Mitä haluaisit sanoa työkaverille ( mutta et voi )?
Joskus tekisi mieli karjua, että se oli hitto vie MUN idea. Kuitenkaan en voi alkaa esimiehen edessä kinastelemaan asiasta, vaikka se oikeasti ottaakin päähän toden teolla.
Oikeasti haluaisin sanoa : voitaisiinko tehdä nämä työt kunnolla!!! Ihanaa, kun työpari on todella luova ja keksii aina kaikenlaista. Kuitenkaan mistään ei oikein tule mitään, vaan hirveä kaaos työhuoneessa ja näitä hänen kontakteja ramppaa luonamme pitkin päivää. On luvannut monille ihmisille täysin mahdottomia ja sitten minä joudun niille selittämään ettei se ole oikeasti mahdollista. Ja olen meistä sitten se inhottava tylsimys.
Koska teemme töitä pareittain, eikä hän tavallaan tee mitään vakavaa virhettä, niin yleisen ilmapiirin vuoksi pidän suuni kiinni.
Kiitos kun sain avautua!
Kommentit (434)
Läyhää vaan paskaa niin paljon kun haluat. Tiedän syyt miksi minut valittiin tähän roiliin sinun sijasta. Mikäli jatkat vielä, niin voin toki sanoa tietoni myös julkisesti. Kaivat omaa kuoppaasi ja mitä enemmän läyhäät sitä useampi mahdollisuus menee sinulta ohi. Kuka haluaisi sinulle lisää vastuuta kun olet katkera ja joustamaton..
Jos sinulla on sairasloma niin pysy kotonasi äläkä tule työpaikalle häiritsemäön muita. Nämä sinun työsikin pitäisi saada tehtyä.
Voitko olla välillä hiljaa? Keskittyminen omiin töihin on ihan mahdotonta, kun toinen tekee omiaan samalla selostaen niitä ääneen.
Näin netissä tämmöisen paidan, vois hankkia ja pistää töihin: Your lack of planning is not my emergency
Ihan vaan vinkkinä työnjohdolle ja muille pässeille.
Käytös on sun käyntikortti ja jos voisin, en tekisi mitään yhteistyötä sun kanssa.
Jatkuva vähättely, päälle puhuminen, manspleinaus ja tyhmänä pitäminen on epäasiallista käytöstä.
Huomaan kyllä, että käyttäydyt aivan eri tavalla mieskollegojen kanssa, minulla on korvat ja silmät päässä. En ole toistaitoinen, ymmärrän kyllä ilman että puhut minulle korostuneen hitaasti, miltei tavuttaen. Jos haluat ratkoa ongelmia yhdessä, niin kuuntele mitä sanon, äläkä pakota minua aloittamaan samaa lausetta kuudetta kertaa koska puhuit päälleni ensimmäiset viisi kertaa. Ja hei, sellaiset vitsit joiden pääidea on siinä kuinka naiset on tyhmiä voi jättää kertomatta tilanteissa, joissa on naisia kuuloetäisyydellä.
Ei, en ole myöskään vastuussa siitä miten sinä teet työsi, joten lopeta kiukuttelu siitä miten en ole muistuttanut sinua asiasta x riittävän monta kertaa. En ole tyttöystäväsi, sihteerisi, esimiehesi tai vaimosi, joten mun tehtävä ei ole tehdä sitä metatyötä prosessejen edistämiseksi, vaan on sun omalla vastuulla kirjoittaa asiat ylös ja käyttää kalenteria, jotta ne hommat tulee hoidettua ajallaan.
Tämän käytöksen myötä olen todennut, että ei helmiä sioille. Jos ottaisit ne sovinistilasit silmiltäsi, huomaisit ehkä että hommat voisi mennä huomattavasti nopeammin ja helpommin eteenpäin käyttäytymällä asiallisesti.
Olen melko varma, että et ole koskaan kokenut miltä tuntuu kun kakkoselle istuessa terska osuu kylmään posliiniin. Niin pieni sulla on sun käytöksen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Voi "piip" sä olet nolo, jätä nyt hyvänen aika ne alatyyliset ällö jutut kotiin puhuttavaksi jos kerta sinulle on tärkeää saada suoltaa suustasi jotain alapääjuttuja. Etkö näe että ketään ei kiinnosta ja ihmiset ei naura sille jutulle vaan horähtelevät vaivaantuneena ja katsovat muualle nolostuen. Oikeesti..... lopeta, annat itsestäsi todella typerän kuvan.
Tää tekis mieli sanoa yhdelle kollegalle. Noloa. Ei jaksa kuunnella. 🤦🏼
Voisit käydä suihkussa ja vaihtaa hikistä paitaa useammin kuin kerran viikossa. Kanssasi ei pysty työskennellä samassa tilassa
En ole vihainen eikä ole mikään hätänä jos en ehdi jutella niitä näitä puolet päivästä. Teen töitä hiljaa jotta saan ne työaikana tehtyä! En halua kuulla sun mielipidettä kaikesta, mua ei vaan kiinnosta tipan vertaa kuka nyt on lihava ja sairas koska syö epäterveellisesti, eikä kiinnosta ruotia kuinka paljon ja minkälaista ruokaa olis hyvä syödä. Se keskustelu oli kiinnostava käydä tasan kerran, en jaksa jauhaa samasta asiasta viikosta ja kuukaudesta toiseen. Ja Ootko miettinyt että onko se sattumaa että just sun mielestä jokainen työntekijä ja pomo on outo ja tekee asioita "tahallaan" päinvastoin kuin sinusta olis hyvä? Olisko siinä kuitenkin vaan yks yhteinen tekijä, sinä.
Haluaisin sun kanssa Kanarian saarille ja nussittaisiin viikko.
Oikeasti inhoan sinua sydämeni pohjasta. Oikeasti olet vain kuori ihmisestä, feikki esitys. Psykopaatti, siis täysin empatiakyvytön.
Maskaat sitä 24/7, mutta olen nähnyt jo aikaa sitten naamiosi taakse. Ei se sinun vikasi ole, sellaiseksi synnytään, mutta inhoan sinua silti.
Inhoan myös liskoja ja käärmeitä, rottia ja myyriä. Herätät kirjaimellisesti, fyysisesti saman tunteen. Inhon ja pelon.
Joten en todellakaan halua olla ystäväsi, en tasan ota sinua kotiini enkä halua olla missään muussa kuin täysin pakollisissa tekemisissä.
Et saa minusta liittolaista enkä tule sinun hoviisi. En pidä sinusta yhtään.
Hirveintä oli sinun peitelty ilosi kun vaimosi yllättäen kuoli ja pääsit (ihan liian pian, mutta mauton itsekäs käärmehän sinä olet) valkkaamaan uuden.
Olet hyvin tottunut näyttelemään ihmistä, se varmaan menee osalle läpi, mutta et ollut tajunnut harjoitella etukäteen surevan lesken esittämistä...
Että on turha syyttää työnjohtoa huonosta työilmapiiristä, kun ihan itse pidät sitä yllä puhumalla jatkuvalla syötöllä kaikista paskaa.
"Tiedän, että olet minua paljon vanhempi, mutta haluan sua ja paljon"
Yli kymmenen ihmistä on viimeisen alle vuoden aikana lähtenyt vaikka meitä on vain parikymmentä? Tajuatteko ettei ole normaalia että yli 60% firmasta irtisanoutuu firmasta?
Jonkun pitäisi puuttua tähän ilkeiden tyttöjen klikkiin jotka rääkkää kaikki ulos. Sitä odotellessa että pomo uskaltautuu kyyristelemästä huoneestaan piilosta....
Haluaisin sanoa tälle klikin "johtajalle" että mene hoitoon. Ja jää sinne. Tai vaikka hyppää jostain.....
Joo, etin muita töitä.
Lopeta se hemmetin jaarittelu ja liiba laaban lässyttäminen palavereissa. Voi olla ystävällinen, kohtelias asiakkaille ja kollegoille, mutta napakka ja pidetään aikatauluista kiinni. Asiakkaalle ei anna mitään lisäarvoa se että samaa asiaa vatvotaan oikein ja nurin erilaisin täytelausein, asiat asioina ja se sanoo kommentin kuka kaipaa lisäselvitystä tai kyseenalaistaa. Ja sit siirrytään agendan seuraavaan kohtaan. Emme voi viedä toisten kallisarvoista työaikaa hidastempoisella jaarittelulla.
Ruokajonosta, putkasta, lääkärin odotustilasta (päivystys 6 t jonotus), miestenvessasta baarissa, uimahallin saunasta.
M38
Kun olet nyt kohta vuosikymmennen VANNONUT ja huutanut ja riidellyt kaikkien kanssa, miten ihan justiins jätät tämän pzkapaikan, niin mitäpä jos kasvattaisit pari niveltä selkärankaa ja tosiaankin tekisit sen! Kenelläkään ei tule ikävä, ei niin kellään.
Liiton edustaja ja meidän luottamusmies ei nekään odottele innosta innosta kihisten sun ilmiantoja ja yhteydenottoja milloin mistäkin vääryydestä. Ne vääryydet on muuten sun omaa väärin käsittämistä, kaikki, tiedoks vaan.
Kun kerran kaikki, ihan kaikki ,on pzkaa ja väärin ja päin ittua, ja muualla ei ja siellä kaikki on paremmin, niin lähe vaan meneen!
Kaikille naisille työpaikoilla ja tietysti muuallakin. Käykää suihkussa joka päivä.
Omalla työpaikalla "haju" aika hirvittävä, kun kuvitellaan, että se hajuvesi peittää hajut... ei peitä.
Olet tyhmempi kuin vasemman jalan saapas. Sinun ajattelemattomat "työsi" ovat maksaneet meille kollegoille varmaan satoja ylimääräisiä työtunteja näiden vuosien aikana, etkä selvästikään ole tarpeeksi älykäs noihin hommiin joita nyt teet. Jos olisimme yksityinen firma, olisit saanut kenkää jo vuosia sitten.