Taina Licciardo-Toivola herää klo 03:00
On pistänyt videon Youtubeen aamurutiineistaan. Herää kolmelta ja tekee omia juttujaan, kunnes pienimmät lapset heräävät klo 6. Ajatuksia? Kuulostaa hullulta tuohon aikaan herääminen, mutta samalla olen hieman kateellinen, että joku saa itsensä noin aikasin ylös viettämään omaa aikaa.
Kommentit (10856)
Vierailija kirjoitti:
Enää 300 niin tulee 100k tilaajaa. Varmaan täyttyy 10 minuutin sisällä
Kun olen puhelimella ja päivitän sivua sekunnin välein, tilaajia ilmestyy koko ajan vähintään kymmenen. Tulee fiilis että ostanut reilusti tilaajia, ja siellä ne intialaiset opiskelijat klikkailevat subscribea luomillaan profiileilla.
Vierailija kirjoitti:
Googlasin tuon perheen isän ja aika nopeasti tuli vastaan hyvin epämiellyttävien podcastien sarja 10 vuoden takaa, "Paul's podcast". Otsikoita esim. "Blood and guts everywhere", kuvituksena ilmeisesti oma lapsi.
https://www.podomatic.com/podcasts/elohimisjesus/episodes/2008-06-02T14…
Huh vaan.
Hyytävä ristiriita tuon kaiken kiillon kanssa. En tiedä, menen ihan sanattomaksi tästä kokonaisuudesta.
Omega itkee aika paljon rutiinivideossa. Mutta isosasa perheessä (kuin myös päiväkodissa) tietysti on selvää, että huomiota ei tipu kun itkuun parahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enää 300 niin tulee 100k tilaajaa. Varmaan täyttyy 10 minuutin sisällä
Kun olen puhelimella ja päivitän sivua sekunnin välein, tilaajia ilmestyy koko ajan vähintään kymmenen. Tulee fiilis että ostanut reilusti tilaajia, ja siellä ne intialaiset opiskelijat klikkailevat subscribea luomillaan profiileilla.
Lisään vielä että on siellä selvästi oikeitakin profiileja, itseni mukaanlukien. Ehkä kanava todella räjähti!
Kun youtubeen kirjottaa ton tainan nimen, ni siihen tulee sen kanava ja siinä lupee "tilaa 79 T." mut sit ku menee sen kanavan sivulle ni siellä lukeekin että 100tuhatta tilaajaa...
Joku tuossa sen tilaajamäärässä mättää. Miten se ei muka päivity jokaisessa kohdassa youtubessa samaa aikaan. Jos tossa eka lukee että 79000 ja ku siitä painaa ni onkin 101000.
Tämä ketju on hyvä muistutus siitä, että kaikella on hintansa.
Toivottavasti Taina on nyt tyytyväinen. 100k katsojaa ja ihailevia tsemppiviestejä somessa.
Samalla 36 perheen ja varsinkin lasten haukkumista. Kaikki ulkonäöstä puheeseen ja vaatetukseen on täällä lytätty.
Lasten yksityisyys myyty, nimet ja kasvot julkaistu ja molempia on täällä ruodittu todella ilkein sanakääntein.
Mietin vaan omalle kohdalle, miten pahalta tuntuisi lukea omasta lapsesta tällaista? En vaan tajua näitä (yleensä äitejä) vanhempia, jotka tieten tahtoen laittavat lapsensa tällaiseen hullun myllyyn. Shame on you...
Mitenköhän paljon Tainalla on videomateriaalia kuvattuna valmiiksi? Uusin video ilmeisesti kesäkuulta, kun sanoo, että Jennan mekolle tulee parin viikon päästä käyttöä ja häät ovat olleet 9.7. Aamurutiinikin tosiaan selvästi juhannuksen aikoihin kuvattu.
Mua häiritsee se, että vanhimman pojan vaimokin tituleeraa itseään tällä yhdysnimellä, kuin olisi yksi lapsi lisää. Poika myös vitsaili yhdessä omassa tubevideossa esitellen vaimonsa ensin siskonaan.
Vierailija kirjoitti:
Uudella videolla näkyi myös Nefertitin tulevaisuuden huone. Onkohan ne muuttanut äkillisesti?
Siis samassa talossahan tuo oli kuvattu mun mielestä?
Mun unirytmi menee vuodenajan mukaan. Keväällä unen tarve vähenee ja kesällä ei nukuttaisi yhtään, syksyllä voisin vaipua horrokseen ja nukua läpi talven ja herätä keväällä, kun valon määrä lisääntyy.
https://socialblade.com/youtube/channel/UC-PepfX4nM19zhdgEn3o5kg On kyllä järjettömäm nopea kasvu, mutta ihan basic settiä kun youtuben algoritmi ehdottaa videota mahdollisimman monelle. Esim Joana Ceddia ( https://socialblade.com/youtube/channel/UC-PepfX4nM19zhdgEn3o5kg ) hänen kanava räjähti 2kk sitten algoritmin avulla. 2kk sitten häm teki jonkun 100 tilaajan spessu videon ja nyt hänellä on 1.3 MILJOONAA tilaajaa. Siihen tarvitaan vain yksi ”viraali” video, joten uskon kyllä että heidän kasvunsa voi olla orgaanista. Heilläkin muutama aamurytmi video räjähtänyt. Joten jos miettii että esim 2miljoonaa ihmistä näkisi heidän videon, kyllä 100k tilaajaa olisi ihan uskottava määrä saada. Varsinkin jos ihmiset keille näitä videoita youtube ”mainostaa” katsovat muutenkin samantyylisiä videoita.
Vierailija kirjoitti:
Mua häiritsee se, että vanhimman pojan vaimokin tituleeraa itseään tällä yhdysnimellä, kuin olisi yksi lapsi lisää. Poika myös vitsaili yhdessä omassa tubevideossa esitellen vaimonsa ensin siskonaan.
Ottanut miehensä sukunimen. Mitä kummallista siinä on?
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän paljon Tainalla on videomateriaalia kuvattuna valmiiksi? Uusin video ilmeisesti kesäkuulta, kun sanoo, että Jennan mekolle tulee parin viikon päästä käyttöä ja häät ovat olleet 9.7. Aamurutiinikin tosiaan selvästi juhannuksen aikoihin kuvattu.
Ai tää olikin niin "vanha". No se selittääkin
Vierailija kirjoitti:
Jos siellä onkin tiedetty muutosta ja nyt laitetaan videoita ettei olis ihan somehiljaisuutta. Sitten yllätysmuutto. ;)
Noin monen ihmisen muutto on ehkä semmoista hullunmyllyä, että ei ehdi juuri muuta tekemään.
Mietin, olisiko minimalistinen ote myös sen takia ettei suomessa olisi niin paljon kamaa jos muuttavat joskus pois? Kyllä heillä näyttää silti olevan aikalailla kaikkea tarpeellista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottanut miehensä sukunimen. Mitä kummallista siinä on?
Ehkä olen tietämätön, mutta tuntuu epätavalliselta, että tuo yhdysnimi ylipäätään jatkuu toiseen polveen ja heidän puolisoillee.
Muiden kuin Tainan sukunimi on Licciardo-Smith. Googlatkaapa vaikka.
No nyt on 100k tilaajaa YouTubessa...