Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit sanoa työkaverille ( mutta et voi )?

Vierailija
31.10.2018 |

Joskus tekisi mieli karjua, että se oli hitto vie MUN idea. Kuitenkaan en voi alkaa esimiehen edessä kinastelemaan asiasta, vaikka se oikeasti ottaakin päähän toden teolla.

Oikeasti haluaisin sanoa : voitaisiinko tehdä nämä työt kunnolla!!! Ihanaa, kun työpari on todella luova ja keksii aina kaikenlaista. Kuitenkaan mistään ei oikein tule mitään, vaan hirveä kaaos työhuoneessa ja näitä hänen kontakteja ramppaa luonamme pitkin päivää. On luvannut monille ihmisille täysin mahdottomia ja sitten minä joudun niille selittämään ettei se ole oikeasti mahdollista. Ja olen meistä sitten se inhottava tylsimys.

Koska teemme töitä pareittain, eikä hän tavallaan tee mitään vakavaa virhettä, niin yleisen ilmapiirin vuoksi pidän suuni kiinni.

Kiitos kun sain avautua!

Kommentit (434)

Vierailija
181/434 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kala kirjoitti:

Haluaisin sanoa että koska saat paljon parempaa palkkaa kuin minä, tee itse hommasi äläkä tule koko ajan vinkumaan apuja yksinkertaisessakaan hommassa. 

Sama. Lisäksi: Koska saat parempaa palkkaa kuin minä, älä esitä tyrmistynytttä tai uhriudu kuin olisit kiusattu, jos tuon esiin, että olen tehnyt töitä, joita minulla on teetetty. Ei, parempi palkka EI tarkoita, että saa esittää tehneensä työt, joista on "vastuussa", ja tekijät itse eivät saisi tuoda esiin tekemäänsä koskevia havaintoja.

Jos työt tehneellä matala-asemaisella tulee mieleen käytännön seikkoja työhön liittyen, se johtuu ihan työn tekemisestä. Kokouksessa tai muualla vaientaminen on sairasta. Jos työt teettäneellä ei ole tietoa ja asiasta kysytään, miksi tekijän pitäisi teeskennellä, ettei tiedä asiasta.

Vierailija
182/434 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voispa joskus sanoa tämän ääneen, mutta toisaalta se ei olisi missään tilanteessa järkevää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/434 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että olen ihastunut häneen. Että hän on tehnyt minuun vaikutuksen fiksuudellaan, ystävällisyydellään, tilannetajullaan ja välittämisellään. Että hänellä on maailman hurmaavin hymy. Että haluaisin keskustella hänen kanssaan niin paljon muustakin kuin mistä olemme keskustelleet. Että haluaisin suudella häntä. Haluaisin halata häntä. Että hän on minulle tärkeä.

Voi kun tämän voisi sanoa joskus ääneen. Mutta se ei olisi missään tilanteessa koskaan järkevää.

Vierailija
184/434 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva jo aikuiseksi ja opettele pitämään puolesi pomojen edessä niin ei tarvitse kyykyttää meitä muita! Tai nillittää pilkusta! (Kyllä - tämä on tapahtunut oikeasti).

Vierailija
185/434 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerääpä finrexinit reppuusi ja painu pikaisesti kotiin potemaan. Mikäli tarvitset finrexiniä, niin silloin sinun ei ole syytä olla täällä.

Tajuaisitpa mennä lääkäriin jatkuvan nuhasi vuoksi. Luulisi siihen jotakin helpotusta saavan? Tai korjaa hometalosi tai muuta terveempään taloon.

Vierailija
186/434 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä laiska pashka. Tein 10 X-asiaa samassa ajassa kun sinä teit niitä YHDEN. Jessus. 

Toki pitää kaffella istua ja löpistä sen sijaan, että tekisit työsi.

Vierailija
187/434 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihana ja haluan sua.

Vierailija
188/434 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että olet minulle kade ja panettelet siksi minua selkäni takana. 

Katso peiliin ja tunnusta, että olet hidasälyinen ja hidasliikkeinen, siksi sinä et tule milloinkaan etenemään.

Vierailija
189/434 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet lapsellinen ja tyhmä, sairas itsekeskeinen narsisti.

Vierailija
190/434 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kun lähden täältä ulos viimeisenä päivänä, en halua olla kehenkään yhteydessä enää"

Vierailija
191/434 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äp äp äp....älä luulekaan rouva vapaamatkustaja, että pääset siipeilemään ja vaikuttamaan pätevältä mun vanavedessä. Ei, en auta sua enää. Kai me nyt huomataan kun olet aina palavereissa se sivustaseurailija joka ei aktiivisesti ottaudu mihinkään hommiin vaan odotat että muut tekee. Mistähän sullekin palkka maksetaan...

Vierailija
192/434 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaatko, että olen fiksu? Huolimatta siitä, että olet välillä töykeä, kohtelen sinua asiallisesti. Huolimatta siitä, että olet neuroottinen ja elämänhallintasi lipsuu, yritän olla ystävällinen.

Vierailija
193/434 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on väärin, että kaikki joutuvat pelkäämään sinua. Me muut emme tiedä, miten suhtautua, kun -sinusta- mielistelevästä ihmisestä hetkessä kuoriutuu karjuva lohikäärme.

