Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taina Licciardo-Toivola herää klo 03:00

Vierailija
03.11.2018 |

On pistänyt videon Youtubeen aamurutiineistaan. Herää kolmelta ja tekee omia juttujaan, kunnes pienimmät lapset heräävät klo 6. Ajatuksia? Kuulostaa hullulta tuohon aikaan herääminen, mutta samalla olen hieman kateellinen, että joku saa itsensä noin aikasin ylös viettämään omaa aikaa.

Kommentit (10856)

Vierailija
7621/10856 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cleo varmaan haluaisi muuttaa jo pois kotoa. On jo parikymppinen.

Ehkä haluaa, ehkä ei. Sitä sinä et voi tietää vain koska itse halusit. Sitä paitsi Suomessa ei voi vanhemmat estää muuttamasta omilleen, jos nuori itse niin haluaa

Vierailija
7622/10856 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä musta tuntuu hurjalta ajatukselta että 20-vuotias elää vielä kotona ilman _minkäänlaista_ omaa elämää. paha asia ei ole tuon ikäisenä kotona asua mutta eipä taida paljon Cleo aikaansa viettää kavereidensa kanssa nauttien omasta elämästä tms. taitaa aika lailla arki ja elämä pyöriä tainan apukätenä toimimisena ja pienten sisarusten ympärillä. kyllä mä jo kakskymppisenä haluaisin vähän alkaa harjoitella sitä itsenäisyyttä ja kokeilla omia siipiä ja alkaa rakentaa sitä omaa tulevaisuutta...

No tää on kyllä totta. Kyllä mä paljon vietin aikaani muualla esim. poikaystävällä ja kavereilla, vaikka asuinkin vielä vanhemmillani. Siksi ei ollut vielä niin kiire muuttaa. t. se sama, jolla ei ollut kiire muuttaa 2-kymppisenä

En tiedä, ehkä Cleolla ei ole kavereita. Mikä ois kyllä todella harmillista, jos niin on. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7623/10856 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän asuvat nyt? Taina ja Nefe oli taas seppälän prismassa. Oli juntannut kärrynsä hedelmävaakojen eteen eikä edes väistänyt kun joku yritti tulla viereiselle vaa’alle punnitsemaan omia tuotteita. Puhui suomea. Olin järkyttynyt miten huono iho Tainalla oli livenä, muokailee kuviaan kyllä jonkin verran.

Vierailija
7624/10856 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillisesti tainan kaulasta näkee kyllä todellisen iän.

Vierailija
7625/10856 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Lapsen kengät on rikki, ja jalat kastuvat, kun vesi tulee pohjista läpi. Ja äiti toteaa, että on kestettävä vielä 5 päivää. Sitten ostan talvikengät.

?? Jos minun lapseni kengät olisivat tuollaiset, marssisimme saman tien kauppaan. Ja jos rahat olisi vähissä (10 vuosilippua LegoHouseen) menisin kirpparille.

Vierailija
7626/10856 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä? Lapsen kengät on rikki, ja jalat kastuvat, kun vesi tulee pohjista läpi. Ja äiti toteaa, että on kestettävä vielä 5 päivää. Sitten ostan talvikengät.

?? Jos minun lapseni kengät olisivat tuollaiset, marssisimme saman tien kauppaan. Ja jos rahat olisi vähissä (10 vuosilippua LegoHouseen) menisin kirpparille.

Voi lapsiraukkaa... Voisi Taina vähän priorisoida asioita, jos on varaa reissata ympäri Eurooppaan niin täytyisi olla varaa asiallisiin kamppeisiin.

Ei tee hyvää kulkea tähän vuodenaikaan rikkinäisissä kengissä. Jotenkin on jäänyt sellainen kuva, etteivät välttämättä panosta kunnon kamppeisiin.

Vierailija
7627/10856 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi lapsiraukkaa... Voisi Taina vähän priorisoida asioita, jos on varaa reissata ympäri Eurooppaan niin täytyisi olla varaa asiallisiin kamppeisiin.

Ei tee hyvää kulkea tähän vuodenaikaan rikkinäisissä kengissä. Jotenkin on jäänyt sellainen kuva, etteivät välttämättä panosta kunnon kamppeisiin.

Ainakin jossain siinä asunnon esittelyvideossa sanoivat, että kaikilla on vain yhdet parit kenkiä. Muistan kuinka ihmettelin, kun he videolla esittelivät, kuinka Cleo oli valinnut ainoaksi kenkäparikseen korkosaapikkaat. :O

Vierailija
7628/10856 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cleo oli yhdeksän maissa Seppälän Prismassa ostamassa vaippoja, osuttiin samaan aikaan itsepalvelukassalle. Sen verran tasaiseen tahtiin olen jota kuta perheenjäsentä tuolla nähnyt Marraskuun alusta saakka, että kyllä ne ainakin pari kuukautta jo on Suomessa ihan pysyvästi olleet.

Vierailija
7629/10856 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla klo 23 tuli taas ensiesitys videosta. "We crashed our car". Videossa kuitenkin Taina, J, R, A, O lensi suomeen hakemaan postipakettia ja kävi kampaajalla. Sitten takaisin ulkomaille.... Wait what? Lopussa tuli sekunnin pätkä autosta. Hieno clickbait.

Näissä ensiesitys videoissa on aina live-chat. Yritin kommentoida useasti, mutta mun kommentointi on estetty! 😂 Johtuen siitä, kun viime live-chatissa kerroin useasti että ovat JO olleet suomessa pitkään. Ei näköjään Taina kestänyt totuutta ja esti mun mahdollisuuden kommentoida. 😂😂😂 Nyt on julkastu vasta video "trip is over".

Hienot kulissit Taina, ei voi muuta sanoa!

Vierailija
7630/10856 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuus tosta heidän ”uudesta kodista” on, että tämä uusi koti on tuttavani mökki, jossa he ovat vuokralla...

Vierailija
7631/10856 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tuo heidän uusi kotinsa siis jyväskylässä kun joku tuntui tietävän että ovat vuokralla??? ihme että näinkin nopeasti kulissista luopui että edelleen olisivat matkalla 😅

Vierailija
7632/10856 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi he eivät lähteneetkään Australiaan? Uusin video oli vähän hölmö, ei asuntoo esitelty vaan vietettiin jotain synttäreitä? What? Osaako joku selittää 😂 Onko tämä talo siis Suomessa?

Vierailija
7633/10856 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jotkut jaksaa elää ha esittää tuollaista feikkielämää? Mitä ihmettä varten? Aito henkisyys on todella kaukana tuosta naisesta.

Vierailija
7634/10856 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuuko ne nyt jossain palokassa????

Vierailija
7635/10856 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

asuuko ne nyt jossain palokassa????

Kaupungin osasta en osaa sanoa, mutta jossain päin Jyväskylää he kyllä jälleen asuu. Jos asuisivat Palokassa niin miksi kävisivät edelleen Seppälän Prismassa? Onhan Palokassakin Prisma.

Vierailija
7636/10856 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selasinpa aikani kuluksi Cleon instakuvien kommentteja ja uusimassa kuvassa eka kommentti ilmeisesti hänen mummoltaan oli, että "This silly grandma cannot wait until God reveals His choice for your life... that man will be blessed beyond all that he knows." 🙄

Vierailija
7637/10856 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo maisema vaan uusimmassa youtube videossa näytti vähän palokkajärveltä.. 😅 jonkun järven äärellähän nuo taas asuvat ja hirsitalolta näytti.. kellään tarkempaa tietoa?

Vierailija
7638/10856 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellisuus tosta heidän ”uudesta kodista” on, että tämä uusi koti on tuttavani mökki, jossa he ovat vuokralla...

Jos asuvatkin vuokralla mökissä, niin onhan se nyt heidän kotinsa, mitä ihmettä sentään...?

Vierailija
7639/10856 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selasinpa aikani kuluksi Cleon instakuvien kommentteja ja uusimassa kuvassa eka kommentti ilmeisesti hänen mummoltaan oli, että "This silly grandma cannot wait until God reveals His choice for your life... that man will be blessed beyond all that he knows." 🙄

Nyt vähän valoja päälle, pliis... Kommentoija on nimeltään Carol Anne Merrill Miller. Tainan äiti on suomalainen ( ja käsittääkseni kuollut?) ja Paulin äidinhän me jo tiedämmekin, hän on Marie Licciardo. Tuo on vain tapa ilmaista, ei hän viittaa itseensä Cleon isoäitinä.

Vierailija
7640/10856 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt vähän valoja päälle, pliis... Kommentoija on nimeltään Carol Anne Merrill Miller. Tainan äiti on suomalainen ( ja käsittääkseni kuollut?) ja Paulin äidinhän me jo tiedämmekin, hän on Marie Licciardo. Tuo on vain tapa ilmaista, ei hän viittaa itseensä Cleon isoäitinä.

No siksipä kirjoitinkin että "ilmeisesti" kun en 100% varma ollut.

Ketju on lukittu.