Taina Licciardo-Toivola herää klo 03:00
On pistänyt videon Youtubeen aamurutiineistaan. Herää kolmelta ja tekee omia juttujaan, kunnes pienimmät lapset heräävät klo 6. Ajatuksia? Kuulostaa hullulta tuohon aikaan herääminen, mutta samalla olen hieman kateellinen, että joku saa itsensä noin aikasin ylös viettämään omaa aikaa.
Kommentit (10856)
Vierailija kirjoitti:
Miksi he pesevät hampaat jo ennen iltapalaa ja ilman tahnaa? Tai harjaavat hiukset ennen niiden pesemistä? Meillä on aina tehty toisessa järjestyksessä niin näytti omaan silmään vähän hassulta. Selittikö Taina sitä videolla? Ääniraita oli taas niin huono ja epätasainen että puolet meni ohi kun piti pelata volyymin kanssa. :(
Ehkä he ei syö iltapalaa? Jenkeissä ainakin lastenlääkärit suosittelee ettei iltapalaa syötäisiin kun iltaruoka syödään suomalaisittain myöhään eli vasta klo 18-19 aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin jo jokin aika sitten että Taina on poistanut igstä kuvista Leon nimimerkin tägäykset.
Niimpä onkin! Vanhemmista ig kuvista, joissa leo on ollut vielä mukana, on poistettu Leon tägäys vaikka edelleen on tägätty cleo, Jerusalem ja Romeo.
Varmaan tosi paljon auttaa alakuloiseen mieleen huomata, että on eristetty somemaailmassa perheestään. :(
Toki somen ulkopuolella voivat olla paljonkin yhteyksissä, mutta vähän kyllä ihmetyttää noin selkeä Leon ulosrajaaminen.Tuli mieleen, että toi ulosrajaaminen saattaa olla Leon omasta toiveesta tapahtuvaa? Ehkä haluaa luoda somebrändinsä omana yksilönään, eikä osana Tainan Licciardo-Toivola kingdomia.
Näin mä ajattelin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi he pesevät hampaat jo ennen iltapalaa ja ilman tahnaa? Tai harjaavat hiukset ennen niiden pesemistä? Meillä on aina tehty toisessa järjestyksessä niin näytti omaan silmään vähän hassulta. Selittikö Taina sitä videolla? Ääniraita oli taas niin huono ja epätasainen että puolet meni ohi kun piti pelata volyymin kanssa. :(
Minä ihmettelin ihan samaa, ei siinä ollut mitään järkeä! Hampaiden pesun ja suihkun jälkeen jollain lapsella oli jotain syötävääkin vielä kädessä. Miksi hiukset kammatiin ennen suihkuun menoa!?
Vierailija kirjoitti:
Millaisia katsojalukuja tainan nykyisillä videoilla on?
Entä Leonardon?
entä Leon vaimon?
Leon viimeisimmällä videolla on reilut 21 000 katsojaa, katsoja määrät vaihtelee todella paljon Leolla.
Jennan uusimmassa on reilu 24 000 näyttökertaa.
Tainan noissa toivevideoissa on paljon, mutta muuten sillä nykyään jotain 40t-reilu 100t, monesti reilusti alle 100t.
Jännästi Tainan tilaajamäärä kasvaa tasaisesti vaikka videoiden katselukerrat on aika mitättömiä verrattuna tilaajamäärään. Mitä järkeä Tainan on jatkuvasti ostaa lisää tilaajia, kun eikös mainostulot tuu katsojamäärän mukaan?
Kyllä mä harjaan hiukset auki mahdollisista takuista ennen suihkuun menoa, etenkin jos pesee hiukset niin eivät mene ihan sekaisin. Omituista jos te muut ette tee näin...?
Vierailija kirjoitti:
Jännästi Tainan tilaajamäärä kasvaa tasaisesti vaikka videoiden katselukerrat on aika mitättömiä verrattuna tilaajamäärään. Mitä järkeä Tainan on jatkuvasti ostaa lisää tilaajia, kun eikös mainostulot tuu katsojamäärän mukaan?
Moni vanha tilaaja varmaankin lakannut katsomasta videoista, mutta ei ole poistanut tilausta. Uudet taas katsovat eli siksi tilaajamäärä nousee mutta katsomiskerrat pysyy suht samana.
Vierailija kirjoitti:
Uusi pantryvideo. Ihailtavaa järjestelmällisyyttä, kuten linnatalossakin.
Missä oli hedelmät, vihannekset, leivät?
