Taina Licciardo-Toivola herää klo 03:00
On pistänyt videon Youtubeen aamurutiineistaan. Herää kolmelta ja tekee omia juttujaan, kunnes pienimmät lapset heräävät klo 6. Ajatuksia? Kuulostaa hullulta tuohon aikaan herääminen, mutta samalla olen hieman kateellinen, että joku saa itsensä noin aikasin ylös viettämään omaa aikaa.
Kommentit (10856)
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että ei imetä enää ketään. Koko breastfeeding-video on ihan vain klikkien saamiseksi tehty. Höpisee jotain turhanpäiväistä siitä miten nautti imettää jokaista kymmentä kullannuppuaan ja pienimpiä samanaikaisesti (silloin kun nämä 3,4,5v olivat vauvoja).
No jo olisi outoa jos lavastuksen vuoksi valjastaisi isommat lapset tissille :D muta toisaalta monien silmiin outoa joka tapauksessa
Neljää nuorinta imettää edelleen.
Nuorinkin on yli 3v. Ja imettää noita neljää vieläkin.... Wtf!?
Nefertiti syntynyt 2014? Ja vielä imetetään...
Että oli tainalla taas niin poksahtamaisillaan oleva tekohymy imetysvideossa. Sama ilme myös isommilla mukuloilla.
Vierailija kirjoitti:
Neljää nuorinta imettää edelleen.
Täh? Eikö Nefertiti ole jo kouluikäinen? Ja nuorinkin kolme. Voi luoja....
Arvostan pitkää imetystä mutta tämä palvelee enää äidin tarpeita.
Ymmärrän pitkää(yli 2 vuotta) köyhissä maissa kun heillä ei paljon syötävää ole...
Mutta en ymmärrä Tainan tarvetta rinta imettää näin monta ja näin pitkään vaikka kuinka yritän.
Olen samaa mieltä että imetys tekee paremman siteen lapsien kanssa jne, itse myös imetin lapsiani ja viimeisin just nyt lopetti melkein 2 vuotiaana.
🇦🇺Suurperhe
Onko tuossa tissivideossa haussa joku asmr vai miksi Taina puhuu noin oudosti?
Yritin katsoa videota mutta oli niin hitsin hankalaa koettaa kuulla ja saada selkoa Tainan puheesta että luovutin. Äänet piti olla lähes täysillä ja kun sitten välillä pärähti mainokset soimaan niin hyvä ettei sydänkohtausta saanut...
Itsekin olen imettänyt pitkään, nuorintani jopa lähes 3 vuotiaaksi mutta tämän videon kanssa tuli kyllä aika hämmentynyt olo. Ja ei todellakaan tämänkään julkaisu ole oikein näitä lapsia kohtaan. Tässä tapauksessa ehkä jopa hyvä ettei esim Nefertiti ole eskarissa ja pian koulussa kun äiti julkaisee näin kyseenalaista materiaalia hänestä ja sisaruksistaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maanantaina saadaan uusi kaikkien innolla odottama video siitä, keitä kaikkia Taina vielä imettää! :)
Toivottavasti ei ketään.
Apua!
Samoin !
🤔
Olisiko se filmi Netflixissä kategoriassa Kauhu vai Komedia ...🤔
Kauhu... ehdottomasti
Creepy feeling
Surullista tämän ihmisen lasten kannalta on että ovat juuttuneet tähän epäterveeseen asetelmaan jossa aineksina ovat mm. toimiminen äidin rauhoittavana lääkkeenä (”...keeps you sane”...) ja tähän merkilliseen ”uhitteluun” ympäristöä kohtaan ( ...”I don’t care AT ALL what people think”...)
Lasten tarpeet ovat täysin toissijaisia tässä lievästi perverssissä some-elämässä.
Suurimpien lasten seksuaalisuus tulee kietoutumaan tavoilla jotka tulevat ilmentymänä vasta vuosien kuluttua.
Vierailija kirjoitti:
Surullista tämän ihmisen lasten kannalta on että ovat juuttuneet tähän epäterveeseen asetelmaan jossa aineksina ovat mm. toimiminen äidin rauhoittavana lääkkeenä (”...keeps you sane”...) ja tähän merkilliseen ”uhitteluun” ympäristöä kohtaan ( ...”I don’t care AT ALL what people think”...)
