Mitä mieltä naisesta, joka passaa miestään?
Minulle tulee mieleen joku läheisriippuvainen ja epätoivoinen nainen. Tässä siis kyse yksipuolisesta passaamisesta, jonka jälkeen yleensä nainen uhriutuu "kun joutuu tekemään kaiken yksin", byhyy.
Sama juttu tietysti niinkin päin, jos mies passaa naistaan.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Nainen joka passaa miestään on ymmärtänyt homman jujun. Siinä on nainen paikallaan kaikessa naismaisuudessaan.
Hah. Onko mies niin avuton? Ällöttävää.
Naureskelen itsekseni ja pyörittelen silmiäni mutta tunnustan samalla että aikuinen ihminen tekee omat päätöksensä. Tehkööt kotonaan mitä lystäävät. Jos haluaa lopettaa passaamisen on päätös naisen itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen joka passaa miestään on ymmärtänyt homman jujun. Siinä on nainen paikallaan kaikessa naismaisuudessaan.
Eikö nainen saa sitten pitää omia puolia? Vaikka teen ruoan ja siivoan, niin en todellakaan ole mikään avuton, yök. Mä olen nainen, jolle avataan ovi ja joka tekee ruoan, mutta osaa tarttua itse aseisiin tilanteen vaatiessa. Osaan kyseenalaistaa asioita. Ei ole mikään ihme, jos naiset kasvatetaan liian kilteiksi, niin syntyy näitä tulevia muslimien morsiamia. Just ton takia naisia on vain pidetty alempiarvoisina. En todellakaan tahdo tulla kohdelluksi raukkana. Sopiva annos on yhdistelmä naiseutta ja kauneutta niin, että osaa puolustaa itseään mekko päällään.
Juuri näin. Sulla on asenne kohdallaan. Vaikutat hyvältä naiselta.
M34
Vierailija kirjoitti:
Riippuu miten passaa. Jos se menee niin että mies heittäytyy keskenkasvuiseksi teinipojaksi jolle pitää leikkiä äitiä niin todellakaan sellaista passaisi. Onneksi otin ulkomaalaisen miehen ja nyt olen kuin prinsessa jota hemmotellaan. Mieskin tekee omatoimisesti asiat eikä tarvitse patistaa kuin suomalaista miestä.
Ottakaa naiset arabimies. Arabimies vaihtaa lampun ja auton renkaat sekä tekee korjaustyöt omatoimisesti. Tällainen omatoimisuus saa mutkin tekemään ruokaa ja siivoamaan. Suomalainen mies kuvittelee kotia viiden tähden hotelliksi jossa palvelu pelaa. Nyt nämä äiti-teinipoikaleikit on historiaa ja mies pitää mua prinsessana.
Kun miesystäväni alkoi olla luonani enemmän ja enemmän (nykyään koko ajan, yhteenmuutto työn alla), passasin ensin kuin mikäkin mamma. Siivosin, kokkasin, kuurasin ja mitä nyt muuta. Sitten jossain kohtaa tuli ajatus, että häh! Aikuinen mies, eikö muka saa itse pyykkejä pestyä, eikö muka osaisi tiskata..
Aloin pikkuhiljaa vaatia ja pyytää asioita. Ensin oli huono omatunto, mutta nykyään enää ei. 2,5v oltu yhdessä. Kyllä se on minusta oikein, että mies tiskaa ja pyykkää (hommat, joita inhoan). Minä hoidan imuroinnin ja vessanpesun. Niin ja kokkaan enemmän kuin mies. Muusta voidaan aina keskustella ja sopia. Mutta nämä omat hommat meille on syntyneet nyt suhteen aikana. Ja ollaan tyytyväisiä.
Toista passataan vaan omasta halusta joskus, aka hemmotellaan. Ja jos toinen on kipeä, niin toki toinen tekee enemmän.
Nainen joka vaan passaa miestään... Marttyyri tai alistettu suorittaja.
Yllättävää että suomessa taas tämä keskustelu.