Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taina Licciardo-Toivola herää klo 03:00

Vierailija
03.11.2018 |

On pistänyt videon Youtubeen aamurutiineistaan. Herää kolmelta ja tekee omia juttujaan, kunnes pienimmät lapset heräävät klo 6. Ajatuksia? Kuulostaa hullulta tuohon aikaan herääminen, mutta samalla olen hieman kateellinen, että joku saa itsensä noin aikasin ylös viettämään omaa aikaa.

Kommentit (10856)

Vierailija
461/10856 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4v:llä on etuhampaissa joku kehityshäiriö, toisiksi nuorimman jalat näyttää todella oudolta kävellessä :( Ravintoperäisiä puutostiloja???

Taina on jossain sanonut, että vika hampaisiin tuli raskaana ollessaan hänen jostain jutusta. Olikohan se joku sairastuminen.

Vierailija
462/10856 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli heti morkkis, kun nostin esille Aphroditen kasvojenpiirteet. Eihän sillä nyt ole mitään merkitystä minkään asian suhteen vaikka olisikin joku syndrooma. Itse pidän Tainasta ja hänen perheestään, lapset ovat todella hyväkäytöksisiä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/10856 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaisi tietää miksi he ovat muuttaneet Suomeen. Ymmärsin, että tämä äiti on muuttanut lapsena Australiaan ja varmaan siellä sitten tavannut tämän Aussi-miehen. Mikähän on saanut heidät muuttamaan tänne? Ilmeisesti haikailevat takaisin Australiaan, sellainen kuva on välittynyt videoista. Vai ovatkohan jotenkin halunneet niin, että kun äiti on kuitenkin alun perin suomalainen ja isä australialainen --> suunnitelmissa ollut 10 lasta, joista viisi täytyy syntyä Australiassa ja viisi Suomessa. Tämä toki pelkkää spekulaatiota :D

Ehkä tuohon kuuluu, että pyrkivät levittämään sitä uskoaan tai kulttiaan tai mikä nyt onkaan. Hankkivat tarkoituksella paljon jälkeläisiä, joista osalla on natiivin tasoinen suomen kieli. Uusia lähetyssaarnaajia.

Vierailija
464/10856 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli heti morkkis, kun nostin esille Aphroditen kasvojenpiirteet. Eihän sillä nyt ole mitään merkitystä minkään asian suhteen vaikka olisikin joku syndrooma. Itse pidän Tainasta ja hänen perheestään, lapset ovat todella hyväkäytöksisiä :)

Joo, en mäkään siis pahalla tarkoittanut! Suloinen perhe ovat :)

Vierailija
465/10856 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällähän ei saisi puhua pahaa lasten ulkonäöstä, mutta olen kanssa kiinnittänyt huomiota Aphroditen kasvoihin, näyttää joltain syndroomalta jonka nimeä en myöskään muista

Waardenburg syndrome?

Vierailija
466/10856 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun noita suurperhetilejä tsekkaa esim Instassa, niin tulee sellanen fiilis, että suuri perhe on näille äideille eräänlainen performanssi ja väylä toteuttaa omaa luovuuttaan (vaatteet, ruoka, sisustus, kokonainen elämäntapa kotikouluineen). Siellä on pakko olla takana jokin muu elämänkatsomus kuin että "tehdään pari lasta ja hyvät duunit" niin kuin perus Maija Meikäläisellä. Kertokaapa mielikuvianne, tää kiinnostaa mua!

Mutta eihän tuon perheen lapset ole kotikoulussa vaan aivan normaalisti koulussa ja isommat amiksessa. Kotikoulussa noista lapsista ovat ne joita meidän kulttuurissamme sanotaan kotihoidossa oleviksi ja äiti on kotiäiti, ei kotiopettaja.

Minun vaikutelmani on se että koska perhe on muuttanut jonnekin korpeen ja äidin elämänpiiri pyörii kotona ja lapsissa, tuo on hänen tapansa paikata tylsyyttä ja tehdä arjesta hohdokkaampaa kuin se onkaan. Onko hänellä itsellään minkäänlaista sosiaalista verkostoa tai ystäviä tai muuta elämää kuin lapset joita päättivät tehdä kymmenen? Ilmeisesti hänellä ei ole koulutusta eikä minkäänlaista työuraa?

