Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taina Licciardo-Toivola herää klo 03:00

Vierailija
03.11.2018 |

On pistänyt videon Youtubeen aamurutiineistaan. Herää kolmelta ja tekee omia juttujaan, kunnes pienimmät lapset heräävät klo 6. Ajatuksia? Kuulostaa hullulta tuohon aikaan herääminen, mutta samalla olen hieman kateellinen, että joku saa itsensä noin aikasin ylös viettämään omaa aikaa.

Kommentit (10856)

Vierailija
621/10856 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuttivat kyllä kreivin aikaan, ei ois varmaan kiva tän somesuosion räjähtämisen jälkeen kun kotiosoite löytyis helposti pienellä penkomisella. Ja hyvä niin!

Toivottavasti tosiaan pian muuttavat pois SUomestakin. Kyllähän tuo perhe nyt huomataan tässä maassa, missä sitten asuvatkin tällä hetkellä.

Vierailija
622/10856 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika outoa, että siinä laulukisassa Cleopatra käytti sukunmieä L-T. Eikö siinä pitäisi olla oikea sukunimi?

Varmaan ajattelivat, että ottavat taiteilijanimen käyttöön nimenomaan jo sitä kisaa varten. Jos Cleopatra lyö läpi ja pääsee isoihin piireihin, niin kaikki on valmista sitä varten.

Ja tavallaan myös suojelevat omaa perhettään, koska esiintyvät julkisuudessa väärän nimen alla. Vaikka etunimet on tiedossa, niin jonkin verran varmasti huojentaa kun tietää, ettei oikea sukunimi ole julkisuudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/10856 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuttivat kyllä kreivin aikaan, ei ois varmaan kiva tän somesuosion räjähtämisen jälkeen kun kotiosoite löytyis helposti pienellä penkomisella. Ja hyvä niin!

Tai sitten se oli kaikki tarkkaan suunniteltu, somesuosio ja muutto siinä vähän ennen kuin räjähti. Miten se suosio sitten järjestettiin, se onkin toinen juttu, ei riitä mun tiedot eikä taidot selittämään. Tosi outo tapaus koko perhe, äiti etunenässä. Mitähän seuraavaksi? Lapsia tulee kyllä vähän surku.

Vierailija
624/10856 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten se oli kaikki tarkkaan suunniteltu, somesuosio ja muutto siinä vähän ennen kuin räjähti. Miten se suosio sitten järjestettiin, se onkin toinen juttu, ei riitä mun tiedot eikä taidot selittämään. Tosi outo tapaus koko perhe, äiti etunenässä. Mitähän seuraavaksi? Lapsia tulee kyllä vähän surku.

Hirvittää pelkkä ajatuskin.. Joku tässä perheessä on nostattanut niskavillat pystyyn jo pitkään.. toivottavasti huoli on aiheeton ja turha

Vierailija
625/10856 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika outoa, että siinä laulukisassa Cleopatra käytti sukunmieä L-T. Eikö siinä pitäisi olla oikea sukunimi?

Varmaan ajattelivat, että ottavat taiteilijanimen käyttöön nimenomaan jo sitä kisaa varten. Jos Cleopatra lyö läpi ja pääsee isoihin piireihin, niin kaikki on valmista sitä varten.

Ja tavallaan myös suojelevat omaa perhettään, koska esiintyvät julkisuudessa väärän nimen alla. Vaikka etunimet on tiedossa, niin jonkin verran varmasti huojentaa kun tietää, ettei oikea sukunimi ole julkisuudessa.

Licciardo-Toivola otettiin käyttöön koska suomalaisempi.

Vierailija
626/10856 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostettu juttu. Sitähän tuolla ulkomaisellakin sivustolla ihmeteltiin kun tuota vloggeria työnnetään esiin noin vimmalla.

Äkkiä se suosio hiipuu jos ei uutta matskua tule ja tuskin tulee ellei ole mitä näyttää. Ketään ei kiinnosta suurperhe kaupungin vuokrakämpässä. Niitähän on maailma täynnä.

Viimeisin video taitaa olla monen kuukauden takaa kesältä.

Lähinnä säälittää tuollainen lapsilla huomion kerääminen ja pakonomainen nuorekkuus. Botox selittääkin sen tympeän perusilmeen. Kielikoru on jo vähän liikaa, voi helvetti. Ei kestä omaa vanhenemista vaan aloittaa uuden teini-iän, pampulat päässä ja vetyperoksidivalkaistu kuiva tukka ja näyttelee kroppaansa puolialasti instassa.

Jesus loving mom, joo-o.

Vierailija
627/10856 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuuh Leonardo tosiaan otti kaiken irti Puolassa sapuskoinnista 😂 kfc:stä burger kingiin. Jotenkin iloitsen hänen puolesta.

Vierailija
628/10856 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä kun Taina näyttää nykyään nuorekkaammalta kuin tässä yli viiden vuoden takaisessa videossa tyttärensä osallistuttua KiDSingiin.

On tuossa videolla ns. omalla naamalla. Nyt on ilmeisesti pistoshoidoilla tehty pullukammiksi ja otsa botoxattu.

Tainalla on meidän suomalaisten tapaan pienehköt silmät syvällä päässä. Silloin ei tuo poskien fillerihoito mielestäni yhtään kaunista, kun silmät näyttävät olevan vieläkin syvemmällä päässä. Toki kauneus on aina katsojan silmissä. 😊

Onpa tyhmästi sanottu!! Hänellä on voinut olla turvotusta sairaudesta johtuen(?).

Ja vaikka näyttää tosiaan kuvia verraten, että on filleriä, niin kyllä hän on selvästi hoikemmassa ja terveemmässä kunnossa nykyään. Ei pelkät naamaoperaatiot saa näyttämään nuorelta.

Vierailija
629/10856 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhhuuh Leonardo tosiaan otti kaiken irti Puolassa sapuskoinnista 😂 kfc:stä burger kingiin. Jotenkin iloitsen hänen puolesta.

Leonardo on best

Vierailija
630/10856 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostettu juttu. Sitähän tuolla ulkomaisellakin sivustolla ihmeteltiin kun tuota vloggeria työnnetään esiin noin vimmalla.

Äkkiä se suosio hiipuu jos ei uutta matskua tule ja tuskin tulee ellei ole mitä näyttää. Ketään ei kiinnosta suurperhe kaupungin vuokrakämpässä. Niitähän on maailma täynnä.

Viimeisin video taitaa olla monen kuukauden takaa kesältä.

Lähinnä säälittää tuollainen lapsilla huomion kerääminen ja pakonomainen nuorekkuus. Botox selittääkin sen tympeän perusilmeen. Kielikoru on jo vähän liikaa, voi helvetti. Ei kestä omaa vanhenemista vaan aloittaa uuden teini-iän, pampulat päässä ja vetyperoksidivalkaistu kuiva tukka ja näyttelee kroppaansa puolialasti instassa.

Jesus loving mom, joo-o.

Oma nuoruus jää kesken noissa piireissä, jos varsinkin 20-30 vuotta sitten on ollut vielä enemmän painetta avioitua ja lisääntyä.

Vierailija
631/10856 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä olisi tietää ruokaileeko nuori pari kotonaan äidin oppien mukaan vai riippuuko jääkaapin sisältö siitä milloin anopin tiedetään tulevan vierailulle :D

Vierailija
632/10856 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

HERÄTYS

Olen 20v nuori nainen. Äitini on briteistä ja isä Suomesta. Olen kasvanut eri puolilla maailmaa, ja surullista on huomata toistuvasti, että Suomessa on kaikista suurin ”vihakulttuuri” VARSINKIN kun katsotaan, että joku toinen elää hieman eri tavalla kuin “me muut”. OPPIKAA nyt pliis ihmiset RAUHOTTUMAAN ja SUVAITSEMAAN muiden elämiä ja elämäntapoja. Mielipiteitä saa olla! Mutta miksi ihmeessä näpyttelette ruutujenne takaa tällaisia viha kommentteja ja ARVOSTELETTE muita kun voisitte käyttää sen ajan omaan elämäänne ja olla itse onnellisia?? Surullista on, että Suomessa on vaan niin kateellista porukkaa. Tämähän on myös ainoa maa jossa tulot julkaistaan ja yli 100tonnin tulot uutisoidaan. SUOMI <3 joka on niin äärettömän kaunis ja rauhallinen maa on täynnä rauhattomia, rumia sieluja....

Vierailija
633/10856 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin näin!!!!