Meidän asiakkaatkin pelkäävät sinua. Ei ole mukavaa ruokailla, kun huudat työparille asiasta, joka oikeastaan onkin sinun vika.

Vierailija
194/434 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet nipottava besserwisser. Lopeta jo se muiden jatkuva kyttääminen ja päsmäröinti. Sinun tapasi tehdä asioita töissä tai yksityiselämässä ei ole aina se paras tai jokaiselle sopiva tapa, vaikka itse niin uskotkin ja koet asiaksesi arvostella muiden työtapoja tai elämänvalintoja. Toivottavasti et ikinä pääse esimiestehtäviin.

Minua ei myöskään kiinnosta yksityiselämäsi ja jatkuva itsekehusi. Pitäisit joskus lounastauolla suusi kiinni, niin voisin edes hetken hengähtää työpäivän aikana.

Kaiken lisäksi olet tekopyhä paska. Kuvittelet varmaan itse olevasi hyvä ihminen, vaikka todellisuudessa olet todella rahanahne ja ahdasmielinen. Mielistelysi ei enää mene minulle läpi, tiedän sen olevan pelkkää manipulointia.

Kunpa jo häipyisit työpaikastamme. En jäisi kaipaamaan sinua, vaan tanssisin villisti taukohuoneen pöydällä heti kun ovi sulkeutuisi perässäsi.

Kuullostaa ihan mun siskoltani, joka on ihan kateellinen kaikille, vittumainen ja puukottaa kaikkia kollegoita selkään, sekä esittää olevansa kaikkitietävä ja -osaava. Selvisi aikanaan, että väärentänyt tutkintotietonsa ja lasketellut ihan täyttä palturia aiemmista työpaikoistaan LinkedIn profiiliin.Tiettävästi eräässä ohjelmistotalossa, ellei ole saanut kenkää...säälittää hänen duunikavereitaan.

Vierailija
195/434 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi et ole enää työkaverini, mutta pitkään oltiin samassa firmassa.

Esitit hyvin hillittyä, sivistynyttä ja koulutettua asiantuntijaa vaikket ole minkään alan asiantuntija. Luuletko ettemme lähipiirissäsi tajunneet juuri sinun olevan se kiero juoruilija joka soittelee vuorotellen ympäri firmaa kalastellen juoruja ja tietoja muka sen varjolla että kyselet vaan kivalta kollegalta kuulumisia ja jaksamista. Olet kellokalle joka tekee mahdollisimman vähän työtä delegoida kaikki vaikeammat jutut muille ja pyrit vaan hyötymään työnantajasta maximaalisella tasolla. Tietäisitpä vaan mitä sinusta ja tekemisesi tasosta puhuttiin niiden kesken ketkä joutuivat kanssasi tekemisiin. Tiedätkö että pomoasi on informoitu työsi tasosta ja siitä että et osaa noudattaa vaitiolositoomustasi ja juoruat muille hänenkin henkilökohtaisista asioistaan hyvin pahansuovasti.

Kerroit miten ja miksi sinut oli yritetty savustaa ulos edellisestä firmasta

Tämä kuullostaa kovin tutulta, mun sisko on tiettävästi juuri tuollainen. Jokaisessa firmassa missä ollut, niin kaava ollut sama ja hirveä valitus, kun pistetty pihalle, kun on niin pätevä ja muut ammattitaidottomia nysväkkeitä, jotka eivät osaa mitään.

Vierailija
196/434 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi sun suolistosairaus tekee susta vielä veemäisemmän kun olit ennen.

Vierailija
197/434 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen käynyt kirnuamassa vaimoasi jo viimeiset 10 vuotta. 

Vierailija
198/434 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet pomon lellipentu ja ymmärrätkö, että kun sinä kinuat eri vapauksia ja vapaapäiviä, niin meidän muiden työpäivät venyy, koska joudumme hoitamaan sinunkin työsi. Mekin haluaisimme päästä joululomalle silloin kun työvuoro loppuu, eikä kahden tunnin ylitöiden jälkeen. Lisäksi emme ole sinun sihteerejä, jotka tekee puolesta asioita, jos "tietokoneesi ei toimi". Sovi It-tuen kanssa koneen kunnostamisesta niin kuin me muutkin..

Ai että helpotti..

Vierailija
199/434 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"On harmillista, että olet stressannut itsesi noin loppuun. Vielä harmillisempaa on, että kuormitat kyttäämiselläsi, höösääämiselläsi ja sähläämiselläsi meitä muita. Kaikista harmillisinta on, että et tajua tilannettasi itse yhtään eikä mistään asiaan liittyvästä voi sinulle sanoa, koska pimahdat välittömästi." 

Vierailija
200/434 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoida alueesi ja työsi itse, älä "tule muiden taskuille" heti kun tulee haasteita, vaan hoida itse ongelmasi. Niin me muutkin joudutaan tekemään. Luuletko ettei kaikki sinut töissä tuntevat tajua että pyrit aina tekemään mahdollisimman vähän ja pääsemään mahdollisimman helpolla itse, et edes tee sitä mikä rooliisi kuuluu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi