Nolo vessaongelma uuden miehen kanssa
Olen eronnut pitkästä suhteesta vuosi sitten ja muuttanut keskustakaksioon. Nyt olen alkanut tapailla erästä miestä, jonka kanssa viihdyn todella hyvin. Käytiin pitkään treffeillä ja nyt ollaan alettu viettämään öitä mun luona. Kaikki sujuu oikein hyvin, mutta aamuisin on ongelmallista. Asun siis kaksiossa, jossa on vain yksi vessa. Mies menee aamulla suihkuun ja vessaan, jonka jälkeen minun tarvitsisi päästä vessaan ja hammaspesulle yms.
Ongelma on siinä, että miehen jälkeen vessassa haisee aivan järkyttävän pahalta, ja
suihkun jälkeinen kostea lämmin ilma tekee hajusta vielä tukalamman. Oon todella herkkä hajuille, ja mulla on pari kertaa tullut oikeasti oksennus tosta lemusta. Oon yrittänyt sitä, että menisin vessaan ensin, mutta mies ryntää vessaan aina heti herättyään, koska lähtee aiemmin töihin. Mullakin on aamuisin tiukka aikataulu, joten en ehtisi odottelemaan hajun haihtumista. En tiedä mitä ihmettä mies syö, kun vessa haisee noin kamalalta. Mikään vessanraikastin ei toimi, koska olen tosiaan herkkä kaikille hajuille, en pelkän paskan :D
Koska suhde on vielä niin tuore, en viitsi valittaa miehelle hajusta, vaan yritän aina kikkailla jotenkin niin että pesen hampaat keittiössä ja käyn vasta töissä pissalla. Mutta pakkohan sitä nyt on kotonaan vessaan päästä!
En tiedä mitä voin tehdä, tai miten voin ilmaista että minun pitäisi oikeasti päästä sinne vessaan ekana. Tuntuu jotenkin hassulta vaatia ensimmäistä vessavuoroa ilman mitään syytä :D onko tämä ihan typerä ongelma vai onko jollain vinkkejä? Pitääkö laittaa herätys kymmentä minuuttia ennen miestä että ehdin pissalle rauhassa?
Kommentit (63)
Sano haluavasi käydä äkkiä vessassa ensin, koska on niin kova hätä ja miehellä menee suihkussa kauemmin.
Mikä ongelma on tuossa, että laittaa itselleen aikaisemman herätyksen? Laita vaikka puoli tuntia ennen miestä, niin ehdit rauhassa tehdä aamutoimesi ennen kuin haisuliini hyökkää vessaan.
Kyllä siihen on moni orastava parisuhde kaatunut, kun paljastuu, että kumppaniehdokas käy kakalla. Menisihän se vielä silloin tällöin, mutta että päivittäin. Ei ole huomaavaista se.
Onkohan siellä kylppärissä poistoilmaventtiili kunnolla auki?
Vanha kikka on raapia tulitikkuja, joissa oleva rikki poistaa jaskanhajua tehokkaasti :-)
Kuinka vaikeaa on laittaa vessaan tulitikut tai ostaa sinne ilmanraikastin?
Onnea prinsessalle , joka hakee hajutonta miestä.
Siis et aamuisin tee muuta kuin käyt pissalla ja peset hampaat? Et käy suihkussa, pese kasvoja tai intiimialueita?
Vierailija kirjoitti:
Siis et aamuisin tee muuta kuin käyt pissalla ja peset hampaat? Et käy suihkussa, pese kasvoja tai intiimialueita?
Kumpikohan tässä se todellinen possu on, hygieniastaan huolehtimaton ap vai mies, joka ulostaa mutta käy suihkussa.
No kerran kävi semmonen jottu josta opin paljon. Mies kuorsasi, ja vaikka potkin mies ei lopettanu kuorsausta ei ees heränny, menin toiseen huoneeseen nukkumaan patjalle. Kun kerroin aamulla, mies sanoi että no jos kuorsaan vielä yöllä huuda HÄLYTYS ja käske mun mennä toiseen huoneeseen nukkumaan patjalle, mun ei tarvi siirtyä mihinkään. Seuraavana yönä herätin kuorsaamasta ja käskin siirtyä sinne patjalle toiseen huoneeseen. Mitä helvettiä minä siirtymään patjalle nukkumaan omassa kämpässäni! Ota oppia, kuka maksaa vuokran, se määrää!
Vierailija kirjoitti:
Hengitä suun kautta?
Juuri niin. Olen siivooja ja joudun usein tekemisiin pahojen hajujen kanssa. Suun kautta hengittäminen on nopea ja toimiva keino välttää lemujen haistelua. Toimii myös esim kassajonoissa, busseissa ym jos lähellä on pahalle haiseva ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siihen on moni orastava parisuhde kaatunut, kun paljastuu, että kumppaniehdokas käy kakalla. Menisihän se vielä silloin tällöin, mutta että päivittäin. Ei ole huomaavaista se.
