Mitä haluaisit sanoa työkaverille ( mutta et voi )?
Joskus tekisi mieli karjua, että se oli hitto vie MUN idea. Kuitenkaan en voi alkaa esimiehen edessä kinastelemaan asiasta, vaikka se oikeasti ottaakin päähän toden teolla.
Oikeasti haluaisin sanoa : voitaisiinko tehdä nämä työt kunnolla!!! Ihanaa, kun työpari on todella luova ja keksii aina kaikenlaista. Kuitenkaan mistään ei oikein tule mitään, vaan hirveä kaaos työhuoneessa ja näitä hänen kontakteja ramppaa luonamme pitkin päivää. On luvannut monille ihmisille täysin mahdottomia ja sitten minä joudun niille selittämään ettei se ole oikeasti mahdollista. Ja olen meistä sitten se inhottava tylsimys.
Koska teemme töitä pareittain, eikä hän tavallaan tee mitään vakavaa virhettä, niin yleisen ilmapiirin vuoksi pidän suuni kiinni.
Kiitos kun sain avautua!
Kommentit (434)
Mennään heti paneen siivouskomeroon.
Mennään toteuttamaan seksifantasiasi.
Voitko olla v**** edes hetken hiljaa!
Voitko myös miettiä ensin ihan itse, ennen kuin tulet kysymään itsestäänselvyyksiä.
Kunnioita sitä, jos kollegalla on kiirettä, ei silloin ehdi höpöttämään ylimääräisiä.
Hanki jonkinlainen suodatin siihen, mitä suustasi ulos suollat, kuulostat vähän yksinkertaiselta juttuinesi.
Vierailija kirjoitti:
Voitko olla v**** edes hetken hiljaa!
Voitko myös miettiä ensin ihan itse, ennen kuin tulet kysymään itsestäänselvyyksiä.
Kunnioita sitä, jos kollegalla on kiirettä, ei silloin ehdi höpöttämään ylimääräisiä.
Hanki jonkinlainen suodatin siihen, mitä suustasi ulos suollat, kuulostat vähän yksinkertaiselta juttuinesi.
Tämä! Joku päivä mä varmasti vielä sanon rumasti. Nyt vaan yritän sulkea korvani.
Olen ihastunut suhun. Voidaanko halata?
Toivon, ettei sopimustasi jatketa. Et ymmärrä edes niitä yksinkertaisia työtehtäviä ja korjailen jälkiäsi jatkuvasti. Sinulle sanotaan samasta asiasta kymmeniä kertoja, etkä silti ymmärrä. Olet epävarma ja työnnät työtehtäviäsi meille muille. Silti samaan aikaan yrität saada uusia tehtäviä, vaikka et selviä edes nykyisistä. Et näytä yhtään sen tärkeämmältä, vaikka jätät papereita pyörimään pöydällesi; ne kuuluisi arkistoida ja vaikeutat meidän muiden työntekoa, kun et tee sitä saman tien.
Onpas monella työpaikalla seksuaalisesti latautunut ilmapiiri! Meillä niin kireitä ja kiireisiä ihmisiä, että ei niitä voi edes kuvitella vaakatasoon.
Älä tule hengailemaan mun työpisteelle, viet työaikaani enkä sitäpaitsi edes pidä sinusta! Ärsyttää kun jäät pöytäni viereen mitään sanomatta seisomaan ja tuojittamaan niin että minulle tulee epäkohtelias olo jos en avaa keskustelua, ihan kuin minun pitäisi viihdyttää sinua vielä sen päälle että tulet keskeyttämään työni! Ja älä varsinkaan kurki tietokoneeni näyttöä olkani yli leuka niskassani äläkä tutki pöydälläni olevia papereita, ne eivät kuulu sulle! Tee vaan omat työsi, omassa huoneessasi, omalla koneellasi, pysy siellä! En minäkään tule häiritsemään sinua saati vielä pengo papereitasi!
Vierailija kirjoitti:
Älä käytä hajuvettä! Tukehdun samassa huoneessa ollessani.
Tämä, tähän lisättynä röökinkatku.
Älä koko ajan mutise itseksesi ja hyräile. Puhuessasi minulle artikuloi selvemmin.
Vierailija kirjoitti:
Onpas monella työpaikalla seksuaalisesti latautunut ilmapiiri! Meillä niin kireitä ja kiireisiä ihmisiä, että ei niitä voi edes kuvitella vaakatasoon.
Joo, toisaalta onni ettei ole pahemmin varteenotettavia työkavereita.
En ole kiinnostunut koirasi kuulumisista! Inhoan koiria! Kuinka joku voi elää koiria palvoen? Osaatko puhua muusta ollenkaan.
Sanoisin yhdelle nuorelle, suht vähän aikaa meillä töissä olleelle: Huomaatko, että olet negatiivinen etkä tunnu pitävän kenestäkään? Olet yhden ihmisen bestis, mutta mieti, onko tuo ihminen sinulle oikeasti hyvää seuraa vai manipuloiko hän vain sinua. Tiedän, että tuo toinen ihminen haukkuu kaikkia selän takana työyhteisössä ja nauttii siitä, kun voi kylvää riitaa muiden välille. Itse hän ei koskaan riitele kenenkään kanssa suoraan. Sinulle on käynyt niin kuin minullekin meinasi käydä. Et huomaa, kuinka sinut manipuloidaan suhtautumaan negatiivisesti kaikkiin ja kaikkeen. Mieti, onko sinulla itselläsi oikeasti syytä vihata ihmisiä, joita vihaat, vai johtuuko suhtautumisesi vain siitä, että sinulle koko ajan haukutaan näitä muita ihmisiä.