Taina Licciardo-Toivola herää klo 03:00
On pistänyt videon Youtubeen aamurutiineistaan. Herää kolmelta ja tekee omia juttujaan, kunnes pienimmät lapset heräävät klo 6. Ajatuksia? Kuulostaa hullulta tuohon aikaan herääminen, mutta samalla olen hieman kateellinen, että joku saa itsensä noin aikasin ylös viettämään omaa aikaa.
Kommentit (10856)
Vierailija kirjoitti:
Heidän vuokrasopimuksensa on voinut päättyä tai ovat itse halunneet lähteä. Taloa voi kaupata myös tyhjillään.
Jos ja kun talo on myynnissä niin enpä usko että jäävät odottelemaan milloin lähtö tulee. Kovin helposti ei taida asuntoa löytyä noin isolle perheelle juuri siihen saumaan kun pitäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
meneeköhän vähän liian pitkälle kun puhutaan lapsiperheen olemisista ja menemisistä onko heitä nyr enää näkynyt pihassa ja asuvatkohan he nyt varmasti siellä. ymmärrän että uteliaita olette ja myynti-ilmoituskin näkyy mutta älkää viitsikö nyt vielä kaiken rajun spekuloinnin ja analysoinnin ja vielä diagnosoinnin lisäksi ryhtykö stalkkaamaan ko. perheen olemisia ja oleskelua.
En ymmärrä, mikä tuon waist trainerin aka korsetin pitämisessä idea on? Varsinkaan noin timmillä tytöllä. Miksi sitä sanotaan waist traineriksi, muokkaako jotenkin vartaloa? Luulin, että tässä on taisteltu sata vuotta, että päästiin korseteista eroon. :)
Joo, totta. Unohtuu vähän et tässä tätä seuraa muutkin kuin naapurusto missä ollaan.
Varmaan kiva näille nuorimille lapsille jos löytävät teininä tämän keskustelun.. haukutaan lasten hiuksia, käytöstä, ulkonäköä, vaatteita, ruokavaliota jne
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt yrittänyt katsoa useampaa videota, mutta en kerta kaikkiaan pääse paria minuuttia pidemmälle, koska ne ovat mielestäni tylsiä. Kuka jaksaa katsoa jotain pimpelipom-musiikilla höystettyä kuvaa itkuhälyttimestä, naisesta meikkaamassa, täyttämässä tuttipulloja, vaihtamassa vaippaa, pilkkomassa hedelmiä yms. Tämä keskustelu on paljon mielenkiintoisempi, enkä edes joudu katsomaan videoita pysyäkseni kärryillä, koska täällä ne referoidaan niin hyvin.
Tuota sukunimeä kyllä ihmettelen. Suomessahan se menee niin päin, että jos Nieminen menee naimisiin Aaltosen kanssa ja haluaa yhdysnimen, niin sukunimeksi tulee Nieminen-Aaltonen. Tainalla se taas menee toisinpäin, olkoonkin että oikea nimi on Licciardo-Smith. Suomessa ei varmaan edes voi ottaa kasvattivanhempien nimeä osaksi omaa sukunimeä, vaan nimi pitää vaihtaa kokonaan tai sitten täytyy pitää vain oma nimi. Ehkä tähänkin on tulossa joku muutos uuden nimilain myötä. Tietysti tässä tapauksessa on varmaan tehty Australian lakien mukaan.
Samaa mieltä videoiden sisällöstä. Lähinnä sellaista tavaraa jonka voisi laittaa mummolaan videoterveisinä.
Tosin on nuo omat pikkulapsiajat sen verran kaukana takana kun vanhimmat lapset tulevat jo yliopistosta ulos että ei oikein elämäntilanteetkaan osu kohdalleen. Ehkä tuo uppoaa sellaiseen joka on itsekin pienten kanssa kotona.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen se, joka ihmetteli King Jamesin hiuksia. En tarkoittanut, että pitäisi leikata lyhyiksi. Ihmettelin vain, mikseivät edes harjaa ja tasoita latvoja vähän siistimmiksi, kun muillakin perheen lapsilla on selvästi hoidetut ja siistit hiukset. Esim 6v pojalla on siisti, pitkä polkkatukka. King Jamesilla on sen sijaan takkuinen hamppukasa, jossa epämääräisiä, pitkiä suikeroita siellä täällä. Selvästi pitävät muidenkin lasten hiuksista huolta, miksi eivät tuon yhden?
