Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan minussa jotain epätavallista vetovoimaa?

Vierailija
30.10.2018 |

Kun niin moni julkkismies on iskenyt silmänsä minuun? Ovat olleet haltioituneen näköisiä huomatessaan minut. Olen blondi, söpöksi ja kauniiksi kehuttu. Olen sitä myös omasta mielestäni. En ole tyrkky enkä pukeudu paljastavasti, ei yhtään mun juttu.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai halusin aiheuttaa kuhinaa. Ei tällaisista asioista voi puhua edes anonyymisti aiheuttamatta tällaisia reaktioita.

Kyllä minä kaunis olen ja on minusta tietyt julkkismiehetkin tykänneet. Ei kai tällaistakaan saa sanoa, mutta aion silti nauttia olostani. Kauneus on ollut mulle pienestä pitäen tärkeää. Barbiet olivatkin suosikkejani lapsena ja ovat yhä edelleen niin kauniita mielestäni. On kiva muistuttaa kasvoiltaan barbienukkea itsekin.

Ap

Älykkyysosamääräkin taitaa olla sama kuin Barbiella.

"Jos en voi kieltää kauneuttasi, voin kieltää älykkyytesi". Naisten lojaalisuus toisiaan kohtaan

Ap

Vierailija
22/31 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa lapsekkaita kommentteja ap. saanut osakseen =)

Ehkä sinussa on hyvät feromonit, helposti lähestyttävä olemus ja ilmeikkyys ja kestät katseita.

Julkkismiehet uskaltavat lähestyä sinua koska ovat itsevarmoja. Älä pliis anna niille sitä..sitä yhtä juttua mitä he haluavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai halusin aiheuttaa kuhinaa. Ei tällaisista asioista voi puhua edes anonyymisti aiheuttamatta tällaisia reaktioita.

Kyllä minä kaunis olen ja on minusta tietyt julkkismiehetkin tykänneet. Ei kai tällaistakaan saa sanoa, mutta aion silti nauttia olostani. Kauneus on ollut mulle pienestä pitäen tärkeää. Barbiet olivatkin suosikkejani lapsena ja ovat yhä edelleen niin kauniita mielestäni. On kiva muistuttaa kasvoiltaan barbienukkea itsekin.

Ap

Älykkyysosamääräkin taitaa olla sama kuin Barbiella.

Se nyt ei taida liittyä tähän mitenkään. Taidat olla kiusaajaluonne?

Ap

Ja sinä itseäsi täynnä oleva omaan napaasi tuijottelija :D

Vierailija
24/31 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Olet kaunis ja saat huomiota. Kiitos tiedosta. Minäkin näen kauniita ihmisiä joka päivä, mutta toivottavasti kaikki heistä eivät ole itseään täynnä.. Mikä se sun kysymys sitten oli, vai halusitko vain tulla kehuskelemaan?

Vierailija
25/31 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla taas keskenkasvuisen "miehen" kirjoittama aloitus..

Vierailija
26/31 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun niin moni julkkismies on iskenyt silmänsä minuun? Ovat olleet haltioituneen näköisiä huomatessaan minut. Olen blondi, söpöksi ja kauniiksi kehuttu. Olen sitä myös omasta mielestäni. En ole tyrkky enkä pukeudu paljastavasti, ei yhtään mun juttu.

Huomatessaan sinut? Seisotko stalkkaamassa niitten ikkunan takana?

Taitaa olla enemmän säikähdystä, kuin haltioitumista.

No ikkunan takana näin ainakin Timo Soinin ja Dannyn ja taisi siellä myös vilahtaa Renny jenkeistä.

Vierailija
27/31 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ikkunan takana näin ainakin Timo Soinin ja Dannyn ja taisi siellä myös vilahtaa Renny jenkeistä.

Siis seisoit näiden ikkunan takana?

Vierailija
28/31 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon kaunis, barbiks sanottu miljoonia kertoja, jopa ilman meikkiä.

Sou??? Rumilla miehillä ei oo minkäälaisia mahiksia muhun, eikä tuu olemaankaan. :DD

Harvoin näkee barbin näkösiä ihmisiä, mutta mulle on sanottu että mä todella olen sitä. Vartalon mallikin on sama. :DDDD

Teresa barbi oli mun lempibarbi... En pidä barbeja mitenkään erikoisina edes. :D

Vierailija
29/31 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis seisoit näiden ikkunan takana?

Ei, kun ne oli kaikki mun ikkunan takana - näen  niitä usein siellä. Se on aika pelottavaa.

Vierailija
30/31 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin oon kaunis, barbiks sanottu miljoonia kertoja, jopa ilman meikkiä.

Sou??? Rumilla miehillä ei oo minkäälaisia mahiksia muhun, eikä tuu olemaankaan. :DD

Harvoin näkee barbin näkösiä ihmisiä, mutta mulle on sanottu että mä todella olen sitä. Vartalon mallikin on sama. :DDDD

Teresa barbi oli mun lempibarbi... En pidä barbeja mitenkään erikoisina edes. :D

On varmaan kivaa olla kaunis ilman meikkiäkin. Mun lempparibarbie taas oli Marina, se jolla mustat hiukset ja vinot silmät ja se punapää Midge. Toki ne blondit oli myös kauniita, mutta Marina oli vaan niin eksoottinen suomalaistytön silmään ja Midge taas muuten niin ihana pisamineen ja punertavine hiuksineen.

Ap

Vierailija
31/31 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin Marina oli jenkeissä Kira, mutta mun nuken laatikossa luki Marina. :)

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi