Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit sanoa työkaverille ( mutta et voi )?

Vierailija
31.10.2018 |

Joskus tekisi mieli karjua, että se oli hitto vie MUN idea. Kuitenkaan en voi alkaa esimiehen edessä kinastelemaan asiasta, vaikka se oikeasti ottaakin päähän toden teolla.

Oikeasti haluaisin sanoa : voitaisiinko tehdä nämä työt kunnolla!!! Ihanaa, kun työpari on todella luova ja keksii aina kaikenlaista. Kuitenkaan mistään ei oikein tule mitään, vaan hirveä kaaos työhuoneessa ja näitä hänen kontakteja ramppaa luonamme pitkin päivää. On luvannut monille ihmisille täysin mahdottomia ja sitten minä joudun niille selittämään ettei se ole oikeasti mahdollista. Ja olen meistä sitten se inhottava tylsimys.

Koska teemme töitä pareittain, eikä hän tavallaan tee mitään vakavaa virhettä, niin yleisen ilmapiirin vuoksi pidän suuni kiinni.

Kiitos kun sain avautua!

Kommentit (434)

Vierailija
161/434 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että minusta hän käsittelee meidän vanhuksia kuin multasäkkejä. Voisi noilla otteilla vaihtaa alaa vaikka metsuriksi.

Vierailija
162/434 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdelle sanoisin:

"Etsi muualta töitä, kerta täällä et tykkää olla ja purat pahanolosi muihin. Loppuisi samalla sun jatkuvan saikuttamisen tuurailu ja paikkailu meillä muilla, jos saataisiin sun tilalle ihminen joka haluaa tehdä töitä ja joka arvostaa tätä työyhteisöä".

Toiselle sanoisin:

"Luotan sinuun. Anteeksi, että olen välillä sulkeutunut. Et tiedä kaikkea mitä elämässäni on tapahtunut työn ulkopuolella. Arvostan ja pidän sinusta, vaikka olen niin usein hiljaa, syrjässä ja teen vain töitä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/434 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet lapsi aikuisen nahkatakissa. Mäkkäriä lounaaksi ja röökit ennen ja jälkeen lupaavat lyhyen ja tuskaisen elämän. Myös näiden kahden yhdistämä haju on oksettavinta mitä olen kohdannut aikoihin, ja pahin työelämässä. Paras siirto johtoportaalta oli heittää sinut Järvenpäähän yötöihin jossa voit sikoilla miten paljon huvittaa. PS olet varmaan 5 v mua vanhempi mutta olet pikkuruinen laihaläski. Luuta ja nahkaa. Pystyisin nostamaan sinut treenaten aktiivisesti salilla. 

Vierailija
164/434 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko lopettaa ihmisten selän takana juoruilun ja paskan puhumisen. En kehtaa vaan sanoa, kun olen niin ujo ja pelkään, että alkaa vaan jauhaa minustakin paskaa. Mitä varmaan kyllä tekee muutenkin. 

Vierailija
165/434 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista***%#neuvostoliittolainen nysämuna kun jaat omia hommias muille. Et ole esimies ja pidä joskus turpasi kii. Lopeta Marttakerhon pyöritys siellä tupakkapaikalla  jossa vietät matalan ystäväsi kanssa yli kolmetuntia joka päivä mustamaalaamassa ja haukkumassa toisia. Olet valehteleva, manipulatiivinen ilman myrkyttäjä!!!!

Vierailija
166/434 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että haluan istua hajareisin sen syliin ja työntää kieleni sen kurkkuun kunnes se riuhtaisee mut hiuksista irti ja laittaa polvilleni anelemaan vapautusta seuraavasta inventaariosta.

Vierailija
167/434 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdelle sanoisin:

"Etsi muualta töitä, kerta täällä et tykkää olla ja purat pahanolosi muihin. Loppuisi samalla sun jatkuvan saikuttamisen tuurailu ja paikkailu meillä muilla, jos saataisiin sun tilalle ihminen joka haluaa tehdä töitä ja joka arvostaa tätä työyhteisöä".

Toiselle sanoisin:

"Luotan sinuun. Anteeksi, että olen välillä sulkeutunut. Et tiedä kaikkea mitä elämässäni on tapahtunut työn ulkopuolella. Arvostan ja pidän sinusta, vaikka olen niin usein hiljaa, syrjässä ja teen vain töitä".

Lakkaa pyytelemästä tällaista anteeksi! Hyvänen aika sentään.

Vierailija
168/434 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nusastaanko

Vierailija
169/434 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mussa huutaa tuu mun syliin

Vierailija
170/434 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet niin negatiivinen että seurasi on todella uuvuttavaa. Haukut paljon muita työntekijöitä jopa minunkin kuulleni, vaikka olen vasta tullut työpaikalle. Olen melko varma että olen saanut haukuistasi myös osani, vaikka selvästi kuvittelet että en tajua mitään. Kannattaisi hoidattaa pää kuntoon vielä kun voit. Ei tarvisi eläköityä katkerana ämmänä.

