Mitä haluaisit sanoa työkaverille ( mutta et voi )?
Joskus tekisi mieli karjua, että se oli hitto vie MUN idea. Kuitenkaan en voi alkaa esimiehen edessä kinastelemaan asiasta, vaikka se oikeasti ottaakin päähän toden teolla.
Oikeasti haluaisin sanoa : voitaisiinko tehdä nämä työt kunnolla!!! Ihanaa, kun työpari on todella luova ja keksii aina kaikenlaista. Kuitenkaan mistään ei oikein tule mitään, vaan hirveä kaaos työhuoneessa ja näitä hänen kontakteja ramppaa luonamme pitkin päivää. On luvannut monille ihmisille täysin mahdottomia ja sitten minä joudun niille selittämään ettei se ole oikeasti mahdollista. Ja olen meistä sitten se inhottava tylsimys.
Koska teemme töitä pareittain, eikä hän tavallaan tee mitään vakavaa virhettä, niin yleisen ilmapiirin vuoksi pidän suuni kiinni.
Kiitos kun sain avautua!
Kommentit (434)
Onkohan teillä hometta kotona? Kurkkuni menee karheaksi ja silmiäni kirvelee aina lähelläsi. Vai onko se pyykinpesuaine?
Lopeta se s***tana valittelu tai vaihda työpaikkaa.
Älä aina puhu kaikista ihmisistä pahaa. Jos et aina äksyilisi äyskisi ja tiuskisi, pätisi liioittelisi ja besserwisseröisi niin voisin jopa puhua sinulle vapaaehtoisesti. Muutkin oikeasti osaavat tehdä töitään, sinun ei tarvitse sanoa kommentteja ja mielipiteitäsi joka asiaan. Vaikka oletkin lähestulkoon ilkein ihminen, jonka olen tavannut, pitää minun kestää sinua 7.5h päivässä, joten jätä minun rauhaan ja anna minun tehdä työtäni.
Taidat olla meillä töissä, jaan tuskasi ja mitään muuta en voi kuin seurata vierestä...
Vierailija kirjoitti:
Voitko olla v**** edes hetken hiljaa!
Voitko myös miettiä ensin ihan itse, ennen kuin tulet kysymään itsestäänselvyyksiä.
Kunnioita sitä, jos kollegalla on kiirettä, ei silloin ehdi höpöttämään ylimääräisiä.
Hanki jonkinlainen suodatin siihen, mitä suustasi ulos suollat, kuulostat vähän yksinkertaiselta juttuinesi.
Juuri tämän haluaisin sanoa omalle työkaverilleni. Ja lisäksi, että minua ei hei todellakaan yhtään kiinnosta sun vapaa-ajanvietto, sun lasten hammasraudat, sun lomamatkat eikä mitkään muutkaaj sun yksityisasiar. Jos et hölisisi koko aikaa, voisit ehkä keskittyä työtehtäviisi, jolloin minun ei tarvitsisi niin usein korjailla virheitäsi.
En tule harrastamaan seksiä kanssasi, joten voitko lopettaa ällöttävät vihjailevat puheesi, "vahinko"vilauttelusi ja seuraan tuppautumisesi. Et varmaan ymmärrä kuinka säälittävän ja naurettavan vaikutelman itsestäsi annat.
Etkö huomaa, että kaikki kiusaantuvat jutuistasi eikä kukaan jaksaisi kuunnella saati vastata sinulle. On ärsyttävä ja epäkohteliasta alkaa väkisin jutella jollekulle, joka on vaikkapa syventynyt lukemaan lehteä. On epäkohteliasta puuttua toisten selvästi kahdenkeskiseen keskusteluun. On suunnattoman rasittavaa tulla toisen työpöydän ääreen jaarittelemaan puoleksi tunniksi niitä näitä. Jos toinen ei jaksa vastata oikein mitään, niin haloo, sitä ei kiinnosta ja sillä olisi töitä tehtävänä!
Lakatkaa lapioimasta sitä pjaskaa minun niskaani. Ole nuorin huonopalkkaisin määräaikainen ja en voi korjata koko firman ongelmia.
Tekisi mieli sanoa parille ihmiselle: ole hiljaa edes yksi päivä! Ei vois vähempää kiinostaa sun jutut!
Olen ihastunut suhun ja haluan sua.
"Järjestit minut uskomattomaan kuseen temppuilusi takia ja sain potkut ilman varoitusta. En unohda, enkä anna anteeksi. Kostan tämän sinulle jonain päivänä."
Vierailija kirjoitti:
Onpas monella työpaikalla seksuaalisesti latautunut ilmapiiri! Meillä niin kireitä ja kiireisiä ihmisiä, että ei niitä voi edes kuvitella vaakatasoon.
Hah, tää oli hyvä, kiitos nauruista. :D
Tee oma osuutesi töistä. Samalla palkalla toiset lusmuilee. Mut kai se on niin, että hullu paljon töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä.
Hanke, jonka saimme, tuli taloon VAIN koska kaksi edellisen hankkeen tekijää olivat tehokkaita ja kohteliaita ja heidän kanssaan haluttiin jatkaa yhteistyötä. Turha paukutella asiaan osattomien henkseleitään.
Voisitko joskus kammata hiuksesi ja valita aamulla ehjät sukkahousut jalkaan. Lisäksi sinun ei kannata ylemmille kollegoille kertoa esim. miehesi seikkailuista ja mielenterveysongelmista tai omasta lapsuudestasi. Se on todella vaivaannuttavaa, varsinkin heille, jotka eivät edes tiedä etunimeäsi.
Avokonttori. Älä kuuntele radiosta jotain paskakanavaa kovaan ääneen ja jätä sitä x- kielistä radiokanavaa mökäämän siksi aikaa kun olet lounastauolla tai Poissa.
Kyllä me jo tiedetään, että osaat x määrän vieraita kieliä ja pidät yllä kielitaitoasi. Oletko koskaan kuullut kuulokkeista, siis niistä mitä me muut työntekijät käytetään avokonttorissa?
Valittelet työkiireitäsi mutta leijonan osan työpäivästäsi menee erilaisissa tauoissa tai muuten kiertelemässä ympäri toimistoa juoruilemassa.
Laitatko sen facebookin kiinni ja alat tekemään töitä. Sulla on ikää kohta 50 v niin tällaisia perusjuttuja ei pitäisi joutua edes sanomaan. Mutta koska oot luuseri ja sulle joutuu niin nyt se on sanottu
Älä juokse koko ajan edestakaisin järjestelemässä kaikkea ja tiedottamassa asioista, naama solmussa ja stressaantuneena. Kaikki ei ole viime kädessä sinun vastuullasi ja työkaverisi ovat ammattitaitoisia ja vastuuntuntoisia siinä missä sinäkin. Työt tulevat kyllä hoidettua, anna meille aikaa ja tilaa tehdä ne. Hienoa, että kannat vastuuta, mutta huomaatko, että oma perustehtäväsi ei tule aina hoidettua niin kuin pitäisi, kun sinulla pitää kiirettä kaiken muun kanssa.
Olit huonoin seksikumppanini koskaan, enkä olisi koskaan suostunut siihen kanssasi, ellei sinulla olisi valtaa vaikuttaa siihen, jatketaanko sijaisuuttani. Myös potenssi- ja ejakulaatio-ongelmani johtuivat täysin sinun vastenmielisyydestäsi, kenenkään muun naisen kanssa vastaavia ongelmia minulla ei ole koskaan ollut. Ulkoisen olemuksesi lisäksi myös vähäinen älykkyytesi, juntti maailmankäsityksesi ja moukkamainen käytöksesi kuvottaa minua.