Miksi ilkeilet? Eihän ap luullut ettei mies käy kakalla, eikä siitä valittanut. Vaan normaalia pahemmasta hajusta. Uskon, että tuo on oikea ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vaikeaa on laittaa vessaan tulitikut tai ostaa sinne ilmanraikastin?
Onnea prinsessalle , joka hakee hajutonta miestä.
Et lukenut sitten aloitusta? Ei voi käyttää ilmanraikastimia, koska herkkä hajuille. Jotkut on eikä se ole hienostelua eikä prinsessatouhua, vaan todellinen ongelma. Ap ei hakenut hajutonta miestä. Miksi kaikki pitää aina kääntää toisin?
Onhan sinulla syy, jos kerran et voi oksentamatta vessassa käydä. Toinen vaitoehto tietysti hengittää suun kautta kun käyt. Kyllähän tuo ongelma pitää saada käsiteltyä, jos meinaatte öitä yhdessä viettää.
Millainen ruokavalio tosiaan on, jos noin haisee. Ei kuulosta normaalilta. Ei ilmeisesti ummetusta ole, jos kerran käy kakalla usein. Mulla jos usea päivä kakkaamatta, haisee tavallista pahemmalta.
Vierailija kirjoitti:
Olen eronnut pitkästä suhteesta vuosi sitten ja muuttanut keskustakaksioon. Nyt olen alkanut tapailla erästä miestä, jonka kanssa viihdyn todella hyvin. Käytiin pitkään treffeillä ja nyt ollaan alettu viettämään öitä mun luona. Kaikki sujuu oikein hyvin, mutta aamuisin on ongelmallista. Asun siis kaksiossa, jossa on vain yksi vessa. Mies menee aamulla suihkuun ja vessaan, jonka jälkeen minun tarvitsisi päästä vessaan ja hammaspesulle yms.
Ongelma on siinä, että miehen jälkeen vessassa haisee aivan järkyttävän pahalta, ja
suihkun jälkeinen kostea lämmin ilma tekee hajusta vielä tukalamman. Oon todella herkkä hajuille, ja mulla on pari kertaa tullut oikeasti oksennus tosta lemusta. Oon yrittänyt sitä, että menisin vessaan ensin, mutta mies ryntää vessaan aina heti herättyään, koska lähtee aiemmin töihin. Mullakin on aamuisin tiukka aikataulu, joten en ehtisi odottelemaan hajun haihtumista. En tiedä mitä ihmettä mies syö, kun vessa haisee noin kamalalta. Mikään vessanraikastin ei toimi, koska olen tosiaan herkkä kaikille hajuille, en pelkän paskan :DKoska suhde on vielä niin tuore, en viitsi valittaa miehelle hajusta, vaan yritän aina kikkailla jotenkin niin että pesen hampaat keittiössä ja käyn vasta töissä pissalla. Mutta pakkohan sitä nyt on kotonaan vessaan päästä!
En tiedä mitä voin tehdä, tai miten voin ilmaista että minun pitäisi oikeasti päästä sinne vessaan ekana. Tuntuu jotenkin hassulta vaatia ensimmäistä vessavuoroa ilman mitään syytä :D onko tämä ihan typerä ongelma vai onko jollain vinkkejä? Pitääkö laittaa herätys kymmentä minuuttia ennen miestä että ehdin pissalle rauhassa?
Sano sille, että hei, sinä se sitten haiset pahalle
Ja mikäli ostat joululahjan, kirjoita pakettiin saajaksi Maximus Caccimus. 😁
Miksei voi vaan sanoa asiasta niin kuin se on, vaikka vähän huumorilla ja ilman mitään nalkutusta?
Eli että haluat mennä vessaan ensin, koska mies käy kakkosella ja sä et, ja ettei veskissä sen kakkosella käynnin jälkeen haise varsinaisesti kukkasille, ja myös sen että olet hajuherkkä tms. ?
Meillä nykyään mies kysäsee, että onko tarvetta käydä veskissä, jos on niin kehottaa menemään ensin. 😄
Pistä tervaa nenään. Niin tehdään esimerkiksi hätätähystyksissä, jolloin suolta ei saada tyhjennetyksi ja pitää tunkea endoskooppi sisään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ilkeilet? Eihän ap luullut ettei mies käy kakalla, eikä siitä valittanut. Vaan normaalia pahemmasta hajusta. Uskon, että tuo on oikea ongelma.
Oikea ensimmäisen maailman ongelma.
Sinkkuna on hyvä olla. Ei paska haise ja turpoa polla.
Jos siitä tulee noin iso ongelma niin te ette oo toisianne varten.