Taina olis vastannut Tubessa jollekin, että on tulossa KJ:n hiustenleikkuuvideo. Tai joku pätkä siitä. No kuitenkin.
Aamurutiini 2:lla vaippajengin hiukset harjataan. Varmaan pysyykin tosi siistinä tommosen 2-3 veen tukka!!!
Vierailija kirjoitti:
Niin mäkin herään, syynä h*lvetillinen työstressi. Aina siinä kolmen aikaan herään levottomaan ahdistukseen eikä siinä kiihtymystilassa voi nukkua. Joten teen sitten jotain, koska paikallaan maaten levottomuus on erityisen vaikea kestää. Unet jää 2-4 tuntiin yössä, mutta ei väsytä koska adrenaliini ja stressihormonit pitää kyllä ylipirteässä tilassa. Se kauanko pää ja pumppu jaksaa on eri asia...
Mene nyt herranen aika työterveyslääkärille.
Luin tämän ketjun aivan monttu auki. Kyllä me suomalaiset vain ollaan katkeraa ja kateellista kansaa. 56 sivua viestejä, joista 95% haukkumista, lyttäämistä, kummastelua ja "huolen heräämistä". Jestas sentään. Täällä takerrutaan siihen että jonkun lapsen hiuksia ei olla leikattu ja että VÄLIPALASSA ei ole proteiinilähdettä. Miettikääpä ihan pieni hetki, jos oman perheenne päivästä kuvattaisiin video, kuinka monta pientä juttua siellä näkyisi, joihin ihmiset voisivat tällä tavalla puuttua?
Se joka haluaa löytää valitettavaa, löytää sitä AINA.
Tainan videoita katsoessani näen perhekeskeisen, reippaan, hyväntuulisen naisen, joka kulkee rohkeasti omaa polkuaan. Samaa voi tuskin sanoa yhdestäkään tähän ketjuun kitkeriä kommentteja kirjoittaneesta.
Vierailija kirjoitti:
Onhan Tainan tapa tehdä somea täysin erilainen. Instagram stories ei päivity ja YouTubessa julkaistut videot on pääsääntöisesti aina kuvattu kuukausia aikaisemmin.
Kyllä sillä on ollut aiemmin useastikin instan storyssä tai tarinassa juttuja. Niissä on elämää laajemmin kuin noissa tube-videoissa.
Nyt ilmeisen muuton!? jälkeen ei ole tullut tarinoita, muuta kuin vlogien mainoksia. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusin video Youtubesta poistettu/piilotettu?Jotain piilosilla leikkimistä tms.
Niin näyttää että olisi poistettu!! Vielä eilen katsoin sitä. Harmi. :////
Ainoa talon esittelyn video.
Mulla oli hide and seek videoon eilisestä jäänyt linkki auki. Youtube ilmeisesti poistanut videon. Lukee että on poistettu koska se rikkoo youtuben yhteisiä sääntöjä... Tässä linkki siihen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa talon esittelyn video.Mulla oli hide and seek videoon eilisestä jäänyt linkki auki. Youtube ilmeisesti poistanut videon. Lukee että on poistettu koska se rikkoo youtuben yhteisiä sääntöjä... Tässä linkki siihen
Mitähän sääntöjä rikkoi🤔🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt yrittänyt katsoa useampaa videota, mutta en kerta kaikkiaan pääse paria minuuttia pidemmälle, koska ne ovat mielestäni tylsiä. Kuka jaksaa katsoa jotain pimpelipom-musiikilla höystettyä kuvaa itkuhälyttimestä, naisesta meikkaamassa, täyttämässä tuttipulloja, vaihtamassa vaippaa, pilkkomassa hedelmiä yms. Tämä keskustelu on paljon mielenkiintoisempi, enkä edes joudu katsomaan videoita pysyäkseni kärryillä, koska täällä ne referoidaan niin hyvin.
Tuota sukunimeä kyllä ihmettelen. Suomessahan se menee niin päin, että jos Nieminen menee naimisiin Aaltosen kanssa ja haluaa yhdysnimen, niin sukunimeksi tulee Nieminen-Aaltonen. Tainalla se taas menee toisinpäin, olkoonkin että oikea nimi on Licciardo-Smith. Suomessa ei varmaan edes voi ottaa kasvattivanhempien nimeä osaksi omaa sukunimeä, vaan nimi pitää vaihtaa kokonaan tai sitten täytyy pitää vain oma nimi. Ehkä tähänkin on tulossa joku muutos uuden nimilain myötä. Tietysti tässä tapauksessa on varmaan tehty Australian lakien mukaan.
