Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä naisesta, joka passaa miestään?

Vierailija
03.11.2018 |

Minulle tulee mieleen joku läheisriippuvainen ja epätoivoinen nainen. Tässä siis kyse yksipuolisesta passaamisesta, jonka jälkeen yleensä nainen uhriutuu "kun joutuu tekemään kaiken yksin", byhyy.

Sama juttu tietysti niinkin päin, jos mies passaa naistaan.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas psykologisoimassa ja tuomitsemassa muiden käytöstä.

Ei tule mieleen yhtään mtn. :D Antaa ihmisten olla ja elää niinkuin elävät. :D Huoh.

Vierailija
2/26 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, meillä minä olen se, joka miestä passaa. Teen ruoat ja muut kotihommat. Mies tekee yrittäjänä pitkää päivää töissä, maksaa asunnon, autot, kesämökin ja lomamatkat. Minä opiskelen ja senkin mies kustantaa. Ei ole tarvinnut opintolainaa ottaa. Eli ihan mielelläni passaan miestäni, enkä todellakaan uhraudu tai koe olevani epätoivoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu passaa alkoholistimiestään. Oikein huolehtii, että mies muistaa syödä kunnolla. Puhui kuin pienelle lapselle ruokapöydässä. Jotenkin hämmentävää, kun tämä tuttu pitää roolistaan ja tuntee olevansa erittäin tärkeä. 

Vierailija
4/26 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai minä sellaista ainakin jossain määrin teen. En ole mielestäni läheisriippuvainen tai epätoivoinen, miksi olisin? Kyllä minä viihtyisin mainiosti yksinkin, itse asiassa ehkä paremminkin niin. Miksi sitten passaan miestäni? En tiedä. Huvikseni?

Vierailija
5/26 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä en tuosta passaamisesta välitä. Jos haluaa miellyttää niin yhdessä asiassa mulla on rajaton mielikuvitus. Sitä voi paljon muutakin kuin pimeässä peiton alla. Yllätyshoitoja jne, jne. Jos on ihan pakko saada jollekkin passata niin tekee vaikka jotain vapaaehtoistyötä. On tuo kyllä ruma sana, vapaaehtoistyö.

Vierailija
6/26 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, meillä minä olen se, joka miestä passaa. Teen ruoat ja muut kotihommat. Mies tekee yrittäjänä pitkää päivää töissä, maksaa asunnon, autot, kesämökin ja lomamatkat. Minä opiskelen ja senkin mies kustantaa. Ei ole tarvinnut opintolainaa ottaa. Eli ihan mielelläni passaan miestäni, enkä todellakaan uhraudu tai koe olevani epätoivoinen.

Minusta miehesi passaa sinua todella paljon, jos kaiken maksaa ja kustantaa. Olisi hävytöntä, jos miehen pitäisi alkaa siivota ja laittaa ruokaa vielä pitkän työpäivän jälkeen.. Kohtuus kaikessa.

Vierailija
7/26 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän toisen passaamista liiallisena mielyttämisenhaluna ja ihmettelen kuinka avuton passattava oikein onkaan. Minlla on pari kaveria jotka passaavat/passasivat siippojaan. Molemmat sanovat nauttivansa siitä, toinen jopa nautti siitä kun sai riisua ja pestä kännissä kotiin tulleen siippansa ja peitellä nukkumaan kun vastapalveluksena sai hyvät panot. Kotiin oli aina pakko mennä suoraan töiatä tekemään ruokaa jotta mies söisi muuten vain roskaruokaa ja kaljaa. Ei voinut kuin ihmetellä miten kukaan katsoo niin avutonta ihmistä ja varsinkin kun pidetään heitä hyvinä isäehdokkaina. Yllättäen kun lapsia tuli niin miehet menivät vaihtoom kun ei jaksettu enää mieslasta katsella.

Vierailija
8/26 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mielestä on jotenkin pois häneltä jos pariskunnassa kumpikin passaa toisiaan. Ok. Ilmeisesti ap:n lapsuudenkodissa vallinnut malli on sellainen mikä ei sisältänyt minkäänlaista puolison huomioimista ja ap pitää sitä täysin normaalina.

Pitääpä sanoa tuosta miehelleni  joka keitti tänään aamukahvit ja paistoi sämpylät tänä aamuna. Minä puolestani voin jättää huollattamatta hänen autonsa vaikka se onkin sopinut minun aikatauluihin paremmin kuin miehen.

Voi jestas sä ap olet mistään mitään tajuamaton PÄSSI.

Ps. meillä ei ole lapsia joten mieskin on pysynyt ihan aikuisena versiona itsestään.

Vierailija
9/26 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n mielestä on jotenkin pois häneltä jos pariskunnassa kumpikin passaa toisiaan. Ok. Ilmeisesti ap:n lapsuudenkodissa vallinnut malli on sellainen mikä ei sisältänyt minkäänlaista puolison huomioimista ja ap pitää sitä täysin normaalina.

Pitääpä sanoa tuosta miehelleni  joka keitti tänään aamukahvit ja paistoi sämpylät tänä aamuna. Minä puolestani voin jättää huollattamatta hänen autonsa vaikka se onkin sopinut minun aikatauluihin paremmin kuin miehen.

Ps. meillä ei ole lapsia joten mieskin on pysynyt ihan aikuisena versiona itsestään.

Ei tuo kuulosta passaamiselta vaan normaalien yhteisten asioiden jatkamiselta.

Vierailija
10/26 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passaaminen ei ole mitään normaalia yhteisen arjen jakamista. Se nyt on ihan normaalia, että kumpikin silloin tällöin tekee asioita toista miellyttääkseen tai jos aikataulu jonkun asian hoitamiseen sopii paremmin toiselle tms. Myös se, jos toinen on työttömänä kotona viikot ja toinen tekee pitkää päivää duunissa, niin kyllä sen kotona olijan KUULUU hoitaa ne kotityöt pääasiassa!

Passaaminen on sitä, että kohdellaan, kuin pikkulasta tyyliin kuoritaan toisen perunat ja toinen ei anna mitään erityistä takaisin. Tiedän naisen, jonka mies makaa työttömänä kotona päivät pitkät ja hän itse käy töissä, niin hän hoitaa vielä kodin, tekee ruuat, käy kaupassa eli PASSAA toista ja sitten vinkuu, kun ei jaksa ja joutuu kaikki hoitamaan yksin.

Vierailija
11/26 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu passaa alkoholistimiestään. Oikein huolehtii, että mies muistaa syödä kunnolla. Puhui kuin pienelle lapselle ruokapöydässä. Jotenkin hämmentävää, kun tämä tuttu pitää roolistaan ja tuntee olevansa erittäin tärkeä. 

Tämä on juuri sitä läheisriippuvaisen passaamista!

Vierailija
12/26 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nuo normaalit huomioimiset ole mitään passaamista senkin pässi. Ap

Vierailija
13/26 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En passaa, mutta mies odottaa että passaisin. En voi käsittää sellaista. Ja minusta tilanne on pahentunut tässä vuosien ja lasten myötä, ei hän 10 vuotta sitten tuollainen ollut. Kun ei edes vessaa jaksa vetää itse kun siellä on käynyt! Tai sitten tekee sen minua ärsyttääkseen. Mutta en todellakaan ala passaamaan häntä, vaan tyydyn karjumiseen ja nalkuttamiseen. 

Joo, ero on vireillä. Säälittää vain lapset kun isä on tuollainen lapamato ja äidistä kasvanut hermoraunio. 

Vierailija
14/26 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni joskus alkuaikoina yritti passauttaa, mutta ei onnistunut. Tiedän mistä se on lähtöisin, kun katsoo apen ja anopin yhteiselämää. Appi ei tee oikeastaan yhtään mitään ja anoppi ihan hullunlailla hysteerisenä tekee KAIKKEA ja on ihan uuvuksissa, kun ei jaksa... Kohtelee aikuista poikaakin, kuin pikkulasta. Välillä olen saanut myös sellaisia kommentteja mitä minun NAISENA PITÄISI tehdä, mutta ne menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Me olemme miehen kanssa tasavertainen pari, tulotkin samaa tasoa eli ei voi sanoa, että jompi kumpi toisi yksin leivän pöytään.

Vierailija
15/26 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tyhmyydestään kärsii.

Vierailija
16/26 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset leikkii jotain erityistä ihannevaimoa, kun passaa ja kumartaa äijäänsä, joka vähät välittää. Ymmärrän, jos toinen on kotona ja toinen töissä tai toinen tekee selkeästi saman verran myös jotain hyödyllistä hommaa, mutta silloin ei ole kyse passaamisesta.

Vierailija
17/26 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen joka passaa miestään on ymmärtänyt homman jujun. Siinä on nainen paikallaan kaikessa naismaisuudessaan.

Vierailija
18/26 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miten passaa. Jos se menee niin että mies heittäytyy keskenkasvuiseksi teinipojaksi jolle pitää leikkiä äitiä niin todellakaan sellaista passaisi. Onneksi otin ulkomaalaisen miehen ja nyt olen kuin prinsessa jota hemmotellaan. Mieskin tekee omatoimisesti asiat eikä tarvitse patistaa kuin suomalaista miestä.

Vierailija
19/26 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen joka passaa miestään on ymmärtänyt homman jujun. Siinä on nainen paikallaan kaikessa naismaisuudessaan.

Eikö nainen saa sitten pitää omia puolia? Vaikka teen ruoan ja siivoan, niin en todellakaan ole mikään avuton, yök. Mä olen nainen, jolle avataan ovi ja joka tekee ruoan, mutta osaa tarttua itse aseisiin tilanteen vaatiessa. Osaan kyseenalaistaa asioita. Ei ole mikään ihme, jos naiset kasvatetaan liian kilteiksi, niin syntyy näitä tulevia muslimien morsiamia. Just ton takia naisia on vain pidetty alempiarvoisina. En todellakaan tahdo tulla kohdelluksi raukkana. Sopiva annos on yhdistelmä naiseutta ja kauneutta niin, että osaa puolustaa itseään mekko päällään.

Vierailija
20/26 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passaaminen ihan omaksi ilokseen on täysin ok, minustakin on välillä kiva passata miestäni. Mutta passaaminen marttyyriasenteella ja uhriutuminen siitä, että joutuu yksin tekemään kaiken, viestii jostain henkisestä ongelmasta.