnat. Ainoastaan kassakone ja leikkihella on hankittu, kaiken muun rakensivat itse ja saivat käyttää kaikkea kotoa löytyvää, myös oikeaa ruokaa (hedelmiä ym). Leikki eli ja muuttui koko ajan ja ennen kaikkea se oli LEIKKI, lasten itse keksimä. Ei valmis kulissi, jossa leikitään tietyllä tavalla.

Se on kehittävä ja mielikuvitusta kehittävä leikki.

Ei ”suoritus” kuten noilla rassukoilla

Vierailija
10190/10856 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, olipa ahdistava video. Jotenkin sellainen pahaenteinen tunnelma, kulissit kunnossa... Kuin osa dokumenttia, jossa joku aikuisena kertoo ahdistavasta ja omituisesta lapsuuden perheestään.

Todellakin kyse on vaan Tainasta ja hänen näyttämisen halustaan, ei lasten parhaasta. Ja juu, minimalismia tosiaan.

Joku olikin minimalismista instassa kysynyt, Taina oli vaan kuitannut, että osti näiden lisäksi kaksi muutakin settiä, ja nyt kun lapset ovat vain hetken pieniä, hän aikoo nauttia siitä. Luulen, että Tainaa ahdistaa se, että tässä on viimeinen pikkuprinsessa (ja nimenomaan prinsessa), nyt mennään all out...

Joku oli myös kysynyt, eikö tämä ollut ennen Cleopatran huone, johon Taina vastasi, että ”she has a new place”. Onko hän siis todella muuttanut omilleen (toiveikkaana kysyn)?

Tuo hinnan mainostaminen myös videon otsikkoa myöten 🤦‍♀️ Apua.

Vierailija
10191/10856 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh, olipa ahdistava video. Jotenkin sellainen pahaenteinen tunnelma, kulissit kunnossa... Kuin osa dokumenttia, jossa joku aikuisena kertoo ahdistavasta ja omituisesta lapsuuden perheestään.

Todellakin kyse on vaan Tainasta ja hänen näyttämisen halustaan, ei lasten parhaasta. Ja juu, minimalismia tosiaan.

Joku olikin minimalismista instassa kysynyt, Taina oli vaan kuitannut, että osti näiden lisäksi kaksi muutakin settiä, ja nyt kun lapset ovat vain hetken pieniä, hän aikoo nauttia siitä. Luulen, että Tainaa ahdistaa se, että tässä on viimeinen pikkuprinsessa (ja nimenomaan prinsessa), nyt mennään all out...

Joku oli myös kysynyt, eikö tämä ollut ennen Cleopatran huone, johon Taina vastasi, että ”she has a new place”. Onko hän siis todella muuttanut omilleen (toiveikkaana kysyn)?

Ei varmastikaan ole muuttanut omilleen. Hän saa muuttaa kotoa vasta sitten kun menee naimisiin. Joutuuko nukkumaan sohvalla tms? Ei mitään omaa tilaa. Kaikki tehdään pikkuprinsessojen ehdoilla koska TAINA haluaa nauttia. Viis niistä muista lapsista.

Jos olisivat oikeasti rikkaita, rahasta ei puhuttaisi mitään. Se vaan on niin rahvaanomaista mainostaa vaurauttaan tai asioiden hintoja. Ne oikeasti varakkaat ovat hiljaa ja heillä on perusasiat kunnossa.

Vierailija
10192/10856 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kiinnitin videossa huomiota Cleopatran tympeään ja kyllästyneeseen ilmeeseen. Hetkittäin sai tsempattua iloisen ilmeen mutta ei näyttänyt aidolta.

Vierailija
10193/10856 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miniän uusin video piilotettu/poistettu? Se missä kertoivat kuinka eivät edes tapailleet (dating eng.) ennen naimisiin menoa? Kahden viikon snapchättäilyn jälkeen kihloihin. Aika paljon kommenttia saivat osakseen, puolesta ja vastaan..

