Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva 3 kk. Ei vielä seksiä.

Vierailija
08.05.2006 |

Onko muita samanlaisia? Mitä mieltä?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme olleet ties kuinka monta kuukautta ilman seksiä odotuksen aikana ja sitten synnytyksen jälkeen. Ja tiedättekö mitä, olen 100% varma että mies ei vieraissa juokse. Tulee tosiaan mieleen, että nämä vieraiden perässä juoksevat miehet ja av-mammat ovat aika epäkypsiä...Säälittävää.

Eli samaa mieltä allaolevan kanssa ollaan täällä meillä=)

Vierailija:

Menisitte yhteen aikuisten ja vastuuntuntoisten miesten kanssa niin ei tarttis moista märssytä.

Kyllä järkevä mies tajuaasen , että vaihe on ohimenevä, äiti keskitty yaluksi täysin lapseen ja eikä isä sen vuoksi heti ole vieraisiin menossa jos muutaman kuukauden vähän viileämpää. Mimmosten pentujen kanssa te oikein olette lapsia tehneet?

Vierailija
22/44 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata tehdä yleistäviä johtopäätöksiä sen perusteella, että SINÄ ja SINUN miehesi satuitte näin haluamaan. Suurimmalla osalla kuitenkin saattaa kestää kuukausia, ennen kuin halut palautuvat normaaleiksi - naisilla varsinkin hormonit vaikuttavat niin paljon asiaan. Ja toisaalta, 2 krt/4kk saattaa jollekin parille olla ihan riittävästi ihan muutenkin.

-23

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on, kun ei voi uskoa, ettei kaikilla ole niin kuin meillä? Seksi on useimmille pareille tärkeää, joo, mutta vauvan syntymä ja pikkulapsiaika on parisuhteessa yleensä aikamoista poikkeustilaa, varsinkin jos kyse esikoisesta. Mies voi yhtä lailla kuin nainenkin olla väsynyt valvomisesta jne jos osallistuu vauvan hoitoon. Naisella voi kestää pitkään toipua synnytyksestä, jos mennyt vaikeimman kautta. Sitten täällä vinkuu akkalauma, että terapiaan siitä tai haarat auki, kohta on ukkos vieraissa. Häpeäisitte oikeasti, besserwisserit! Sääliksi käy noin kapoisesti maailmaa katselevia ihmisiä.

Nimim. Meillä paneskeltiin jo kaksi vk synnytyksestä, mutta miksi en pidä sitä ainoana oikeana vaihtoehtona?

Vierailija
24/44 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä äiti omi lasta itselleen. Tätä on paljon.

21

Vierailija
25/44 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tuskin kukaan mies on tyytyväinen, jos noin vähän seksiä!

21

Meillä mies ei halua seksiä, syynä alentunut hormoonitaso jota kukaan ulkopuolinen ei ikinä uskoisi koska mieheni on hyvin miehekäs mies. Ja tämä on aika yleinen vaiva. Eli ei se aina mene niin, että mies haluaa (vain) seksiä ja useammin kuin nainen:)

Vierailija
26/44 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetti sentään, 3 kk ON lyhyt aika.

Jos mies ei sen aikaa voi odottaa naisen palautumista niin menkööt vieraisiin ja itse asiassa voi lähteä kokonaan.

Synnytyksestä palautuminen vie aikaa ja toisilta hormoonit vievät halut imetysaikana ja aiheuttavat limakalvojen kuivuutta.

Vierailija
27/44 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MOLEMMAT halusimme ja sain orgasmin...

21/38

Vierailija
28/44 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuraskaudesta en minä " uskaltanut"

Keskiraskaudesta ei voi puhuakkaan, yhtä oksentamista... otin suihin ja oksensin..

Loppu raskaudesta mies ei uskaltanut.

-------------------------------

nt ei oo tehnyt kummankaan mieli kun pieni talossa ja homma akädet täynnä. Mies eniten ei tykkää hommailla kun lapsi talossa

Vierailija
29/44 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki tuli hieman noottia mieheltä, mutta en kyllä ala pumpsuttelemaan edes miestä miellyttääkseni, jos itsellä olo on tukala ison mahan kanssa. Niin, no eihän se tietty koko raskautta ollut iso, mutta alkuraskaudesta oli niin kovat turvotukset, että maha oli kokoajan tosi kipeä. Ei tehnyt mieli siksi. Ja vielä tuo mies mun rinnallani on.

Ymmärrän toki, jos ei ole mitään esteitä (kipuja tms. )että seksiä voi harrastaa viimemetreille. Ja joillainhan tietääkseni libido senkuin kasvaa raskauden aikana hormonien myötä. Mulla ei sitä kyllä päässyt käymään. Tai sitten ne kivut löivät hormonit 6 - 0.

Vierailija
30/44 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin tyytymätön siihen, että mies esim. katsoo liikaa telkkaria. En silti aikuimaisessa parisuhteessa oleta, että muiden pitäisi tehdä just niin kuin minä satun haluamaan...

Ja kuten täällä oli puhetta, niin kyllähän hitto vie vastuuntuntoinen mies voi olla " tyytymätön" lapsivuodeaikana, paremmat ajat kyllä koittaa.

Ja entäs nainen? Puhut vaan siitä, että MIES on tyytymätön? EIkös tasavertaisessa suhteessa kuunnella molempien haluja ja tarpeita yhtä lailla?

Vierailija:

Ihminen on seksuaalinen olento, ja tarvii seksiä, tuskin kukaan mies on tyytyväinen, jos noin vähän seksiä!

Vierailija
31/44 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

21/38

Vierailija
32/44 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiselle voi tehdä hyvää monella muullakin tavalla.

Vierailija
33/44 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tärkein, tottakai) . Case closed?

21/26/38

Vierailija
34/44 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

21/26/38/50/52.... :D

Vierailija
35/44 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummastuttaa vaan, että aina joku pelkää sitä, että mies menee vieraisiin jos joutuu kotvasen käivistelemään... Itsetuntoa kehiin, naiset! :)

Vierailija
36/44 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen synnytyksen jälkeen oli taukoa vain 2 viikkoa.

Ensimmäisen synnytyksen jälkeinen tauko ei vaikuttanut millään tapaan parisuhteeseemme tai seksielämäämme.

Vierailija
37/44 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehen kiinnostus lakkaa kun vauva on syntynyt? Raskausaikana olisi halunnut vielä siinä vaiheessa, kun minun piti laittaa liukastusvoidetta että ylipäänsä pystyin kävelemään. Sen jälkeen ei mitään.

29

Vierailija
38/44 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon varmaan kummajainen!?

Vierailija
39/44 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oon varmaan kummajainen!?

Vierailija
40/44 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se masentaa mua niiiiiiiiiiin ja tuhoaa itsetunnon. Seksiin on kova kynnys ryhtyä muutenkin ja sitten kun tietää miten se menee.... Aluksi vaikuttaa hyvältä, mies melkein tulee, tärinät ja kaikki, mutta ei. Jyystäminen muuttuu väkinäiseksi ja lopulta vaan jyystetään jyystämästä päästyään epätoivoisena. Aina jää paha mieli ja kammottaa ajatuskin seuraavasta kerrasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä