Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taina Licciardo-Toivola herää klo 03:00

Vierailija
03.11.2018 |

On pistänyt videon Youtubeen aamurutiineistaan. Herää kolmelta ja tekee omia juttujaan, kunnes pienimmät lapset heräävät klo 6. Ajatuksia? Kuulostaa hullulta tuohon aikaan herääminen, mutta samalla olen hieman kateellinen, että joku saa itsensä noin aikasin ylös viettämään omaa aikaa.

Kommentit (10856)

Vierailija
481/10856 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt Tainan kanavalla on laitettu joitain videoita yksityisiksi.. vai huomasinko tämän vasta nyt?

Luulenpa, että noi yksityiset on vaan äidin piilotettuja thinspiration-videoita. Yksi jäänyt näköjään piilottamatta:

Vierailija
482/10856 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Aphrodite on lapsista söpöin 😍

Mun mielestä KingJames on suloinen. Tosi sosiaalinen ja puhuu paljon. Jos itselläni olisi lapsi, haluaisin hänen olevan juuri puhelias eikä mikään hiljainen hissukka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/10856 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leonardo sano sen videoiden kommenteissa puhuvansa vaimonsa kanssa suomea. Ja oon kanssa kuullut Tainan puhuvan suomea ihan äidinkielen veroisesti :)

Vierailija
484/10856 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Aphrodite on lapsista söpöin 😍

Mun mielestä KingJames on suloinen. Tosi sosiaalinen ja puhuu paljon. Jos itselläni olisi lapsi, haluaisin hänen olevan juuri puhelias eikä mikään hiljainen hissukka.

KJ kyllä vaikuttaa lapsista ilkeimmältä ja riiviöimmältä... Laiva videossa joku työntekijäkin kieltää lasta, mutta kiellot kaikuu kuuroille korville. Mut tuossa uskonnossa vissiin pojilla on löyhemmät säännöt...

Vaikuttaa just siis sellaiselta kurittomalta pahantekijältä. 

Vierailija
485/10856 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leonardo sano sen videoiden kommenteissa puhuvansa vaimonsa kanssa suomea. Ja oon kanssa kuullut Tainan puhuvan suomea ihan äidinkielen veroisesti :)

Leonardon vaimo Jenna on suomalainen, joten varmaan siksi puhuvat suomea.

Vierailija
486/10856 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis. Mitä ihmettä nää lasten nimet on?! :D 

Vierailija
487/10856 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa, että tämä on jopa okv:ta mielenkiintoisempi ketju! :D

Vierailija
488/10856 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko tänään se joku talo video?

Vierailija
489/10856 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aphrodite on järkyttävän huonokäytöksinen ja selvästi hakee huomiota. Jatkuvasti kiusaa muita ja haluaa olla kameran edessä. Karsea lapsi.

Sullakin varmaan menee nyt Nefertiti ja Aphrotide sekaisin keskenään. Eihän A puhu ikinä mitään, N se on, joka jatkuvasti kiipeilew pöydille, huutaa ja riehuu.

Vierailija
490/10856 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aphrodite on se pieni söpö saparopää, mielestäni ehdottomasti suloisin noista!

Vierailija
491/10856 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aphrodite on järkyttävän huonokäytöksinen ja selvästi hakee huomiota. Jatkuvasti kiusaa muita ja haluaa olla kameran edessä. Karsea lapsi.

Sullakin varmaan menee nyt Nefertiti ja Aphrotide sekaisin keskenään. Eihän A puhu ikinä mitään, N se on, joka jatkuvasti kiipeilew pöydille, huutaa ja riehuu.

Ei mee sekaisin, ite vaan tykkään enemmän N:stä :D 

Kj ja A on "raskaimmat" 

Vierailija
492/10856 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ikinä nähnyt suomalaisilla kanavilla noin suurta kasvua nopeassa ajassa.

Vierailija
493/10856 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tälle kanavalle tapahtuu, kauheeta määrää tulee tilaajia?! Katsoin tossa töiden jälkeen muutaman videon, oisko ollut joku reipas 50k tilaajaa. Nyt lähemmäs 80k muutamassa tunnissa! En ymmärrä miten tuo on mahdollista, en usko että on ostanut seuraajia.. Kommenttiboksi myös "räjähtänyt" ja jos kommentoisi itse/perhe kommentoisi niin varmasti paistaisi läpi.  Tästä on kyllä keskustelu myös oisko amerikkalaisella mammatubettajista olevalla juorusivulla. Suomi maailmankartalle hei :D.  Kommenttiboksia on ollut mielenkiintoista seurata ja toki tuota keskustelupalstaa myös kun ulkomaalaiset toki ihmettelevät Suomen sosiaalietuuksia, yötöntä yötä ja muuta Suomeen kuuluvia asioita.

