Taina Licciardo-Toivola herää klo 03:00
On pistänyt videon Youtubeen aamurutiineistaan. Herää kolmelta ja tekee omia juttujaan, kunnes pienimmät lapset heräävät klo 6. Ajatuksia? Kuulostaa hullulta tuohon aikaan herääminen, mutta samalla olen hieman kateellinen, että joku saa itsensä noin aikasin ylös viettämään omaa aikaa.
Kommentit (10856)
Ihmettelen kyllä tota, että muuttivat INTIAAN.. Intiaan, mitä ihmettä siellä? Miks sinne? Ei vaan kuulosta naisille kovin turvalliselta maalta tai muutenkaan.. Sanokaa jos ootte eri mieltä.. Itse en mistää hinnasta sinne muuttaisi, en edes matkustaisi.
Siis eihän ne nyt intiaan muuttaneet.. oisko heillä faneja siellä ja sen takia laittoivat ajan intialaisillekin faneille?
Millä perusteella ovat muuttaneet Intiaan? En itse saanut storysta tätä käsitystä.
Veikkaan, että We moved video on house tour Lapin mökistä.
Oho, hups.. Luetunymmärtäminen :DD itse käsitin myös, että muuttivat Intiaan
Oliks tää nyt vaan clickbait
Nyt oli kyl ihan pohjanoteeraus. Muuttamisesta ei olut tietookaan, he siis ovat vaan lomalla tuolla kun sanoi saunaakin esitellessä et viettävät saunailtaa joka ilta kun ovat tuolla ja vaatteita ei tarvinnnu kauheesti ottaa koska on pesukone ja ilmeisesti pyyhkeet valmiiksi.
Oikeasti ihan hirveää tuo pienten pakkomakuuttaminen lattialla. Jo pienen vauvan omaa tahtoa pitäisi vahvistaa, ei nujertaa. Lapsi joka on kasvatettu siihen ettei hänen omalla tahdollaan tai omilla rajoillaan ole mitään väliä on huomattavasti altiimpi kaikenlaiselle hyväksikäytölle.
Muuten se on myös erittäin haitallista, jos vauva riistetään vanhemmaltaan isovanhemman syliin väkisin tai estetään vauvaa näkemästä omaa vanhempaa. Siinä poljetaan vauvan oikeuksia fyysiseen koskemattomuuteen ja oikeutta valita itse mitä haluaa.
"Living in lapland"? Uskoo ken tahtoo, vuokramökki tuo on.
Mikä tämä muuttojuttu oikein niinkun on?
Siis ihan lomalla ovat Lapissa, vuokramökissä, eikö kukaan ole kuullut clickbaitista? 😂
Jotkut ulkomaalaisetkin ovat kommentoineet, että vanha koti oli parempi. Luulivat myös, että muuttivat
Muutto tapahtui Tainan sydämessä. Samoin kotitekoisen valkosipulipatongit :) :) :)
muuttivat viiden vkon loman ajaksi
Vierailija kirjoitti:
muuttivat viiden vkon loman ajaksi
luki jonkun tubekommentissa
Ei kai viiden viikon...
Mutta anyways, kotikouluun tuokin viittaa, että matkustelevat keskellä koululukukautta.
”We moved for a few weeks” sanottiin videon kuvauksessakin.
Tämäkin Lapin mökki on aika minimalistinen, mutta minusta huomattavasti kodikkaampi kuin perheen oma koti Jyväskylässä. Nuo mökit ovat kyllä Lapissa varmasti hinnoissaan näin hiihtolomakaudella, paljonkohan muutaman viikon loma maksaa?
”WE MOVED” ohhoh! Aikamoinen uutinen