Taina Licciardo-Toivola herää klo 03:00
On pistänyt videon Youtubeen aamurutiineistaan. Herää kolmelta ja tekee omia juttujaan, kunnes pienimmät lapset heräävät klo 6. Ajatuksia? Kuulostaa hullulta tuohon aikaan herääminen, mutta samalla olen hieman kateellinen, että joku saa itsensä noin aikasin ylös viettämään omaa aikaa.
Kommentit (10856)
Vierailija kirjoitti:
No nyt on jännät paikat - Taina sanoo YT-kommentissa, että "our jobs require Wi-Fi". Our jobs? Eli mitkä työt?
Tubettaminen & nettisaarnaaminen?
Oon huomannut muillakin videoilla miten ns. ronskisti lapsista otetaan kiinni, se on noille selvästi niin normaalia koska on kehdattu laittaa videolle :D Esim yhdessä videossa A yrittää ottaa jotain ruokaa ja sen käteen tartutaan tosi kovasti jne.
Ja monessa videossa missä T ohjaa lapsia tiettyyn kohtaan niin tarttuu tosi rajusti käsivarsista. Mutta ehkä mä ite olen vaan niin pehmo :D
Eikö kukaan nyt viitsisi käydä selvittämässä heidän tulojaan verotoimistossa?
Nyt vähän tutkivaa journalismia peliin :D
Vierailija kirjoitti:
Millä videolla A kaatuu ja Paul ärähtää?
Tämä kai oli poistettu suosion nousun aikoihin. Eikä se nyt siis muuta kuin korotti ääntä ja taina oikaisi kyllä häntä siitä korottamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan nyt viitsisi käydä selvittämässä heidän tulojaan verotoimistossa?
Mä oon menossa ens kuussa käymään verotoimistossa eli jossei kukaan ehdi sitä ennen niin selvitän ne samalla kun hoidan omat asiani! :)
Verotiedot saa selville soittamallakin. Ohjeet löytyy esim. täältä https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005431148.html
Ei tarvitse edes avata tuota uusinta videota kun tiedän sen olevan vain sitä että lapset makaa lumessa kymmenen minuuttia
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse edes avata tuota uusinta videota kun tiedän sen olevan vain sitä että lapset makaa lumessa kymmenen minuuttia
Kadun että avasin ko. videon. Tosiaan mönkivät lumessa, ja Nefertiti heitetään kovakouraisesti hankeen ja hän itkee, ja Taina tuhahtaa vaan "you're okay".
Ärsyttää suuresti miten nuo kohtelevat itkeviä ja pelkääviä lapsia muissakin videoissaan. Aina vaan haukutaan nössöiksi ja ei saisi itkeä. En minäkään kannata omien lasteni kohdalla mitään yltiöpäistä paapomista, mutta aivan varmasti lohdutan heitä jos he itkevät, enkä ikinä sanoisi omalle lapselleni että "you're such a wuss", niin kuin Taina hokee KingJamesille Leon leikkimaa-videossa :(
Miten ihmeessä te, aikuiset ihmiset viitsitte täällä puhua pahaa ja vääntää joka asian päälaelleen? Mitä te teette heidän perheensä verotiedoilla? Heidän perheensä näyttää oikein hyvinvoivalta. Ja lapset käyttäytyvät niin kauniisti toisiaan kohtaan. Ihana perhe. Siunausta toivon heille.
uusimmassa videossa taina puhuu pine treestä kun ovat kuusen alla. eikös pine ole kuitenkin mänty? en tiedä millä tiedoilla opettaa lapsiaan ”kotikoulussa”
17. joulukuuta julkaistussa videossa luvattiin Q&A video parin viikon päästä. Siitä on nyt jo yli kuukausi eikä näy? Ärsyttävää että pitää antaa joku aika, kun sitä ei kuitenkaan tapahdu.