Vierailija
494/10856 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihdoinkin voin sanoa, että olin ajoissa :D Olin siis suunnilleen 1100 tilaaja (kyllä, tilasin) ja aamuritiinivideossa olin 12 000 katsoja.

Itsehän olin jo mukana, kun kanava julkaistiin. :D siis ekan sadan joukossa nyt ainakin.

Joo, olen tykännyt seurata, kun minua on inspiroinut tuo elämäntyyli ja positiivinen asenne ja tyylitaju. Arki on tehty niin yksinkertaiseksi ja helpoksi, että jää aikaa toteuttaa itseään esim luovasti.

Seuraan muitakin minimalisteja.

Viime aikoina on tullut vähän negis fiilistä joistain asioista, jotka täällä on jo mainittu. Toivon että niille saataisi joku selitys.

Jos ei niin... Seuraan jälkikasvun videoita ainakin.

Vierailija
495/10856 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cleopatra ei kyllä herää kolmelta aamuyöllä! Tyttöni ovat hänen kanssaan samalla luokalla. Hän ei myöskään todellakaan ole noin neitseellisen hyvätapainen mitä videot antavat ymmärtää... Ollaan oltu miehen kanssa keskustelemassa koululla, kun C on kova haukkumaan muita, yhdessä vaiheessa erityisesti nuorimpaani. Asia saatiin sovittua, mutta kunhan mainitsen ettei kaikki todellakaan ole sitä mitä videot antavat ymmärtää.

Vierailija
496/10856 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihdoinkin voin sanoa, että olin ajoissa :D Olin siis suunnilleen 1100 tilaaja (kyllä, tilasin) ja aamuritiinivideossa olin 12 000 katsoja.

Itsehän olin jo mukana, kun kanava julkaistiin. :D siis ekan sadan joukossa nyt ainakin.

Joo, olen tykännyt seurata, kun minua on inspiroinut tuo elämäntyyli ja positiivinen asenne ja tyylitaju. Arki on tehty niin yksinkertaiseksi ja helpoksi, että jää aikaa toteuttaa itseään esim luovasti.

Seuraan muitakin minimalisteja.

Viime aikoina on tullut vähän negis fiilistä joistain asioista, jotka täällä on jo mainittu. Toivon että niille saataisi joku selitys.

Jos ei niin... Seuraan jälkikasvun videoita ainakin.

Jee, mäkin olin ekan sadan joukussa!  :) oon iloinen että nyt niin moni seuraa tätä perhettä niin saa jutteluseuraa :D oli niin yksinäistä olla "ainoa" kiinnostunut :D en saanu ketään kaveriakaan koukkuun. 

Vierailija
497/10856 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti katsoin tilaajat just ennen kun Salkkarit alkoi ja nyt uudelleen: 1500 uutta tilaajaa lisää.

Vierailija
498/10856 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, miten C haukkui muita? :O minkälaisissa asioissa siis? Onko hänellä kuitenkin kavereita? 

Vierailija
499/10856 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni pyyntö: jätetään lasten mollaamiset täysin pois. He eivät ansaitse moista haukkumista eikä tietojaan jaettavaksi tänne! Pidetään keskustelu asiallisena, aikuiset ihmiset :(

Vierailija
500/10856 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko sanoa, että tämä on jopa okv:ta mielenkiintoisempi ketju! :D

Mitä mielenkiintoista siinä edes on?

"Ei vitsi se on ostanut uuden sohvan!!"

"Miksi sen lastenhuoneen kaapit näyttää tuolta, yööökk??"

"Siis en ymmärrä tuota valkoista. Miksi pitää olla valkoista??!"

Olen lukenut sitä ketjua vähän ja hirveän ilkeitä kommentteja ihmisillä pelkästä sisustuksesta. Kaikkeen sitä tarviikin purkaa turhautumiaan.

ÄLKÄÄ NYT PLIIS tulko tänne pilaamaan ketjua haukuilla, kun keskustelu on tähän asti pysynyt ainakin jotenkin asiallisen rajoissa. Täällä on ymmärtäväistä juttua ja kehujakin.

Ketju on lukittu.