En ole nähnyt yhtään videota tai kuvaa Australiasta enkä sen puoleen heidän elämästään senkään jälkeen kun he, tämän palstan mukaan, ovat muuttaneet pois.

Toinen vaihtoehto on se että hän haluaa näyttää joillekin kuinka hyvin hänellä pyyhkii. On ehkä ollut kiusattu tms ja nyt haluaa antaa kuvan menestyvästä maailmannaisesta.

Kyllä! Itsekin olen miettinyt että jotain näyttämisen halua varmaan on. Jollekin.

Minkähänlaiset piirit noissa uskovien joukoissa on? Joku sanoi että niille naisille on tärkeää näyttöä hyvältä, mistähän tämä tieto?

Jos heillä on muitakin varakkaita tuttavia ja sukulaisia ja niille näytetään myös? Eivät voi olla ainoat varakkaat suvussaan.

Miniän insta storyssa oli, että hänelle on ostettu upouusi auto ja isänsä päivitti samalla hienoon autoon. Ei siis aivan tyhjätaskuja hekään ja uskovia myös.

Täällä on joskus sanottu et monet "noista" on rikkaita.

Jos nyt ovat helluntailaisia niinkuin täällä on arvuuteltu niin heillehän just tuollainen tietynlainen pröystäily on ominaista, pukeudutaan hienosti ym. Mutta kyllähän esim. ainakin ne lestadiolaiset, joita itse olen elämäni aikana tavannut niin vaikka eivät meikkaa tai värjää hiuksia niin heillä on kyllä myös useimmiten merkkivaatteita ja naisilla usean satasen laukkuja ym eli ei kaikissa uskonnoissa pidetä hyveenä vaatimattomuutta.

Itse seuraan paljon ulkomaisia tubettajia, lähinnä jenkkejä. Yhden perheen kaikki aikuiset lapset taitavat olla tubettajia ja kaikki menestyneet ihan kivasti, monella yli miljoona tilaajaa. Mormoneita ovat ja eivät todellakaan sillä lailla vaatimattomia ulospäin. Todella paljon materiaa ja naiset ovat aina huoliteltuja, vaikka ovatkin kotiäitejä (toki tekevät tubea työkseen, mutta kuitenkin).

Itse asiassa tämän yllä mainitun perheen yksi lapsi käyttää lapsillaan tätää blanket methodia/blanket trainingia vai miksi sitä pitää kutsua. Tainan videoilla on myös viitteitä tästä eli lapset makaavat rajatulla alueella (viltti, pyyhe) ja siitä ei saa nousta pois ennen kuin tietty aika on kulunut. Metodissa on kai ideana, että lapsi voi ottaa viltille seurakseen jokusen lelun ja viltillä pitää olla sillä välin kun äiti touhuaa muuta, annetaan erillinen lupa poistumiseen. En tosin tiedä käyttääkö Taina tätä menetelmää, mutta monet täällä ihmetelleet miksi makaavat esim. pyyhkeen päällä ja eivät nouse siitä.

Tiedän perheen, mutta itse en ole tälläistä huomannut. Kuka niistä tekee näin?

Bonnie Hoellein, hänellä on ihan erillinen videokin tästä https://www.youtube.com/watch?v=9EXCcN-n8-g . Se olikin blanket time :D

Tämä on kyllä jo sairaanpuoleista lapsen kontrollointia. Miten vaikuttaa vielä aikuisenakin, kun lapsen aivoihin on luotu tuollainen ehdollistuma ja täysin keinotekoinen rajoite: kankaankappaleen rajat?

Vierailija
467/10856 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afrodite on söpöin noista.

Vierailija
468/10856 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

YouTubessa on kohta 100 000 tilaajaa ja yhteen videoon on tullut yli 200 000 uutta katselukertaa tänään.

Vierailija
469/10856 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu se on ostanu ne tilaajat...

Vierailija
470/10856 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks täällä ollaan näin vihamielisiä heitä kohtaan? Mun mielestä ei näytä mitään vikaa olevan heidän elämässään ainakaan kun videoita katsoo, en sitten tiedä mitä tapahtuu videoiden ulkopuolla. Mutta, mun mielestä lapset on todella hyvä käytöstapaisia ja rauhallisia ja eiköhän lapset vanhetessa ala seuraamaan omaa tyyliään jos haluaa. Ja mun mielestä on aika huono alkaa kunnolla tuomitsemaan heidän elämän tapojaan kun emme niistä paljoa tiedä tai ainakaan niille heidän syitään. Itse pidän Tainan videoista ja lasten kasvatus on mielestäni mennyt ihan kohdalleen. Ja aloin muuten seuraamaan noita Tainan youtube videoita noin 3-4 päivää sitten ja aluksi tilaaja määrä oli 13 tuhatta sitten oli 21 tuhatta ja tänään (13.11) 92 tuhatta?? Onko tollainen tilaaja kasvu edes mahdollista vai voisiko botit olla kyseessä? En kyllä usko että olisi botteja..

