Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan minussa jotain epätavallista vetovoimaa?

Vierailija
30.10.2018 |

Kun niin moni julkkismies on iskenyt silmänsä minuun? Ovat olleet haltioituneen näköisiä huomatessaan minut. Olen blondi, söpöksi ja kauniiksi kehuttu. Olen sitä myös omasta mielestäni. En ole tyrkky enkä pukeudu paljastavasti, ei yhtään mun juttu.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla psykoosi päällä.

Vierailija
2/31 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi pyhä jumalan äiti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkkismies? Ketkä julkut esimerkiksi?

Vierailija
4/31 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun niin moni julkkismies on iskenyt silmänsä minuun? Ovat olleet haltioituneen näköisiä huomatessaan minut. Olen blondi, söpöksi ja kauniiksi kehuttu. Olen sitä myös omasta mielestäni. En ole tyrkky enkä pukeudu paljastavasti, ei yhtään mun juttu.

Huomatessaan sinut? Seisotko stalkkaamassa niitten ikkunan takana?

Taitaa olla enemmän säikähdystä, kuin haltioitumista.

Vierailija
5/31 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jännä ettei saa koskaan suoraan epäillä tai sanoa olevansa jotain, mutta sellainen humble bragging on monien mielestä ihan ok.

Ap

Vierailija
6/31 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisissa ihmisissä on "sitä jotain". Sinä kuulut luultavasti sellaisiin.

Vierailija
7/31 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taattu vihamielinen vastaanotto. Ei yllätä! Suomessa saa vain haukkua ja vähätellä itseään, niin on hyväksytty laumaan.

Ap

Vierailija
8/31 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näen julkkiksia tosi vähän tai jos heitä vastaan tulee, niin en tiedä tunnistaisinko. Missä ap näihin julkkismiehiin siis törmäät?

Vierailija
9/31 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä näen julkkiksia tosi vähän tai jos heitä vastaan tulee, niin en tiedä tunnistaisinko. Missä ap näihin julkkismiehiin siis törmäät?

Tätä minäkin kysyisin. Liikutko jossakin julkkispiireissä vai miten heitä näet? Tottakai jos kiilaat aina ties missä konserteissa eturiviin huojumaan ja tuijottelemaan esiintyjiin, niin sinut huomataan, mutta tuskin sinussa muuten mitään ihmeellistä on.

Vierailija
10/31 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkkismiehet Nykänen, Danny ja Tauski.

Vierailija
11/31 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi pyhä jumalan äiti.

Tarpeellinen kommentti.

Vierailija
12/31 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko yleisen vessan opastaja? Helpottunut ilme taattu

Vierailija
13/31 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mielenkiintoista huomata, että naiset yleensäkin arvottavat itsensä sen mukaan kuinka moni mies heistä tykkää. Ja tällä kertaa en tarkoita vain itseäni vaan myös tähän ketjuun kommentoineita. Tuntuvat selvästi kadehtivan sitä, että miehet ja vieläpä julkkismiehet tuntuvat viehättyvän jostain toisesta palstalailijasta. No, kilpailu kuuluu myös ihmisluontoon. Oikeastaan mikään muu eläinlaji ei ole kilpailua vienyt sille tasolle kuin ihminen.

Ap

Vierailija
14/31 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma taas en tunne moniakaan jotka arvottaa itteensa sen mukaan miten suosittu on miesten keskuudessa.esim ite en kuulu naihin ihmisiin,enka oo koskaa halunnu miesteb huomiota ku korkeintaa yhdelta kerrallaa

Vierailija
15/31 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai on. Senhän sinä halusit kuulla? 

Vakavasti puhuen: mistä perkeleestä me sen voisimme tietää, kun meillä ei ole hajuakaan kuka sinä olet?

Vierailija
16/31 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hei, sulta kysellään missä törmäät julkkiksiin jotta he huomaavat sinut, vai seisotko aina keikoilla eturivissä ? nämä seikat vaikuttavat mutta et edes vastaa joten ei ihme että vastaanotto on epäeduksesi :D 

Vierailija
17/31 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap hei, sulta kysellään missä törmäät julkkiksiin jotta he huomaavat sinut, vai seisotko aina keikoilla eturivissä ? nämä seikat vaikuttavat mutta et edes vastaa joten ei ihme että vastaanotto on epäeduksesi :D 

No eihän se vastaa, aloittelevat porvoolaiset eivät ole motivoituneita. Selvä huudatusyritys, olen nätti ja saan huomiota, haukkukaa siiderivalaat mua.

Vierailija
18/31 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai halusin aiheuttaa kuhinaa. Ei tällaisista asioista voi puhua edes anonyymisti aiheuttamatta tällaisia reaktioita.

Kyllä minä kaunis olen ja on minusta tietyt julkkismiehetkin tykänneet. Ei kai tällaistakaan saa sanoa, mutta aion silti nauttia olostani. Kauneus on ollut mulle pienestä pitäen tärkeää. Barbiet olivatkin suosikkejani lapsena ja ovat yhä edelleen niin kauniita mielestäni. On kiva muistuttaa kasvoiltaan barbienukkea itsekin.

Ap

Vierailija
19/31 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai halusin aiheuttaa kuhinaa. Ei tällaisista asioista voi puhua edes anonyymisti aiheuttamatta tällaisia reaktioita.

Kyllä minä kaunis olen ja on minusta tietyt julkkismiehetkin tykänneet. Ei kai tällaistakaan saa sanoa, mutta aion silti nauttia olostani. Kauneus on ollut mulle pienestä pitäen tärkeää. Barbiet olivatkin suosikkejani lapsena ja ovat yhä edelleen niin kauniita mielestäni. On kiva muistuttaa kasvoiltaan barbienukkea itsekin.

Ap

Älykkyysosamääräkin taitaa olla sama kuin Barbiella.

Vierailija
20/31 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Älykkyysosamääräkin taitaa olla sama kuin Barbiella.

Se nyt ei taida liittyä tähän mitenkään. Taidat olla kiusaajaluonne?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi