Julkkis jonka ikä yllätti?
Suuntaan tai toiseen? Itse yllätyin Adelen iästä joka on vasta 30v 😳
Kommentit (341)
Heikki Silvennoisen ikä yllätti, on jo 64 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aikoinaan salkkareiden mika
Miska Toiviainen joka juonsi myös jotain teinien ohjelmaa kouluista
Eikö tyyppiin liittynyt jotain alaikäisiin sekaantumista, tms? Taisi nuorekas ulkomuoto mennä tyttöihinkin täydestä :(
Tuksu. Yllätyin kuinka nuori hän oikeasti onkaan.. On siis syntynyt-78
Näin lehdessä kuvan Marita Taavitsaisesta ja häkellyin kun se olikin vasta 49.
Mun äiti on 48 ja varmaan 15 vuotta nuoremman näköinen, Marita Taavitsaisella oli ihan järkyttävästi ryppyjä! Olisin luullut noin 65-vuotiaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Norman Reedus oli Walking Deadin alkukausina ikäistään nuoremman näköinen.
Sittemmin sen nuoruudenlähde on ehtynyt ja alamäki on ollut nopea, samaan tapaan kuin Johnny Deppilläkin.
Johnny Depp on muuten todella pahasti rupsahtanut.
https://www.merlininkazani.com/images/games/8748/101882_640.jpg
Porukka epäilee, että mies on varmaan sairas. Tosi nopeasti kulahtanut ihan puoli-muumioksi...!
Vierailija kirjoitti:
Aira Samulinia ei tahdo uskoa yli 90-vuotiaaksi. Olen nähnyt viisikymppisiäkin jotka ovat ruttuisemmassa kunnossa kuin Aira.
Oletko nähnyt Samulinia livenä ihan päivänvalossa? Voisit yllättyä.
Vellu Ketola ja Hector. Molemmat näyttävät hyväkuntoisilta nelikymppisiltä. Totuus taitaa olla kohta kaksi kertaa enemmän.
Uniikki. Luulin 5 vuotiaaksi mutta taitaa olla joku 35v?
Matti Vanhanen on näyttää 10 v nuoremmalta. Vanhentaakohan naisia liika kosmetiikka. Miehillä on paksumpi iho ja käyttävät vähemmän kosmetiikkaa.
Yörinnan kasvot on kovin kireät. Kaunis ja siisti toki on.
Muistaako kukaan Frank Pappaa? Ollu aina paljon ikäistään nuoremman näköinen samoin sisarensa.
Vaikka prinssi charles joka kuulemma täyttää 70. Luulin ehkä just 60v jos sitäkään vaikka eihän se enää nuorelta näytä.
Vierailija kirjoitti:
Matti Vanhanen on näyttää 10 v nuoremmalta. Vanhentaakohan naisia liika kosmetiikka. Miehillä on paksumpi iho ja käyttävät vähemmän kosmetiikkaa.
Matti on niin hidas että ikäkin näkyy naamassa vasta viiveellä.
bada bum, zing...
- Arvi Lindistä ei uskoisi että on jo liki 8-kymppinen
- Carly Rae Jepsen näyttää teiniltä vaikka on 33-v
- Modern Talkingin Thomas näytti kamalan vanhalta silloin kasarilla, nykyään ihan ikäisensä näköinen ja nätti mies
- Mohamed Salahia ei uskoisi 26-vuotiaaksi
Vierailija kirjoitti:
Aira Samulinia ei tahdo uskoa yli 90-vuotiaaksi. Olen nähnyt viisikymppisiäkin jotka ovat ruttuisemmassa kunnossa kuin Aira.
Oletko oikeasti nähnyt Airan livenä? 50-vuotias joka on edes yhtä ruttuinen voisi mennä sirkukseen töihin.
Vierailija kirjoitti:
Jenni Kokanderin ikää hämmästelin ensimmäisen kerran joskus 2015 kun oli 35-vuotias. Näyttää rutkaasti itseään vanhemmalta.
Jennin kannattaisi tehdä jotain sille liian lyhyelle otsatukalle. Se tuo ikävuosia ainakin 10 lisää.
Heli Palsanmäkeä ei kyllä yhtään nuorenna se, että on rääpinyt ihonsa täyteen tatuointeja ja alkaa jo ärsyttämään se iänikuinen violetti. Eikö se kausi mene koskaan ohi. Näyttää selvästi ikäistään vanhemmalta ja siksi tuollaiset tehosteet vielä lisäävät ristiriitaista vaikutelmaa, aivan kuin vanha muori koittaisi nuorentaa itseään värjäämällä tukkansa kirkuvan violetiksi ja rääpimällä ihonsa. Hyi olkoon!
Vierailija kirjoitti:
Arttu Wiskari. On 34 v.
Tämä on ollut yksi järkyttävimmistä. Voisi luulla jo lähemmäs viiskymppiseksi, mutta onkin syntynyt -84...
Ei voisi. Olen nähnyt livenä.