Videolla ei näkynyt jääkaapin sisältöä ollenkaan, oletan että siellä ovat. Kun kuitenkin aikaisemminkin on nähty perheen syövän hedelmiä ja vihanneksia, niin jossainhan ne on säilössä vaikka ei näkynyt. Paulhan säilöi jo paljon Suomessa lasipurkkeihin jääkaappiin vihanneksia ja niitä purkkeja on näkynyt myös aikasemmilla videoilla.
Vierailija kirjoitti:
Olisko joku itse asetettu tavoite? Vähän samantyyppinen, kuin 10 lasta 20 vuodessa. 1000000 tilaajaa ennen Australiaan muuttoa?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä harjaan hiukset auki mahdollisista takuista ennen suihkuun menoa, etenkin jos pesee hiukset niin eivät mene ihan sekaisin. Omituista jos te muut ette tee näin...?
Kyllä noiden pienten hiukset oli ihan sekaisin suihkun jälkeen, vakka kammattiin ennen suihkuun menoa! Luulen, ettei kampaamisesta ennen suihkua ollut mitään hyötyä tässä tapauksessa! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä noiden pienten hiukset oli ihan sekaisin suihkun jälkeen, vakka kammattiin ennen suihkuun menoa! Luulen, ettei kampaamisesta ennen suihkua ollut mitään hyötyä tässä tapauksessa! :)
Mistä me tiedetään mitä varten Taina kampasi lastensa hiukset ennen suihkua.Kyllä hänellä on varmasti syynsä siihen, oli se mikä tahansa. Minä harjaan ennen hiusten pesua aina hiukseni hyvin. Kaikki kuolleet hiukset pois ja päänahan verenkierto vilkastuu. Pesun jälkeen voisin vain rasvoittaa hiuksiani yhtä voimakkaalla harjaamisella. Olen jo seniori-ikäinen.Kuulen aina kampaajilta ja myös muilta ihmisiltä miten hyväkuntoiset hiukseni ovat.Kiiltävät ja paksut. Paksuudessa tietysti kysymyksessä paljolti perimä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se idea oli poistaa takut hiuksista, kun ne voi mennä suihkussa pahemmin takkuun.
Helpompi selvittää kuivana, eikä ton lapsilauman kanssa ehdi selvittää suihkussa mitään.
Siis 4 alle 6-vuotiasta härväämässä suihkussa. Eihän ton ikäiset edes tykkää että hiuksia pestään. En itsekään tykännyt. 😂
Noilla hentoset vaaleat hiukset, menee helposti takkuun.
Cleo ilmeisesti täytti juuri 20. Eli samanikäinen, kuin Taina Leon syntyessä.
Lähteeköhän Cleo kotoaan vasta naimisiin mentyään?
Tämä tuntuisi omalle kohdalle ajateltuna hurjalle. Aika paljon itsenäistymistä ja itsetunnon kasvua olisi jäänyt minulla tapahtumatta.
Huomasin muuten katsoessani Romeon synttärivideo osa 2, että taina sanoi "second last winter in finland", video kuvattu -18 talvena. Eli se oli toisiksi viimeinen talvi suomessa? Täten siis he viettävät tämän talven suomessa ja ensi vuonna muuttavat Ausseihin? Ainakin jos on Tainaan uskominen.
Onnea Cleolle! Toivottavasti hän saa kaikesta huolimatta nyt aikuistua ja itsenäistyä rauhassa. Taitaa kuitenkin Taina pitää tytästään tiukasti otteessaan... Sääli, tekee hallaa Cleon kasvulle ja kehitykselle.
Perhe bongattu tänään Seppälän Prismassa. Tai näin vain Paulin, Cleopatran ja Tainan, mutta eiköhän siellä kaikki olleet mukana.
Cleo varmaan haluaisi muuttaa jo pois kotoa. On jo parikymppinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ainakaan tuon ikäisenä ollut vielä kiire muuttaa omilleen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ainakaan tuon ikäisenä ollut vielä kiire muuttaa omilleen :D
Mulla oli. Halusin kiireellä omaan elämään.
kyllä musta tuntuu hurjalta ajatukselta että 20-vuotias elää vielä kotona ilman _minkäänlaista_ omaa elämää. paha asia ei ole tuon ikäisenä kotona asua mutta eipä taida paljon Cleo aikaansa viettää kavereidensa kanssa nauttien omasta elämästä tms. taitaa aika lailla arki ja elämä pyöriä tainan apukätenä toimimisena ja pienten sisarusten ympärillä. kyllä mä jo kakskymppisenä haluaisin vähän alkaa harjoitella sitä itsenäisyyttä ja kokeilla omia siipiä ja alkaa rakentaa sitä omaa tulevaisuutta...