Vierailija
471/10856 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Aphrodite on lapsista söpöin 😍

Vierailija
472/10856 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun noita suurperhetilejä tsekkaa esim Instassa, niin tulee sellanen fiilis, että suuri perhe on näille äideille eräänlainen performanssi ja väylä toteuttaa omaa luovuuttaan (vaatteet, ruoka, sisustus, kokonainen elämäntapa kotikouluineen). Siellä on pakko olla takana jokin muu elämänkatsomus kuin että "tehdään pari lasta ja hyvät duunit" niin kuin perus Maija Meikäläisellä. Kertokaapa mielikuvianne, tää kiinnostaa mua!

Mutta eihän tuon perheen lapset ole kotikoulussa vaan aivan normaalisti koulussa ja isommat amiksessa. Kotikoulussa noista lapsista ovat ne joita meidän kulttuurissamme sanotaan kotihoidossa oleviksi ja äiti on kotiäiti, ei kotiopettaja.

Minun vaikutelmani on se että koska perhe on muuttanut jonnekin korpeen ja äidin elämänpiiri pyörii kotona ja lapsissa, tuo on hänen tapansa paikata tylsyyttä ja tehdä arjesta hohdokkaampaa kuin se onkaan. Onko hänellä itsellään minkäänlaista sosiaalista verkostoa tai ystäviä tai muuta elämää kuin lapset joita päättivät tehdä kymmenen? Ilmeisesti hänellä ei ole koulutusta eikä minkäänlaista työuraa?

En ole nähnyt yhtään videota tai kuvaa Australiasta enkä sen puoleen heidän elämästään senkään jälkeen kun he, tämän palstan mukaan, ovat muuttaneet pois.

Toinen vaihtoehto on se että hän haluaa näyttää joillekin kuinka hyvin hänellä pyyhkii. On ehkä ollut kiusattu tms ja nyt haluaa antaa kuvan menestyvästä maailmannaisesta.

Kyllä! Itsekin olen miettinyt että jotain näyttämisen halua varmaan on. Jollekin.

Minkähänlaiset piirit noissa uskovien joukoissa on? Joku sanoi että niille naisille on tärkeää näyttöä hyvältä, mistähän tämä tieto?

Jos heillä on muitakin varakkaita tuttavia ja sukulaisia ja niille näytetään myös? Eivät voi olla ainoat varakkaat suvussaan.

Miniän insta storyssa oli, että hänelle on ostettu upouusi auto ja isänsä päivitti samalla hienoon autoon. Ei siis aivan tyhjätaskuja hekään ja uskovia myös.

Täällä on joskus sanottu et monet "noista" on rikkaita.

Jos nyt ovat helluntailaisia niinkuin täällä on arvuuteltu niin heillehän just tuollainen tietynlainen pröystäily on ominaista, pukeudutaan hienosti ym. Mutta kyllähän esim. ainakin ne lestadiolaiset, joita itse olen elämäni aikana tavannut niin vaikka eivät meikkaa tai värjää hiuksia niin heillä on kyllä myös useimmiten merkkivaatteita ja naisilla usean satasen laukkuja ym eli ei kaikissa uskonnoissa pidetä hyveenä vaatimattomuutta.

Itse seuraan paljon ulkomaisia tubettajia, lähinnä jenkkejä. Yhden perheen kaikki aikuiset lapset taitavat olla tubettajia ja kaikki menestyneet ihan kivasti, monella yli miljoona tilaajaa. Mormoneita ovat ja eivät todellakaan sillä lailla vaatimattomia ulospäin. Todella paljon materiaa ja naiset ovat aina huoliteltuja, vaikka ovatkin kotiäitejä (toki tekevät tubea työkseen, mutta kuitenkin).

