Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taina Licciardo-Toivola herää klo 03:00

Vierailija
03.11.2018 |

On pistänyt videon Youtubeen aamurutiineistaan. Herää kolmelta ja tekee omia juttujaan, kunnes pienimmät lapset heräävät klo 6. Ajatuksia? Kuulostaa hullulta tuohon aikaan herääminen, mutta samalla olen hieman kateellinen, että joku saa itsensä noin aikasin ylös viettämään omaa aikaa.

Kommentit (10856)

Vierailija
4001/10856 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah, ekaa kertaa näin tän videon. Ja näköjään Leo ja Jerusalem käyny vasta vähän aika sit kommentoimassa itekkin :D

Vierailija
4002/10856 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjaa, kun perheessä on niin selkeät sukupuoliroolit ihan pienillekin. Viimeisimmässä videossa noin 12 min jälkeen Aphrodite paukutti leikkiautoa seinään ja Taina heti kielsi kun ei vissiin tytöille riehuminen ole sopivaa. Muutenkin vain pinkkiä ja prinsessaa, pitää olla nätti ja laiha ja leikkiä nukeilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4003/10856 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4004/10856 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi nimilaki taitaa olla sen verran joustavampi, että he saisivat kyllä nimekseen Licciardo-Toivola jos haluaisivat nyt vaihtaa. Tällä hetkellä kuitenkin nimipalvelusta löytyy 13kpl Licciardo-Smithejä, eli koko perhe mukaanlukien Taina ja Jenna.

Vierailija
4005/10856 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillekin perheen pienille lapsille on tehty Instagramiin tilit, eivät tosin ole aktiivisia enää. Mutta ainakin Nefertitin tilin biossa lukee "I'm Nefertiti Butterfly Bambi", ja King-Jamesin biossa "KingJames Ocean". Ei taida olla Tainaa tai Foxia toisena nimenä kuin Cleopatralla ja Omegalla?

Taina on itse mystoryssä kertonut Tainan nimipäivänä, että heidän perheessä kaikkien tyttöjen nimi on Taina ja heillä on silloin isot juhlat. Ja vanhemmissa youtubevideoissa Taina kertoo useamman kerran, että ”we have two foxes in our family, King-James and now also Omega”.

Uudemmat katsojat ei tietysti ole näistä tietoisia, mutta me vanhemmat kyllä muistetaan.

Eipä ole Instan bioihin laittanut mainintaa noista nimistä, uusimmat päivitykset keväältä 2016. Luulisi että jo silloin KingJamesin nimessä olisi ollut Fox eikä pelkkä Ocean??

Vierailija
4006/10856 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillekin perheen pienille lapsille on tehty Instagramiin tilit, eivät tosin ole aktiivisia enää. Mutta ainakin Nefertitin tilin biossa lukee "I'm Nefertiti Butterfly Bambi", ja King-Jamesin biossa "KingJames Ocean". Ei taida olla Tainaa tai Foxia toisena nimenä kuin Cleopatralla ja Omegalla?

Taina on itse mystoryssä kertonut Tainan nimipäivänä, että heidän perheessä kaikkien tyttöjen nimi on Taina ja heillä on silloin isot juhlat. Ja vanhemmissa youtubevideoissa Taina kertoo useamman kerran, että ”we have two foxes in our family, King-James and now also Omega”.

Uudemmat katsojat ei tietysti ole näistä tietoisia, mutta me vanhemmat kyllä muistetaan.

Eipä ole Instan bioihin laittanut mainintaa noista nimistä, uusimmat päivitykset keväältä 2016. Luulisi että jo silloin KingJamesin nimessä olisi ollut Fox eikä pelkkä Ocean??

Ite oon ihan varma, että pikutytöt on nimeltään Tainoja yhtä paljon kuin King-James on KingJames.

Ellei Taina todista tätä itse oikeaksi, selitä jotenkin, että miten tyttöjen neljä nimeä on mahdollista.

Cleolla nyt ilmiselvästi on tuo Taina.

Vierailija
4007/10856 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löytänyt noita nappygaggin tilejä voisiko joku linkittää?

Vierailija
4008/10856 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Afroditellä ja Omegalla ei ole, mut iamnefertitiltk ja iamkingjamesltk. Sitten on myös iamdartagnanltk ja iamshakespealtk.

Vierailija
4009/10856 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ellei Taina todista tätä itse oikeaksi, selitä jotenkin, että miten tyttöjen neljä nimeä on mahdollista.

