Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taina Licciardo-Toivola herää klo 03:00

Vierailija
03.11.2018 |

On pistänyt videon Youtubeen aamurutiineistaan. Herää kolmelta ja tekee omia juttujaan, kunnes pienimmät lapset heräävät klo 6. Ajatuksia? Kuulostaa hullulta tuohon aikaan herääminen, mutta samalla olen hieman kateellinen, että joku saa itsensä noin aikasin ylös viettämään omaa aikaa.

Kommentit (10856)

Vierailija
4021/10856 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillekin perheen pienille lapsille on tehty Instagramiin tilit, eivät tosin ole aktiivisia enää. Mutta ainakin Nefertitin tilin biossa lukee "I'm Nefertiti Butterfly Bambi", ja King-Jamesin biossa "KingJames Ocean". Ei taida olla Tainaa tai Foxia toisena nimenä kuin Cleopatralla ja Omegalla?

Taina on itse mystoryssä kertonut Tainan nimipäivänä, että heidän perheessä kaikkien tyttöjen nimi on Taina ja heillä on silloin isot juhlat. Ja vanhemmissa youtubevideoissa Taina kertoo useamman kerran, että ”we have two foxes in our family, King-James and now also Omega”.

Uudemmat katsojat ei tietysti ole näistä tietoisia, mutta me vanhemmat kyllä muistetaan.

Eipä ole Instan bioihin laittanut mainintaa noista nimistä, uusimmat päivitykset keväältä 2016. Luulisi että jo silloin KingJamesin nimessä olisi ollut Fox eikä pelkkä Ocean??

Ite oon ihan varma, että pikutytöt on nimeltään Tainoja yhtä paljon kuin King-James on KingJames.

Ellei Taina todista tätä itse oikeaksi, selitä jotenkin, että miten tyttöjen neljä nimeä on mahdollista.

Cleolla nyt ilmiselvästi on tuo Taina.

Väliviivalla

Kerrotko vielä mitkä nimet on yhdistänyt? Moneen kertaan on täälläkin todettu, että väestörekisterikeskuksen nimipalvelusta ei löydy Tainaa yhdistettynä väliviivalla ainakaan Bambiin, Butterflyhyn tai kummankaan pienen tytön ensimmäiseen etunimen.

Vierailija
4022/10856 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta Taina on nätti, enkä ymmärrä mitä sitä täällä morkataan. Ihana perhe joka tekee paljon yhdessä.

Tykkäisin nähdä enemmän ruuanlaitto videoita, ne kiinnostaa. Uuden vuoden videossa oli ihan superhyvän näköstä pizzaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4023/10856 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillekin perheen pienille lapsille on tehty Instagramiin tilit, eivät tosin ole aktiivisia enää. Mutta ainakin Nefertitin tilin biossa lukee "I'm Nefertiti Butterfly Bambi", ja King-Jamesin biossa "KingJames Ocean". Ei taida olla Tainaa tai Foxia toisena nimenä kuin Cleopatralla ja Omegalla?

Taina on itse mystoryssä kertonut Tainan nimipäivänä, että heidän perheessä kaikkien tyttöjen nimi on Taina ja heillä on silloin isot juhlat. Ja vanhemmissa youtubevideoissa Taina kertoo useamman kerran, että ”we have two foxes in our family, King-James and now also Omega”.

Uudemmat katsojat ei tietysti ole näistä tietoisia, mutta me vanhemmat kyllä muistetaan.

Eipä ole Instan bioihin laittanut mainintaa noista nimistä, uusimmat päivitykset keväältä 2016. Luulisi että jo silloin KingJamesin nimessä olisi ollut Fox eikä pelkkä Ocean??

Ite oon ihan varma, että pikutytöt on nimeltään Tainoja yhtä paljon kuin King-James on KingJames.

Ellei Taina todista tätä itse oikeaksi, selitä jotenkin, että miten tyttöjen neljä nimeä on mahdollista.

Väliviivalla

Kerrotko vielä mitkä nimet on yhdistänyt? Moneen kertaan on täälläkin todettu, että väestörekisterikeskuksen nimipalvelusta ei löydy Tainaa yhdistettynä väliviivalla ainakaan Bambiin, Butterflyhyn tai kummankaan pienen tytön ensimmäiseen etunimen.