Itse asiassa tämän yllä mainitun perheen yksi lapsi käyttää lapsillaan tätää blanket methodia/blanket trainingia vai miksi sitä pitää kutsua. Tainan videoilla on myös viitteitä tästä eli lapset makaavat rajatulla alueella (viltti, pyyhe) ja siitä ei saa nousta pois ennen kuin tietty aika on kulunut. Metodissa on kai ideana, että lapsi voi ottaa viltille seurakseen jokusen lelun ja viltillä pitää olla sillä välin kun äiti touhuaa muuta, annetaan erillinen lupa poistumiseen. En tosin tiedä käyttääkö Taina tätä menetelmää, mutta monet täällä ihmetelleet miksi makaavat esim. pyyhkeen päällä ja eivät nouse siitä.

Tiedän perheen, mutta itse en ole tälläistä huomannut. Kuka niistä tekee näin?

Bonnie Hoellein, hänellä on ihan erillinen videokin tästä https://www.youtube.com/watch?v=9EXCcN-n8-g . Se olikin blanket time :D

Tämä on kyllä jo sairaanpuoleista lapsen kontrollointia. Miten vaikuttaa vielä aikuisenakin, kun lapsen aivoihin on luotu tuollainen ehdollistuma ja täysin keinotekoinen rajoite: kankaankappaleen rajat?

Niinpä!!!

Jonkun 5 min nyt ymmärtää, että pysys nyt siinä kun äiti laittaa pyykit. Mutta että tunnin!?!?! Sairasta!!

Vierailija
473/10856 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaakohan käyttää lapsia neuvolassa? Veikkaan että rokotteita eivät taida ottaa.

Vierailija
474/10856 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justsaying kirjoitti:

Miks täällä ollaan näin vihamielisiä heitä kohtaan? Mun mielestä ei näytä mitään vikaa olevan heidän elämässään ainakaan kun videoita katsoo, en sitten tiedä mitä tapahtuu videoiden ulkopuolla. Mutta, mun mielestä lapset on todella hyvä käytöstapaisia ja rauhallisia ja eiköhän lapset vanhetessa ala seuraamaan omaa tyyliään jos haluaa. Ja mun mielestä on aika huono alkaa kunnolla tuomitsemaan heidän elämän tapojaan kun emme niistä paljoa tiedä tai ainakaan niille heidän syitään. Itse pidän Tainan videoista ja lasten kasvatus on mielestäni mennyt ihan kohdalleen. Ja aloin muuten seuraamaan noita Tainan youtube videoita noin 3-4 päivää sitten ja aluksi tilaaja määrä oli 13 tuhatta sitten oli 21 tuhatta ja tänään (13.11) 92 tuhatta?? Onko tollainen tilaaja kasvu edes mahdollista vai voisiko botit olla kyseessä? En kyllä usko että olisi botteja..

No onhan näyttökertojakin siinä yhessä videossa peräti 1,7 miljoonaa. Varmaan youtube ehdottaa tätä kaikille - myös minulle

Vierailija
475/10856 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sekoitatteko kenties aphroditen ja Nefertitin? :D Nefertiti on miljoona kertaa söpömpi

Vierailija
476/10856 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aphrodite on järkyttävän huonokäytöksinen ja selvästi hakee huomiota. Jatkuvasti kiusaa muita ja haluaa olla kameran edessä. Karsea lapsi.

Vierailija
477/10856 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin voin sanoa, että olin ajoissa :D Olin siis suunnilleen 1100 tilaaja (kyllä, tilasin) ja aamuritiinivideossa olin 12 000 katsoja.

Vierailija
478/10856 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aphrodite on järkyttävän huonokäytöksinen ja selvästi hakee huomiota. Jatkuvasti kiusaa muita ja haluaa olla kameran edessä. Karsea lapsi.

KingJames hakee mielestäni tosi paljon huomiota. Monessa videossa kuuluu ”äiti äiti” ja hän tulee näyttelemään äidille kaikenlaista

Vierailija
479/10856 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe asuu Jyväskylän lähellä. Mietin itsekin lasun tekemistä perheestä, aika moni raja on ylittynyt ja huoli herännyt videoiden perusteella.

Vierailija
480/10856 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taina sanoo tuossa morning routinen ensimmäisessä osassa ettei pese vaippajengiläisiä kuin vain, jos on kakka tullut. Mahtaa tehdä hyvää hipiälle kuivahtaneet pissat iholla ja varmaan haisevatkin pissalta 😖

Ketju on lukittu.