Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen rahapeliongelma ja niiden salailu

Vierailija
01.11.2018 |

Miten toimisitte, jos tietäisitte, että miehenne pelaisi suuriakin summia rahaa? Ottaa lainaa ja pelaa, maksaa voitoillaan velkaa ja sama alusta? Miehen omat rahat, meillä ei yhteisiä rahoja.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis olet huolissasi ettei enää kustanna elämääsi jos velkaantuu?

Vierailija
22/26 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää miettiä haluatko elää riippuvaisen kanssa. Itse en halunnut vaan avioliitto päättyi peli/rahaongelman takia. Omia rahoja ei palanut euroakaan, mutta en voinut jakaa kotia, taloutta ja 260 000e asuntolainaa ko. tyypin kanssa.

Riippuvuus ei ole mikään "paha tapa" minkä voi lopettaa kun vaikka wc-pöntön kannen ylösjättämisen vaan siitä on todella vaikea parantua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. Vaikka teillä on erilliset rahat niin pelihimossaan mies saattaa sotkea sinutkin mukana velkoihin. On nähty sekin melko läheltä omassa suvussa. Voi ottaa lainaa sinun nimiisi jne. Kun pelihimoinen ylittää tietyn rajan niin millään ei ole mitään väliä, siinä pelataan omat, puolison ja hyvässä lykyssä työpaikankin rahat.

Vierailija
24/26 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota asia puheeksi Älä neuvo, vaan kuuntele, mitä hän itse ajattelee. Oletteko naimisissa. Onko oma asunto molempien nimissä. Varmista oma tilanteesi että ei myy asuntoa alta eikä pääse pelaamaan sinun rahojasi. Hoitoa on saatavilla ongelmaan, mutta siihen pitää itse haluta.

Vierailija
25/26 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitto on tuossa kyllä p**kamainen. Mies voi tuhlata rahansa, mutta se ei poista sinun velvollisuutta elättää hänet.

Vierailija
26/26 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis olet huolissasi ettei enää kustanna elämääsi jos velkaantuu?

Hän ei minua elätä. Ihan omalla palkallani maksan oman osuuteni laskuista ja vuokrasta. Suurempaa omaisuutta meillä ei ole.