Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taina Licciardo-Toivola herää klo 03:00

Vierailija
03.11.2018 |

On pistänyt videon Youtubeen aamurutiineistaan. Herää kolmelta ja tekee omia juttujaan, kunnes pienimmät lapset heräävät klo 6. Ajatuksia? Kuulostaa hullulta tuohon aikaan herääminen, mutta samalla olen hieman kateellinen, että joku saa itsensä noin aikasin ylös viettämään omaa aikaa.

Kommentit (10856)

Vierailija
41/10856 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiseksi uusimmassa videossa ollut pakettiauto on ollut ainakin myynnissä lokakuun lopulla. Eli ovat muuttaneet ja myyneet autonkin? 

Vierailija
42/10856 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos on aamuvirkku.. Täytyy mennä kyllä aikaisin nukkumaankin sitten. Kasilta viimeistään, tai sitten hän pärjää tosi lyhyillä unilla..

Sanoi menevänsä nukkumaan 8:25 tms. Tulee tuosta sellainen 6,5 tuntia. 

Aiemmin kertoi nukkuvansa 8-9 h/yö eli menisi nukkumaan todella aikaisin, alkuillasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/10856 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kysynyt youtubessa asuvatko Suomessa, siihen Taina on vastannut "At the moment we are living here but my family wants to move back home to Australia."

Vierailija
44/10856 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni olisi tosi rankkaa, jos toinen kotimaa olisi ihan toisella puolella maapalloa. Että respectiä heille, jotka sellaisessa tilanteessa on!

Vierailija
45/10856 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin että onkohan noi itse luonut noita youtubeprofiileita jotka kommentoi noihin videoihin? 

Vierailija
46/10856 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin että onkohan noi itse luonut noita youtubeprofiileita jotka kommentoi noihin videoihin? 

No tuskin

Vierailija
47/10856 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On pistänyt videon Youtubeen aamurutiineistaan. Herää kolmelta ja tekee omia juttujaan, kunnes pienimmät lapset heräävät klo 6. Ajatuksia? Kuulostaa hullulta tuohon aikaan herääminen, mutta samalla olen hieman kateellinen, että joku saa itsensä noin aikasin ylös viettämään omaa aikaa.

Nyt pitäisi vielä tietää, että kuka hemmetti tämä ihminen yleensä on...

Vierailija
48/10856 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskovainen 10 lapsen vegaaniäiti, jonka miehen äiti on kuuluisa saarnaaja. Ovat australialais-suomalaisia. 

Vierailija
49/10856 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pistä hänen nimensä youtubeen tai instagramiin niin alkaa löytyä paljon materiaalia.

Vierailija
50/10856 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän noilla parisuhdeaikaa ole, kun lapsia on syntynyt vuoden - kahden välein.

Vierailija
51/10856 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostaa kiviäkin

Vierailija
52/10856 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä keskustellaan jostain nevöhöödistä?

Kuule, kaikki 70-vuotiaat nousevat kukkumaan tuohon aikaan ihan ilman herätyskelloa.

Jos joku  nuorempi  tekee samoin, hänellä on pahemmansorttinen UNIHÄIRIÖ ja se tulee kostautumaan terveysongelmina myöhemmin.

Mun 70vee vanhemmat ei todellakaan herää, ne nukkuu kymmeneen, faija joskus myöhempään, kukkuvat joskus ihan pikkutunneille.

Vierailija
53/10856 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tämä tyyppi on, en oikein guuglaamallakaan saanut selville...

Vierailija
54/10856 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän noilla parisuhdeaikaa ole, kun lapsia on syntynyt vuoden - kahden välein.

Tai muumimukitekniikka hallussa

Vierailija
55/10856 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

instagram-äiti jolla 10 lasta ja jakaa heidän "elämää" instassa ja youtubessa. Aika harvoin kylläkin.

Herättää kiinnostusta koska on vähän erikoinen ja ihan näpsäkkä täti.

Vierailija
56/10856 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

instagram-äiti jolla 10 lasta ja jakaa heidän "elämää" instassa ja youtubessa. Aika harvoin kylläkin.

Herättää kiinnostusta koska on vähän erikoinen ja ihan näpsäkkä täti.

Joo, on valinnut monessa asiassa tien, joka poikkeaa valtavirrasta. Tässä asiassa salaa ihailen häntä jopa .

Vierailija
57/10856 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo talo oli myynnissä ainakin jokunen viikko sitten, muuttoarvelut varmaan siitä lähtivät,

Äkkiseltään en löytänyt ilmoitusta, jos etuovessa on ollut. Onko siis myyty jo?

Ei enää näy heitä huudeilla, ei koulukyytejä odottelemassa ja nimet lähteneet postilaatikosta

Missähän asuvat nykyään? Ei ole ollut muutosta mitään juttua, ehkä uusi talo ei ole niin hieno kuin edellinen?

Eikös tuo talo ollut jonkun heidän sukulaisensa talo? Vastaavaa ei taida ”vieraalta” löytyä kovin edullisesti.

Vierailija
58/10856 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä heräsin aamuvuoroon radioon klo 3.30, että ehdin käydä lenkillä ja laittaa hiukset ja meikit. Aamuvuoro alkoi klo 5. Kun pääsin kotiin noin klo 13, menin aina suoraan nukkumaan pariksi tunniksi. En jaksaisi enää. Ei ne muutkaan siellä radiolla täydessä tällingissä kulje.

Nrj, kiss, nova? Kukahan juontaja oot?

Vierailija
59/10856 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko että joka aamu herää kolmelta. Jos se olisi normi, tuskin sitä edes mainitsisi. Menee lähinnä sarjaan ”haluan näyttää tehokkaalta superäidiltä”. Vähän kuin se Super-Marjo televisiossa aikonaan. ”Olen taas töissä täällä jäähallilla kun lapsi luistelee ja hakkaan tietokonetta katsomossa ja käytän hyväkseni joka minuutin”-tyyliin.

Vierailija
60/10856 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksyin vasta muutama päivä sitten tämän Youtube-kanavalle. Mietin, että miksi he ovat alunperin muuttaneet Australiasta Suomeen? Nyt nimittäin kommenttien perusteella heidän koko perhe haluaisi takaisin Ausseihin. Oli myös outoa, kun joissain kommenteissa tää Taina sanoi ettei ole hyvä puhumaan suomea, mutta joillakin videoilla hän puhui suomea mielestäni hyvin. Mielenkiintoinen perhe kyllä minunkin mielestä!

Ketju on lukittu.