Oletko siis nähnyt heidän passinsa vai miten pystyt sit vastaavasti todistamaan, että nuokaan nimet ovat edes oikein? Instagramiin ja facebookiin pystyy kirjoittelemaan mitä tahansa. Mitä jos Nefertitin oikea nimi onkin Marjukka? Jos sukunimikin on kerta keksitty eikä sitäkään ole julkisuudessa kommentoitu millään tavalla.

Vierailija
4010/10856 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai se oiskin hauskaa jos paljastuis, että ovatkin kaikki jotain Nikoja ja Janikoita oikeasti :D

Vierailija
4011/10856 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko siis nähnyt heidän passinsa vai miten pystyt sit vastaavasti todistamaan, että nuokaan nimet ovat edes oikein? Instagramiin ja facebookiin pystyy kirjoittelemaan mitä tahansa. Mitä jos Nefertitin oikea nimi onkin Marjukka? Jos sukunimikin on kerta keksitty eikä sitäkään ole julkisuudessa kommentoitu millään tavalla.

No, on suomessa ainakin jollain 2010 jälkeen syntyneellä nimet Nefertiti, Butterfly ja Bambi. Vaikuttaa melko todennäköiseltä, että kyseessä olisi tuo lapsi

Vierailija
4012/10856 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Afro ja Omega ovat niin paljon kauniimpia kuin muut lapset? Ovatkohan ihan täyssisaruksia? Tuosta tulee kyllä sisarusten kesken sanomista, tuntuu että heillä on muutenkin niin kauhea keskinäinen kilpailu.

Vierailija
4013/10856 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Afroditellä ja Omegalla ei ole, mut iamnefertitiltk ja iamkingjamesltk. Sitten on myös iamdartagnanltk ja iamshakespealtk.

Kiitos!

Vierailija
4014/10856 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4015/10856 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleko Taina että ihmisiä kiinnostaa nuo "3 under 2" videot. Viimesimmät videot on ollu todella tylsiä pelkkiä lasten tanssimista yms kuvaamista. Ei kiinnosta myöskään katsoa yhden ihmisen synttäreistä kolmea eri videota... Harmi koska heiltä sais muuten hyvää materiaalia. Esim ruokavideot, kauan odotettu q&a (mikäli kuvattu niin miksi ei voi jo julkaista?) Vois kertoa synnytyksistä videolla tai vaikka edes kuvata sitä ku herää klo 3.00 sehän ihmisiä kiinnostaa.

Vierailija
4016/10856 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo Omegan konttausvideot on kyllä jo nähty eikä niissä ikinä ole mitään uutta. Pikakelaan itse ne läpi kun en vaan jaksa katsoa semmoista montaa kertaa. Kuvailis vaikka arkirutiineja tai 9 lapsen kuskaamista harrastuksiin tai kaupassa käyntiä tai muuta mikä kiinnostais, miten suurperhe siitä suoriutuu.

Vierailija
4017/10856 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leonardolla oli jossain vaiheessa hauska video kaupasta, video kertoi kaupassa käymisestä edullisesti

Vierailija
4018/10856 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin aina kelaan noi pikkusten konttailu- ja hyppimiskohdat tai en avaa enää videoita ollenkaan. Tylsää sisältöä nykyään. Ihan kuin kaikki olisi kuvattu samana päivänä ja pätkitty kymmeneen eri videoon.

Vierailija
4019/10856 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenna on ihana. Hänen videoillaan näkyy usko kaikista eniten. Hän on vähän niin kuin valinnut nyt tuon linjan. Vaikuttaa, että kommentoijat ovat samalla linjalla, joten hänen videoidensa pariin on löytänyt oikea yleisö.

Usko on universaali kieli, niin varmaan kannattaa tehdä videot enkuksi.

Itse kirkosta etääntyneenä vähän ihmettelin tuota viimesimmässä, kun hän sanoo päässensä irti epävarmuudesta rukoilemalla tai noh, jumalan voimalla. Tosi hyvä että häntä on auttanut.

Itse olin epävarma pitkälle parikymppiseksi. Ehkä en vain rukoillut riittävästi. Tai ehkä mulla ei olut itsevarmuutta lisäävää poikaystävää. Liikunta auttoi siihen, kun aloin hahmottaa kehoani.

Joo tää kuulostaa nyt katkeralta, mut joo. Mietin vaan että ei luo väärää kuvaa sanoa että epävarmuudet hävis yhdellä hetkellä uskon ansiosta. Monella se on pitemmän työn tulos. Toisaalta, jos hän on itse kokenut niin, niin kai sen saa sanoa.

Vierailija
4020/10856 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite oon ihan varma, että pikutytöt on nimeltään Tainoja yhtä paljon kuin King-James on KingJames.

Cleolla nyt ilmiselvästi on tuo Taina.

Väliviivalla

Ketju on lukittu.