Vierailija
634/10856 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

KansainvälisestiKasvatettuNuori kirjoitti:

HERÄTYS

Olen 20v nuori nainen. Äitini on briteistä ja isä Suomesta. Olen kasvanut eri puolilla maailmaa, ja surullista on huomata toistuvasti, että Suomessa on kaikista suurin ”vihakulttuuri” VARSINKIN kun katsotaan, että joku toinen elää hieman eri tavalla kuin “me muut”. OPPIKAA nyt pliis ihmiset RAUHOTTUMAAN ja SUVAITSEMAAN muiden elämiä ja elämäntapoja. Mielipiteitä saa olla! Mutta miksi ihmeessä näpyttelette ruutujenne takaa tällaisia viha kommentteja ja ARVOSTELETTE muita kun voisitte käyttää sen ajan omaan elämäänne ja olla itse onnellisia?? Surullista on, että Suomessa on vaan niin kateellista porukkaa. Tämähän on myös ainoa maa jossa tulot julkaistaan ja yli 100tonnin tulot uutisoidaan. SUOMI <3 joka on niin äärettömän kaunis ja rauhallinen maa on täynnä rauhattomia, rumia sieluja....

Näkyy löytyvän rumia sieluja maailmallakin https://ytmommadrama.com/viewtopic.php?f=197&t=13817

Vierailija
635/10856 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jee... siellä keskustelee 6 mammaa kasvatustavoista ja uskonnosta. TÄÄLLÄ YLI 600 tyyppiä puhu POTASKAA. Arvostellaan taloa ja rahatilannetta....ja uhataan sosiaaliviranomaisilla. HALOO.

Vierailija
636/10856 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jee... siellä keskustelee 6 mammaa kasvatustavoista ja uskonnosta. TÄÄLLÄ YLI 600 tyyppiä puhu POTASKAA. Arvostellaan taloa ja rahatilannetta....ja uhataan sosiaaliviranomaisilla. HALOO.

Vierailija
638/10856 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

KansainvälisestiKasvatettuNuori kirjoitti:

HERÄTYS

Maailmankansalaiseksi olet kyllä erittäin tynnyrissä kasvanut. Briteissä on ihan oikeaa vihakulttuuria ja tänä vuonna saatu ensimmäiset vankilatuomiot islaminuskoisia vastaan kohdistuvista viharikoksista. Kyllä meillä täällä Suomessa on siihenkin nähden aika loistavasti. :) Ja vaikka Tainaa hävettää myöntää olevansa suomalainen, niin yllättävän hyvin on kelvannut ilmaiset sairaalasynnytykset, lasten ilmaiset opinnot, yltäkylläiset lapsilisät ja täällä kerrotun perusteella ilmeisesti ovat saaneet yli 400 neliön asuntonsakin maksettua yhteiskunnan maksamalla asumistuella. Siellä Briteissä saattaisivat saada yhteiskunnalta lähinnä (kauniiden ja rauhallisten sielujen antamia?) ruokakuponkeja.

Vierailija
639/10856 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain tavalla ihana perhe. Ja Taina on tosi nuorekas, suorastaan tyttömäinen, oli sitten filleriä tai ei :)

Mä en saa heistä mitään kylmiä väreitä, musta heitä on kiva seurata.

Ovat kyllä tosi erilaisia verrattuna keskiverto suomalaiseen perheeseen. Läheiset suhteet sisaruksilla, itse olin teini-iässä kiukkuinen möykky enkä halunnut olla sukulaisten kanssa ainakaan julkisella paikalla yhdessä :D

Myös Leonardon videoista tulee hyvälle tuulelle. Avoin ja iloinen ja komea nuori mies. Monet uskisnuoret esim. hellaripiireissä ja Jehovan todistajissa menevät nuorena naimisiin vaikka se tuntuu näin ulkopuolisista erikoiselta.

Paljon se toki vaatii, että vielä 20 vuoden päästä saa avioliiton toimimaan. On toki eri asia olla 18-vuotias teinityttö tai poika kuin lähes neliktmpoinen perheenäiti tai isä. En tiedä voiko noin nuori oikeasti tajuta mitä avioliitto ja pitkä parisuhde vaatii ja merkitsee, varsinkin jos on vähän tynnyrissä kasvanut, kuten uskikset yleensä ovat.

Vierailija
640/10856 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tuo Toivola Tainan tyttönimi, vai miksi koko sakki käyttää sitä somessa? Tainankin oikea sukunimi on Licciardo-Smith.

Ketju on lukittu.