Samaa mieltä videoiden sisällöstä. Lähinnä sellaista tavaraa jonka voisi laittaa mummolaan videoterveisinä.
Tosin on nuo omat pikkulapsiajat sen verran kaukana takana kun vanhimmat lapset tulevat jo yliopistosta ulos että ei oikein elämäntilanteetkaan osu kohdalleen. Ehkä tuo uppoaa sellaiseen joka on itsekin pienten kanssa kotona.
Minä olen nimenomaan hoitovapaalla pienen lapsen kanssa, mutta en silti jaksa mitenkään katsoa noita videoita. Ymmärrän kyllä sinänsä mikä niissä koukuttaa, mutta itse en niitä pysty katsomaan. Seuraan paljon mieluummin näitä keskusteluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa talon esittelyn video.Mulla oli hide and seek videoon eilisestä jäänyt linkki auki. Youtube ilmeisesti poistanut videon. Lukee että on poistettu koska se rikkoo youtuben yhteisiä sääntöjä... Tässä linkki siihen
No mitä siinä sitten oli? Sen verran rankkaakin kamaa YouTubessa on että vaikea kuvitella lapsiperheen kotivideon olevan jotain vielä pahempaa. En ole ko.videota nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä siinä sitten oli? Sen verran rankkaakin kamaa YouTubessa on että vaikea kuvitella lapsiperheen kotivideon olevan jotain vielä pahempaa. En ole ko.videota nähnyt.
Tainan miniä etsi Tainan lapset talosta piiloista. Olivat mm.puulaatikossa, takan päällä, pinnasängyssä, kaapeissa ja sängyn "sisällä". Ei mitään sopimatonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tainan miniä etsi Tainan lapset talosta piiloista. Olivat mm.puulaatikossa, takan päällä, pinnasängyssä, kaapeissa ja sängyn "sisällä". Ei mitään sopimatonta.
Se mua ihmetyttikin kun näin että youtube oli sen videon poistanut. Ei munkaan mietestä siinä ollut mitään sopimatonta..
Onkohan toi jossain kultissa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mua ihmetyttikin kun näin että youtube oli sen videon poistanut. Ei munkaan mietestä siinä ollut mitään sopimatonta..
Oliko se tämä video, missä oli muutaman sekunnin ajan kuva Pikku Myystä? Ehkä tekijänoikeusrikkomus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko se tämä video, missä oli muutaman sekunnin ajan kuva Pikku Myystä? Ehkä tekijänoikeusrikkomus?
Joo siinä tais olla niin. Ollaanpas tarkkoja tekijänoikeuksien kanssa
Katsoin pätkän parista videosta.
Lapset on varmasti vanhemmille elämän keskipiste mutta samanlaista eestaas vaeltelua näkee kaupungilla, puistossa, rannalla, päiväkodissa, päiväkodin pihalla, missä tahansa paitsi että ihmiset eivät ole pukeutuneet samanlaisiin tai samanvärisiin vaatteisiin.
20 min videoita monta kappaletta. Yhdessäkin otsikkona minimalistic home ja sisältö on yhtä huutoa ja kiljumista ja juoksemista. Ihan normi koti tuo näytti olevan, ei erityisen minimalistinen. Kaikkea löytyy, jopa sarvet takan kyljestä.
Miksi noita lapsia pitää makuuttaa kovalla lattialla? Jopa vauvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo siinä tais olla niin. Ollaanpas tarkkoja tekijänoikeuksien kanssa
No ei varmasti suomalainen Moomin Characters tai kukaan muukaan poistata videota Pikku Myyn takia! Vähän todellisuuden tajua nyt. :) Vai johtaako täällä joku tahallaan harhaan?
No esim. synnytyksen jälkeen voi tehdä hyvää tukea sellaisella keskivartaloa niin palautuukin nopsempaa ja muistaa taas oikeanlaisen ryhdin, mutta ei siitä tuollaiselle hoikalle ja hyväkroppaiselle nuorelle mitään hyötyä kyllä ole. Jos oikeasti haluaisi muokata vyötäröä kapeammaksi niin kyllä se vaatisi niitä hard core-muokkauskorsetteja, jotka vedetään todella tiukkaan nyöreillä. Tuo waist treiner on lähinnä vaan sellainen kevyttä tukea antava ja siluettia siloittava kapine.