Taina Licciardo-Toivola herää klo 03:00
On pistänyt videon Youtubeen aamurutiineistaan. Herää kolmelta ja tekee omia juttujaan, kunnes pienimmät lapset heräävät klo 6. Ajatuksia? Kuulostaa hullulta tuohon aikaan herääminen, mutta samalla olen hieman kateellinen, että joku saa itsensä noin aikasin ylös viettämään omaa aikaa.
Kommentit (10856)
Itse herään 3:30 ja työt alkaa 4:30.
Iltapäivästä on melkein pakko ottaa 1-3h päikkärit. Nukun n.7-6h yöunet.
Itsestänikin ajatus yölenkeistä on epäsovinnainen enkä itse lähtisi niitä harrastamaan, mutta toisaalta, mitä USKALTAMISTA niissä oikeastaan on? Todennäköisyys sille, että jotain ikävää tapahtuisi on kuitenkin aika pieni, eikö?
Vierailija kirjoitti:
Itsestänikin ajatus yölenkeistä on epäsovinnainen enkä itse lähtisi niitä harrastamaan, mutta toisaalta, mitä USKALTAMISTA niissä oikeastaan on? Todennäköisyys sille, että jotain ikävää tapahtuisi on kuitenkin aika pieni, eikö?
Kyllä minä voisin kesäyönä lähteä lenkille keskellä yötä, koska on valoisaa. Muina vuodenaikoina en lähtisi.
Tänään törmäsin ensimmäistä kertaa tähän perheeseen. Ketä he siis ovat? Olin yllättynyt, kun tajusin, että katson suomalaisten vidoita. En huomannut katsoa nimeä ja jotenkin automaattisesti ajattelin heidän olevan muualta. Aika teräsnaiselta vaikuttaa ainakin näin ensimmäisten videoiden jälkeen!
Eivätkös ole suom-austral. perhe ja jokunen vuosi sitten muuttaneet Suomeen?
Mitä nää asuntokommentit oikein on? Mistä on moinen tieto tullut, että ovat muuttaneet?
Vierailija kirjoitti:
Mitä nää asuntokommentit oikein on? Mistä on moinen tieto tullut, että ovat muuttaneet?
Joku palstalla tiesi kertoa että postilaatikossa ei ole enää nimeä/on eri nimi?
Tuo talo oli myynnissä ainakin jokunen viikko sitten, muuttoarvelut varmaan siitä lähtivät,
Vierailija kirjoitti:
Tuo talo oli myynnissä ainakin jokunen viikko sitten, muuttoarvelut varmaan siitä lähtivät,
Äkkiseltään en löytänyt ilmoitusta, jos etuovessa on ollut. Onko siis myyty jo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei enää näy heitä huudeilla, ei koulukyytejä odottelemassa ja nimet lähteneet postilaatikosta
No niin herään minäkin klo 03:00, mutta työni alkavatkin kuudelta. Sitten 11 tuntia töissä, ja olen aikaisintaan kuudelta kotona. Hauskaa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei enää näy heitä huudeilla, ei koulukyytejä odottelemassa ja nimet lähteneet postilaatikosta
Missähän asuvat nykyään? Ei ole ollut muutosta mitään juttua, ehkä uusi talo ei ole niin hieno kuin edellinen?
Miten parisuhteelle jää aikaa, jos menee nukkumaan noin aikaisin..
Vierailija kirjoitti:
On pistänyt videon Youtubeen aamurutiineistaan. Herää kolmelta ja tekee omia juttujaan, kunnes pienimmät lapset heräävät klo 6. Ajatuksia? Kuulostaa hullulta tuohon aikaan herääminen, mutta samalla olen hieman kateellinen, että joku saa itsensä noin aikasin ylös viettämään omaa aikaa.
Miksi täällä keskustellaan jostain nevöhöödistä?
Kuule, kaikki 70-vuotiaat nousevat kukkumaan tuohon aikaan ihan ilman herätyskelloa.
Jos joku nuorempi tekee samoin, hänellä on pahemmansorttinen UNIHÄIRIÖ ja se tulee kostautumaan terveysongelmina myöhemmin.
Ehkä niin iso talo ei ole enää tarpeen, kun vanhemmat lapset lentävät pesästä? Tai ehkä ilmoittavat kohta, että ovat palanneet Ausseihin!
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2079 kirjoitti:
Aamuyöstä uni usein on syvintä, joten herääminen siihen aikaan tuntuu kummalliselta. Tosin olen itse illan- ja yönvirkku. Teen iltaisin niitä omia juttuja, joita kys. rouva tekee aamuyöstä. Kai pääasia kuitenkin on, että nukkuu riittävästi ja on aikaa omillekin jutuille.
Kopsattu sivustolta terveysverkko.fi.
“Noin neljäsosa aikuisen unesta on syvää unta ja se nukutaan yleensä ensimmäisten 4-5 tunnin aikana. (Härmä, Sallinen, 2004 28 – 29.)"
“Aamuyöllä herääminen perustuu siihen, että suurin osa syvästä unesta on nukuttu ja pahin unentarve on tyydytetty. (Härmä, Sallinen, 2004 30.)“
Vierailija kirjoitti:
Ehkä niin iso talo ei ole enää tarpeen, kun vanhemmat lapset lentävät pesästä? Tai ehkä ilmoittavat kohta, että ovat palanneet Ausseihin!
Eihän se lopulta kovin iso talo edes ollut, oliko 5 makuuhuonetta tms? Hyvä pointti kylläkin, että vanhimmat lapset ovat mahdollisesti muuttamassa pois kotoa. Jännä yhteensattuma myös se, että eikö Marie Licciardo ollu juuri Suomessa? Viimeisen kuukauden sisällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se lopulta kovin iso talo edes ollut, oliko 5 makuuhuonetta tms? Hyvä pointti kylläkin, että vanhimmat lapset ovat mahdollisesti muuttamassa pois kotoa. Jännä yhteensattuma myös se, että eikö Marie Licciardo ollu juuri Suomessa? Viimeisen kuukauden sisällä?
Ainoa joka on muuttanut pois on Leo***. Ja joo, marie oli just suomessa...
Jännä jos ovat tosiaan muuttaneet kun ei ole instagramiin tullut mitään tietoa vaikka sitä päivittää ihan päivittäin (ainakin my storyn puolta).
Kuulemma joskus, mutta vain 15min.