Julkkis jonka ikä yllätti?
Suuntaan tai toiseen? Itse yllätyin Adelen iästä joka on vasta 30v 😳
Kommentit (341)
Kuulantyöntäjä Mika Halvari oli ainakin uransa aikana kymmenen vuotta vanhemman näköinen.
Vierailija kirjoitti:
aikoinaan salkkareiden mika
Miska Toiviainen joka juonsi myös jotain teinien ohjelmaa kouluista
Vierailija kirjoitti:
Sean Connery oli kolmekymppinen esittäessään Bondia, mutta näytti tuolloin noin 45-vuotiaalta. Nyt 88-vuotiaana hän onkin nuorekas ikäisekseen.
Nuorekas kävelykeppeineen, rollaattoreineen, saattajineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mun tuntemat 60+ ihmiset on tosi tyytyväisiä ja onnellisia. Ei vanhenemisessa ole mitään hävettävää tosiaankaan. Ihmeellinen ajattelumaailma. Mä tiedän vaikka millä mitalla erjittäin hyvännäköisiä, hyvässä kunnossa olevia onnellisia, pirteitä 60-90 vuotiaita.
Niin ja olen itse vasta 22v nuori nainen.
Tuon ikäisenä onkin helppo ajatella noin
Ja myös näin 45-vuotiaana. Toissapäivänä täytin, ja kysyttäessä kerroin kyllä iloisen ylpeänä. Ryppyjä tulee joka vuosi lisää, mut oikeaan suuntaan olevia.
Vierailija kirjoitti:
Mutta jotkut ei vanhene ollenkaan. Esim. Tommi Läntinen, Anssi Kela ja Rod Stewart.
Pikemminkin ”jotkut ei muutu ollenkaan”🙂
Enpä tiennyt että Ellen Jokikunnas täyttää ensi vuonna 65.
Orange is the new blackissa Dayan äitiä esittävän naisen ikä oli suurin järkytys ikinä. Oli muistaakseni syntynyt 1980 ja tyttären näyttelijä 82.
Martina Aitolehti on näyttänyt jo vuosien ajan ikäistään n. 15 vuotta vanhemmalta. Nyt 36-vuotiaana ei näytä päivääkään alle viisikymppiseltä.
Leslie Jonesia olen pitänyt 10vuotta nuorempana mutta onkin jo päälle viisikymppinen.
Pete Parkkonen on 28 v, jotenkin vanhemman näköinen/oloinen.
Alexis Bledel näyttää varmaan 20 vuotta ikäistään nuoremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Jenni Vartiainen. Luulin kuuskymppiseks mutta onkin vasta 45.
Kylläpäs sinä olet taas hauska, HAHAHAHAHA!!! Jenni on niitä harvoja julkkiksia jotka näyttää ilman kauneuskirurgiaa ym käsittelyä tasan itsensä ikäiseltä = 35v. Ei yritä edes näyttää nuoremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Suvi Teräsniska näyttää seesteiseltä keski-ikäiseltä, mutta onkin vasta 29!
Näyttää kyllä huomattavasti ikäistään vanhemmalta. Alla olevan kuvan perusteella veikkaisin noin 44-vuotiaaksi.
https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/styles/article_page_image_770…
Vierailija kirjoitti:
Alexis Bledel näyttää varmaan 20 vuotta ikäistään nuoremmalta.
Oli pakko googlata hänen ikä koska ajattelin että onko hän nyt sitten oikeasti joku viiskymppinen mutta ei ihan ikäseltään näyttää. Ellet sitten ole katsellut jotain Gilmoren ekoja kausia mistä rupeaakin olemaan jo parikymmentävuotta.
En olis kyllä uskonu että Kiira Korpi täyttää jo 50.
Tulipa todistettua että suomalaiset muikkelit rupsahtaa nopeesti. Suomessa 30v akka on kuin 40v ulkkarimuija.
Vierailija kirjoitti:
En olis kyllä uskonu että Kiira Korpi täyttää jo 50.
Sellaista se on kun on miljonäärimies joka maksaa fillerit ja ei-fda hyväksytyt kantasoluhoidot panamassa.
Luulin, että Aki Sirkesalo olisi ollut jotain 30-35, kun kuulin vuonna 2002, että hän täyttääkin 40 vuotta.
Ex-uutisankkuri Pirjo Nuotio on todella nuorekas 66-vuotiaaksi.