Vierailija
10194/10856 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh joku täällä vielä väitti että ollaan vaan kateellisia tainan lapsille. En kyllä ole yhtään kateellinen siitä että cleo joutui luopumaan huoneestaan (jossa asui myöskin KJ). Onkohan nyt parvella patjalla muiden kanssa. Huh on kyllä ahdistavaa. Miltähän cleostakin tuntuu kun taina leikkii nukkekotia pienten kanssa ja tosissaan vielä tuo rahalla leuhkiminen, kukaan oikeasti rikas ei mainosta kymmentä kertaa mitä jokin on maksanut. Niin noloa ja oksettavaa, etenkin kun esikoiselle Leolle ei voinut edes ajokorttia maksaa lahjaksi kun oli kuulemma liian kallis mutta sen sijaan 4-vuotiaalle kehuu ostaneensa 3700e lahjan. Minun mielestä tuo omien lasten eriarvoistaminen on todella oksettavaa.

Vierailija
10195/10856 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset oli kyllä suloisia videolla ja ihanasti lopussa neljä nuorinta leikkivät yhdessä uusilla leluilla.

Toivottavasti Cleon uusi huone on saunan yhteydessä oleva kammari eikä joudu nukkumaan sohvalla. Tuskin kuitenkaan parvella nukkuu veljiensä kanssa.

Missäs nuorimmat tytöt nukkuu?

Vierailija
10196/10856 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Taina vaikuttaa sekopäältä ja oon huolissani noista lapsista. Mut täytyy sanoa, että kukaan heistä ei vaikuta erityisen masentuneelta, vaan ovat tilanteeseen nähden onnellisen oloisia, ainakin pienimmät. Toi kauppaleikkihän on ihan mainio kotiopetukseen noilla pienillä (matikkaa, kieltä, vuorovaikutusta, yhteistyötä..) Toivottavasti saaavat leikkiä siellä myös vapaasti! Vähän pelkään että koko hässäkkä myydään pian pois.

Vierailija
10197/10856 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIpä oikein yllättänyt tämä Afroditen lahjavuori. AIna ollut nähtävissä että Tainan mini me-tyttösiä suositaan poikien kustannuksella. 

Vierailija
10198/10856 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutti vähän siltä että Cleo ei jaksanut pitää hymyä yllä, koitti silti skarpata välillä. Vaikutti väsyneeltä. Varmasti tuo videoiminen on jo aamulla alkaneiden valmisteluiden lisäksi ollut väsyttävää hommaa. Oliko niin, että Romeo on Afroditen buddy? Videolla huolehtii leikittämisestä.

Todellakin leikkivät äidin ohjeiden mukaan. Vaikka Omegalla jää sormi laatikon väliin, niin itkeä ei saa! Sehän pilaisi videon ja Tainan fiiliksen. Paha olo tuli🤢🤮

Vierailija
10199/10856 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutti vähän siltä että Cleo ei jaksanut pitää hymyä yllä, koitti silti skarpata välillä. Vaikutti väsyneeltä. Varmasti tuo videoiminen on jo aamulla alkaneiden valmisteluiden lisäksi ollut väsyttävää hommaa. Oliko niin, että Romeo on Afroditen buddy? Videolla huolehtii leikittämisestä.

Todellakin leikkivät äidin ohjeiden mukaan. Vaikka Omegalla jää sormi laatikon väliin, niin itkeä ei saa! Sehän pilaisi videon ja Tainan fiiliksen. Paha olo tuli🤢🤮

Melkein eniten säälittivät pikkupojat...

Se oli sydäntäsärkevää.

Jos äiti sanoo monta kertaa että tämä on Aphroditen kaikki tämä valtava määrä tavaraa niin tottakai se tuntuu ”osattomalta” sydämessä.

Vierailija
10200/10856 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko täällä jo kysytty, mutta minkä takia Tainalla on jokaisessa videossa kommentit pois päältä? Olisi kiinnostavaa lukea niitä

Ketju on lukittu.