Taina kyllä näyttää uusimmissa videoissa jotenkin riutuneelta ja ainakin laihtuneelta, toivottavasti ei olisi mikään syömishäiriö. Tällä palstallakin tästä jo keskusteltu, mutta onko kenelläkään mitään uutta infoa? Jos kyseessä sh, toivottavasti perheen lähipiiri tai edes isommat lapset osaisivat auttaa Tainaa ja saisivat tämän jollain konstilla hakemaan apua, jos on siis jotain ongelmaa. Vahvasti kyllä tämä laihuuden ihannointi (kommentointi omalle tyttärellekin puoltaa) ja muutenkin täydellisyyden tavoittelu ja viimeisimpänä tämä laihtuminen ovat perusteita sille, että voisi olla jotain ongelmia minkä vuoksi esimerkiksi terapiasta olisi apua. Toivon todella että Taina ei saa tyttärilleen tätä laihuutta ihannoivaa asennetta iskostettua päähän, itse 10 vuotta anoreksiaa aikanaan sairastaneena tiedän ettei kysessä ole mikään kiva tauti.
onko tainalla uudessa videossa oranssi itserusketus vai hämääkö vaan valaistus 😅
Vierailija kirjoitti:
17. joulukuuta julkaistussa videossa luvattiin Q&A video parin viikon päästä. Siitä on nyt jo yli kuukausi eikä näy? Ärsyttävää että pitää antaa joku aika, kun sitä ei kuitenkaan tapahdu.
jep ja monta kuukautta sitten sanoi että tekee videon valkosista paidoista mutta eipä oo näkyny. ja jonkun videon kommenteissa joku kysyy missä q&a viipyy ja taina vastasi että kymmenen lapsen kanssa on vähän kiireistä 😒
Mua ihmetytti eniten noissa uusimmissa Snow-videoissa se, että Taina oli meikannut aika runsaasti vaikka heillä ei kertomansa mukaan tule vettä. Ei ollut siis kuulemma voinut edes pestä hiuksiaan moneen päivään ja kaikki käyttövesi sulatettiin lumesta. Lapsiltakin pestiin vain pakolliset ja pahimmat paikat. Miksi ihmeessä meikata tuollaisessa tilanteessa? Lumellako hän ne meikit pesee pois?
Okei, ehkä hän käyttää jotain meikinpuhdistusliinoja tai puhdistusöljyä sitten. Mutta itse käytän näidenkin jälkeen aina lopuksi vettä, muuten iho jää klähmäiseksi, joten tuollaisessa tilanteessa jättäisin kyllä meikkaamatta.
En tarkoittanut tätä ilkeilynä. Tämä vain oli yksi niistä epäloogisista asioista, joita Tainan videoissa jään usein miettimään. Että Tainan sanojen mukaan on keskitytty olennaiseen ja tehty vain aivan pakolliset pesut - ja tämä kaikki selitetään paksu meikki naamalla.
Onko videoilla edelleen paljon katsojia? Itse en viitsi klikkailla auki niitä, koska en ole jaksanut katsoa yhtäkään alusta loppuun asti. Täällä ainakin keskustelu on hiipunut, mikä kertonee siitä, että videoiden taso on laskenut entisestään. Mutta ovatko ulkomaalaiset katsojat edelleen haltioissaan?
Uudempi lumivideo. Miksi perhe ei tee rappusista lumitöitä? Ovat ulkona ja käyttävät kaiken ajan hankeen hyppelyyn ja kuvaamiseen.
Tuollainen vasta satanut lumi on vielä kevyttä lapioida. Toisin kuin se tallautunut lumi, jota raput on nyt täynnä.
Pihaa ei hoideta kesällä eikä talvella. Olen yhä vakuuttunermpi siitä, että heidän "minimalismimsa" on laiskuutta.
No nyt on jännät paikat - Taina sanoo YT-kommentissa, että "our jobs require Wi-Fi". Our jobs? Eli mitkä työt?