Vierailija
171/434 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet niin moukka niin moukka. Voi kääk, että oletkin välillä nolo ja nolaat itsesi kaikkien kuullen. Vaikka oletkin koulutettu ja pätevä sillä sektorilla mitä teet, niin olet persoonaltasi ja käytöstavoiltasi lähinnä lähinnä täysin sivistymätön, häijy ja avoimen ilkeä. Välillä tuntuu että onko sinulla kaikki päässäsi edes kunnossa, sekoilet niin pahasti. Luuletko että sinua arvostetaan enemmän kun käyttäydyt noin, ei, se on ihan päinvastoin. Kyttäydyt tosi asiattomasti vaikka olet saanut useita huomautuksia. 

Vierailija
172/434 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö pikku hiirulainen, että olet lähinnä naurettava numeroiden pyörittelijä kaikessa "kollegiaalisuudessasi". Hah hah. Olet lapsellinen paskan puhuja, asioiden vääristelijä, selkään puukottaa ja lähinnä naurettava vam....nen tärkeilijä.

Vierailija
173/434 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei oikeesti, älä kaivele hampaitasi lounaspöydässä äläkä puhu aina niitä ällöttäviä juttuja muiden syödessä, kun muilla menee ruokahalu. Sinä oikein innostut niitä kertoessasi, mutta et tajua muiden kiusaantuneita ilmeitä, pösilö. Etkö yhtään tajua että tuo on todella sivistymätöntä ja sinun asemassa olevan henkilön pitäisi osata peruskäytöstavat. Juuri siksi niitä hammastikkuja ei ole enää pöydissä, kuten sinun parhaina vuosinasi -90 luvulla, koska niitä ei ole tarkoitus käyttää siinä pöydässä! 

Vierailija
174/434 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parillekin hullulle, et painu sinne, mist oot tullutkin.Tänne ei kaivata mitään hulluja enempää, mitä täällä on nyt.

Vierailija
175/434 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että sulla on alkoholi ja -lääkeongelma, ei tarkoita sitä että se on kenenkään muun SYY.

Ja aina löytyy jotain tekosyitä itsepetokseen. Kannattaisi hankkia jotain apua asiaan. 

Vierailija
176/434 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen salaa ihastunut sinuun"

Vierailija
177/434 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tehnyt pahan pahan virheen joka tulee näkymään hyvin pian monella taholla. Teit erään kohdalla juuri päinvastoin kuin mitä suosittelin sinulle. Itse en olisi ikinä tehnyt noin tyhmää ja ajattelematonta ratkaisua, mutta sinähän et kuuntele etkä arvosta pätkääkään muiden asiantuntemusta vaan teet äkkinäisiä ratkaisuja ajattelematta seurauksia.

Jään seuraamaan mielenkiinnolla sivusta mitä tästä sinun junailemastasi systeemistä seuraa, jonka sinä olet taas kerran seurauksia ajattelematta jyrännyt firmassa läpi. 

Pidän huolen siitä, että kaikki tulevat tietämään jatkossa että tämä malli on ihan fiasko eikä sitä olisi ikinä pitänyt näin hoitaa.

178/434 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ole hiljaa joskus. Jatkuva puhumisesi saa sinut unohtamaan, että sinullakin on työtehtäviä.

Vierailija
179/434 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tule selittämään asioita, kun olen kiireellä lähdössä luennolle, enkä ole enää töissä, kuten hyvin tiedät.

Mua ei kiinnosta millimetriäkään sun pahat mieles, kun mulle tulee tosi paha mieli siitä, että myöhästyn.

- Kerta vielä menis, mutta kun tää toistuu.

Vierailija
180/434 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi et ole enää työkaverini, mutta pitkään oltiin samassa firmassa.

Esitit hyvin hillittyä, sivistynyttä ja koulutettua asiantuntijaa vaikket ole minkään alan asiantuntija. Luuletko ettemme lähipiirissäsi tajunneet juuri sinun olevan se kiero juoruilija joka soittelee vuorotellen ympäri firmaa kalastellen juoruja ja tietoja muka sen varjolla että kyselet vaan kivalta kollegalta kuulumisia ja jaksamista. Olet kellokalle joka tekee mahdollisimman vähän työtä delegoida kaikki vaikeammat jutut muille ja pyrit vaan hyötymään työnantajasta maximaalisella tasolla. Tietäisitpä vaan mitä sinusta ja tekemisesi tasosta puhuttiin niiden kesken ketkä joutuivat kanssasi tekemisiin. Tiedätkö että pomoasi on informoitu työsi tasosta ja siitä että et osaa noudattaa vaitiolositoomustasi ja juoruat muille hänenkin henkilökohtaisista asioistaan hyvin pahansuovasti.

Kerroit miten ja miksi sinut oli yritetty savustaa ulos edellisestä firmasta. En ihmettele yhtään, he olivat oikeassa. Et ole sopiva siihen työhön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi