Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olette ihmisistä, jotka synnyttävät keisarinleikkauksella vaikka se ei ole välttämätöntä?

Vierailija
29.10.2018 |

Siis menevät keisarinleikkaukseen vaan päästäkseen vähemmällä?! Lapsi ei saa hänelle kuuluvaa immuunijärjestelmää...

Kommentit (160)

Vierailija
1/160 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole minun huolenaiheeni. En ota kantaa toisten terveyttä koskeviin valintoihin.

Vierailija
2/160 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätköhän he tiedä mitä tekevät ja tekevät niin ihan hyvästä syystä. Ja tuo immuunipuolustus-juttu on ihan täyttä huuhaata jolla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Muutenkin synnytyksestä - sekä sektio että alatie - liikkuu kaikenlaista höpöhöpöjuttua ja urbaanilegendaa joilla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa ja jotka ainoastaan aiheuttavat ahdistusta synnyttävälle äidille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/160 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sektio on turvallisempi kuin alatiesynnytys sille syntyvälle lapselle ja vaarallisempi synnyttävälle äidille.

Vierailija
4/160 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt tavallaan kuninkaallista tuo keisarinleikkaus, nimikin on niin ylevä.

Vierailija
5/160 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Jokainen nainen saa itse päättää miten synnyttää. Yksi alatiesynnytys ja yksi sektio takana, kyllä molemmissa oli omat plussat ja miinukset. Hyviä kokemuksia molemmat.

Vierailija
6/160 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla jotain mieltä toisten asioista?

Vierailija
7/160 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vaikka siksi, että maksaa turhat leikkaukset veroissaan.

Minun puolesta jokainen leikkuuttakoon itsiään pitkin- ja poikkipäin, jos maksaa viulut itse. 

Vierailija
8/160 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lapsi ei saa hänelle kuuluvaa immuunijärjestelmää..."

Mitä ihmettä tämä tarkoittaa? Onko sulla kaikki inkkarit kanootissa vai oletko alakoululainen?

Vierailija
9/160 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää vaan, että kuka haluaa revittää vatsansa auki, kun se vauva tulis sieltä luonnollistakin reittiä.

Mihinkään leikkauksiin ei pitäs huvikseen ryhtyä, niissä on aina riskinsä, sairaalabakteeria jne.

Vierailija
10/160 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sinua kiinnostaa noin kauheasti se, mitä mieltä ihmiset ovat mistäkin asiasta?

Vierailija
11/160 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se minusta synnyttämistä ole, vaan leikkaus.

Vierailija
12/160 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää vaan, että kuka haluaa revittää vatsansa auki, kun se vauva tulis sieltä luonnollistakin reittiä.

Mihinkään leikkauksiin ei pitäs huvikseen ryhtyä, niissä on aina riskinsä, sairaalabakteeria jne.

Kannattaisiko sun kanavoida energia johonkin muuhun kuin ihmisille saarnaamiseen? Luuletko, että ihmiset "huvikseen" ryhtyvät leikkauksiin?

Vierailija
13/160 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä sinua kiinnostaa noin kauheasti se, mitä mieltä ihmiset ovat mistäkin asiasta?

Miksi sinua kiinnostaa miksi aapeeta kiinnostaa?

Miksi menee noin tunteisiin. En ole ap.

Vierailija
14/160 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että muiden päätöksiin ja asioihin puuttuvat ihmiset ovat alinta mahdollista kastia.  En ole mitään mieltä siis, kun ei asia minulle pätkääkään kuulu. Jokainen saa tehdä omat päätökset ja todella toivon, että naisilla olisi vielä nykyistä huomattavasti paremmat olosuhteet niitä tehdä ilman, että joku täysin ulkopuolinen ihminen tulee viisastelemaan ja kaakattamaan omia ajatuksiaan, jotka eivät ketään kiinnosta. Ja kyllä, olen ihan alateitse synnyttänyt itse.

Vierailija
15/160 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko sun kanavoida energia johonkin muuhun kuin ihmisille saarnaamiseen? Luuletko, että ihmiset "huvikseen" ryhtyvät leikkauksiin?

Häh? En tietääkseni saarnannut mitään, vastasin vain aapeen kysymykseen. En ymmärrä miksi joku valitsis keisarinleikkauksen jos siihen ei ole mitään lääketieteellistä tarvetta.

En käy missään saarnaamassa asiasta, kunhan vastasin, oo ihan rauhassa vaan. 

Vierailija
16/160 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yksi syy syntyvuyden laskuun. Jo synnytystavasta tulee kyräilyjä.

Sitten jos alatiesynnytys menee kammottavasti pieleen, niin hymähdellään ylimielisesti "mitäs läksit!".

Vierailija
17/160 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sektiomammoilla(??) meni tunteisiin.

Vierailija
18/160 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin tiennyt mitkä repeämät on imukupista tulossa, niin olisin valinnut leikkauksen...

Vierailija
19/160 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vaikka siksi, että maksaa turhat leikkaukset veroissaan.

Minun puolesta jokainen leikkuuttakoon itsiään pitkin- ja poikkipäin, jos maksaa viulut itse. 

Syntyvyys on jo niin matalalla, että eiköhän kohta ilomielin toteuteta synnytystavat juuri niinkuin synnyttäjä itse haluaa.

Vierailija
20/160 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sektiomammoilla(??) meni tunteisiin.

Teillähän se tuntuu enemmän tunteisiin menevän toisten synnytystavat.