Lasten tarpeet ovat täysin toissijaisia tässä lievästi perverssissä some-elämässä.
Suurimpien lasten seksuaalisuus tulee kietoutumaan tavoilla jotka tulevat ilmentymänä vasta vuosien kuluttua.
Perverssi on se sana.
Mahtaako Paulilla olla enää mitään virkaa, kun lapset on siitetty ja Taina elää noinkin tiiviissä symbioosissa lastensa kanssa? Cleopatra on äidin paras kaveri, jonka kanssa ollaan samiksia mutta jonka takapuolta kuvataan, että saadaan setiä tiiraamaan heidän videoitaan. Neljä nuorinta roikkuvat tissillä ja Taina itse on taantunut lapsen asteelle saparoineen.
Isommilla lapsilla ei ole mitään omaa. Pojat ovat sukupuolettomia, vailla mahdollisuutta tutustua omaan seksuaalisuuteensa. Ainoat naiset, joita he näkevät, ovat sisko, jota äiti ”myy” sekä äiti itse, joka imettää melkein kouluikäisiä lapsia. Noille pojille kasvaa todella vääristynyt kuva ihmissuhteista ja parisuhteista. Ainoa perheen ulkopuolinen nainen on Jenna. Jos Leonardokaan ei olisi lähtenyt kotoa, koko porukka pyörisi tuolla kylpemässä yhdessä, nukkumassa yhdessä ja katsomassa, kun äiti imettää ”vauvojaan”.
Millään mittarilla tuo kokonaisuus ei ole enää terve. Taina on koko sirkuksen keskipiste, jota pitää ihailla: superäiti, supersynnyttäjä, superimettäjä, superjulkkis, omien lastensa työnantaja ( ”työ” on kotivideoiden editoimista). Oikeasta työelämästä ei mitään käsitystä kenelläkään. Lapsilla/nuorilla ei ole mitään normaaleja kontakteja ulkomaailmaan eikä edes kykyjä selvitä yhteiskunnassa. Heidän koko elämänsä keskipisteen pitää olla äiti. Cleopatran koko elämä on mini-Tainana olemista.
Heillä ole edes kotia vaan asuvat milloin missäkin, välillä jopa teltassa. Miksi lastensuojelu ei puutu tuohon?
Cleopatran käsi asettelemassa äidin hiuksia ihanammaksi viuhkaksi samalla kun tämän äitin tissit ovat puolisuurten sisaruksien suissa....
Tämä äiti on sairas.
Sairasta imettää noin isoja lapsia. En olisi tuossa Nefen iässä halunnut imeä enää äidin tissiä
Miten se nyt vasta paljasti imettävänsä noita isoja pikkulapsiakin? Pariin vuoteen ei ole maininnut asiasta mitään?
Minä olen järkyttynyt tuosta viimeisestä
filmistä !
Lasten kanssa koko työelämäni tehneenä ihmisenä ... olen paremman sanan puutteessa ... järkyttynyt.
Kaikki nykyisten ja tulevien psyykkisten ongelmien hälytyskellot soivat
Tuo on väärin niin monella tasolla ja tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Miten se nyt vasta paljasti imettävänsä noita isoja pikkulapsiakin? Pariin vuoteen ei ole maininnut asiasta mitään?
Olisiko tarvittu rahan tarpeessa ?
Piti ihan hetkeks pysähtyä ja miettiä et mitä ihmettä mä just katoin. Tyyppi imettää 4-7 vuotiaita ja kuvaa sen kaiken ja vielä julkasee youtubeen?! Ja tää on ilmesesti koko muun perheen mielestä ok?? Todella sairasta touhua.
Veikkaan, että ei imetä enää ketään. Koko breastfeeding-video on ihan vain klikkien saamiseksi tehty. Höpisee jotain turhanpäiväistä siitä miten nautti imettää jokaista kymmentä kullannuppuaan ja pienimpiä samanaikaisesti (silloin kun nämä 3,4,5v olivat vauvoja).