Kirjoitinkin seuraavaan viestiin,e ttä mahd. myös yhteen. Esim. tainabride

Vierailija
4024/10856 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta Taina on nätti, enkä ymmärrä mitä sitä täällä morkataan. Ihana perhe joka tekee paljon yhdessä.

Tykkäisin nähdä enemmän ruuanlaitto videoita, ne kiinnostaa. Uuden vuoden videossa oli ihan superhyvän näköstä pizzaa.

On. Ja heillä olisi potentiaalia mielenkiintoisin videoihin, kun käyttäisivät sen. 

Pelkkä ulkokuori ja perusarki ei jaksa pitkään kiinnostaa. Suositut vloggarit jakavat itsestään enemmän.

Vierailija
4025/10856 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väliviivalla

Kirjoitinkin seuraavaan viestiin,e ttä mahd. myös yhteen. Esim. tainabride

ohoh, enpä näköjään jakanutkaan viestiä :D

Vierailija
4026/10856 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko vielä mitkä nimet on yhdistänyt?

Nefertitillä ja Aphroditella on molemmilla Bambitaina kolmantena nimenään. Voit tarkistaa nimipalvelusta myös, jos et muuten usko.

Vierailija
4027/10856 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko vielä mitkä nimet on yhdistänyt?

Nefertitillä ja Aphroditella on molemmilla Bambitaina kolmantena nimenään. Voit tarkistaa nimipalvelusta myös, jos et muuten usko.

Ei oo todellista. Siis ihan oikeesti. Piti ihan mennä katsomaan. Tosiaan siellä näkyy, että alle 5:llä on nimenä Bambitaina. Siis miksi. This changes the game.

Mutta ei noista tiedä monellako se on, koska siellä ei näy tarkkaa lukumäärää. Mutta luultavasti siis noilla kahdella on. Hämää, kun miestenkin kohdalla lukee "alle 5". Siis ei kai kellään pojalla ole tuollaista nimeä?? Onko se perus, että tuo tilasto ei osaa eritellä, jos on harvinainen nimi? Vai miksi näyttää miesten ja naisten kohdalla "alle 5"? Just wondering.

Musta sun asenne on kyllä vähän ylimielinen. Miksi tämä ei ole tullut keskustelussa aiemmin esiin?? Ja nyt sanot asian kuin se olisi päivänselvää. Luultavasti äsken vaan kokeilit kaikki mahdolliset variaatiot ja sitten löysit.

Vierailija
4028/10856 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä minun lisäksi on kaksi muutakin keskustelijaa jo useita kertoja maininnut, että Taina on kuvannut Tainan päivänä videon, jossa kertoo itse omalla suullaan asiasta katsojille. Itse väitit, että tämä ei ole totta ennen kuin näet jotain fyysisiä todisteita vaikka täällä on siitä videosta kerrottu. Ja perustelit sillä, että koska instagramissakaan ei lue sitä niin se ei ole sinun mielestä silloin totta. Nyt sanot muita ylimieliseksi? Mene vähän itseesi.

Vierailija
4029/10856 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4030/10856 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorilla heitän, mitäs jos jollaki muullaki on Bambitaina tai Taina Bride ja ei liittyis mitenkään nuihin? Olis hauska sattuma.

Vierailija
4031/10856 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva tietää Tainan ja Paulin toiset nimet

Vierailija
4032/10856 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä minun lisäksi on kaksi muutakin keskustelijaa jo useita kertoja maininnut, että Taina on kuvannut Tainan päivänä videon, jossa kertoo itse omalla suullaan asiasta katsojille. Itse väitit, että tämä ei ole totta ennen kuin näet jotain fyysisiä todisteita vaikka täällä on siitä videosta kerrottu. Ja perustelit sillä, että koska instagramissakaan ei lue sitä niin se ei ole sinun mielestä silloin totta. Nyt sanot muita ylimieliseksi? Mene vähän itseesi.

Sanot ilmeisesti mulle. Kirjoitin tosiaan että haluan jotain todisteita. Nyt niitä sain. Video instagramissa ei tarkoita mitään, vaikka on sekin todiste. Sehän olisi voinut olla ihan Tainan omaksi iloksi, koska neljää nimeä ei voi antaa.

Sinä et sanonut että nimet on kirjoitettu todistetusti yhteen, joten se ei ollut uskottavaa.

En ole sama henkilö joka sanoi nimistä instassa. Se oli joku toinen. Ja jos sielläkin tosiaan lukee K-J:n nimi eri tavalla, niin se vielä lisäsi epäuskoisuutta.

Perha nyt saa sanoa lapsiaan miksi haluaa ja korjoittaa miten haluaa. Ilmaisin vain oman mielipiteeni.

Vierailija
4033/10856 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi kyllä tietää ton perheen ruokamenot kuukaudessa. Voisivat kertoo myös jotain säästövinkkejä:D

Vierailija
4034/10856 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennalla ja tainalla molemmilla ollut ennen nykyisiä ig käyttäjiä vanhat ig tilit ja niissä samanlaiset nimet. Tainaslifestyle ja Jennaslifestyle. Erikoista tuo Jennan ihannointi anoppiansa kohtaan.

Vierailija
4035/10856 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän sitten perheen pojilla ei ole Paul nimeä, jos kerran kaikilla tytöillä tuo Taina? Paul kuitenkin sopisi paremmin noiden vieraskielisten nimien sekaan kun supisuomalainen Taina. 

Vierailija
4036/10856 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jennalla ja tainalla molemmilla ollut ennen nykyisiä ig käyttäjiä vanhat ig tilit ja niissä samanlaiset nimet. Tainaslifestyle ja Jennaslifestyle. Erikoista tuo Jennan ihannointi anoppiansa kohtaan.

Ja nyt Jennalla sitten miehensä toinen nimi instassa...

Vierailija
4037/10856 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätiänsä...

Vierailija
4038/10856 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bambitaina, tsiisus. Psykoosi syvenee.

Vierailija
4039/10856 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tainan kommentti Jennan videolle: "I love that you are my daughter now". Tiedän, että tässä on kyse kieli- ja kulttuurieroista, mutta silti vähän kavahdin, kun luin tuon. Suomalaisessa kontekstissa tuo kuulostaa aika vahvalta steitmentiltä! Mutta luulen, että australialaisittain se on vain rakastava tapa puhua miniästä.

Vierailija
4040/10856 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua ettei Leonardoa ole näkynyt Tainan videoilla lainkaan sen jälkeen kun muutti pois, eikä hänestä juurikaan edes puhuta. Kun vaipoista luopuminenkin on Tainalle niin iso juttu, luulisi esikoisen pois muuttamisen olevan sen verran valtava asia että olisi jatkuvasti yhteydessä. Ja Leonardonkin tarvitsevan perheen tukea itsenäisen elämän opettelussa sekä kaipaavan sisaruksiaan joiden kanssa vietti ennen paljon aikaa joka päivä. Vaikuttaa sen verran tiiviiltä ja läheiseltä perheeltä että ensimmäisen muutettua pois häntä ei noin vain unohdettaisi ja jätettäisi ulkopuolelle. Asuukin niin lähellä että vierailla voisi helposti kuinka usein vain.

Voihan olla kyllä niinkin että Leonardo haluaa nyt vihdoin vain nauttia rauhasta ja hiljaisuudesta eikä kaipaa lainkaan sitä suurperheen hälinää, tai sitten niin että Taina ei vain ole sattunut kuvaamaan koskaan silloin kun tapaavat. Mutta kun noita synttärivideoita on syksyltä vaikka kuinka paljon eikä Leonardoa näy edes missään niistä... Vaikka muuten ei paljon perhettään tapaisi niin luulisi että tulisi paikalle edes merkkipäivinä juhlimaan muun perheen mukana. Voisiko olla että Leonardon ja vanhempiensa välillä on tapahtunut jonkinlainen välirikko? Vai onko tuo muista ihan normaalia käytöstä juuri kotoa muuttaneelta tiiviin suurperheen esikoiselta?

Ketju on lukittu.