Naurettavin/vähäpätöisin asia mistä olet kuullut jonkun pahoittavan mielensä/suuttuvan?
Voi kertoa tietty myös mistä itse olet pahoittanut mielesi ja jälkeenpäin tajunnut, ettei ehkä olisikaan kannattanut? Tehdään tästä ihan hyvän hengen ketju, eli ei oteta niin vakavasti :)
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päiväkodissa työharjoittelussa tulostin lapsille värityskuvia ja jaoin niitä sattumanvaraisesti. Lapset olivat ihan tyytyväisiä saamiinsa kuviin. Mutta eräs äiti joka haki poikaansa kotiin, ei ollut. Alkoi kysellä, miksi hänen poikansa lokerosta löytyi prinsessan kuva joka oli vielä väritetty pinkiksi. Että yritämmekö me tehdä hänen pojastaan homoa tai jotain. Kaikkein eniten suretti se, että se poika kuuli kaiken.
No miksi pojalle ei olisi voinut antaa vaikka auton kuvaa? Ihan tahallista kiusaamista yrittää muokata tytöistä poikia ja pojista tyttöjä.
Mä olisin vastannut kyllä sille homofoobikkoäidille, että "teidän poika ihan itse halusi valita prinsessan kuvan".
Ja sitten se äiti olisi kohdistanut homofobiansa/vihansa poikaansa.
Tuttavani suuttui minulle kun en ottanut tätä luokseni asumaan.
Vähän taustaa. Tämä nainen oli aiemmin ensin saanut häädön omasta asunnostaan maksamattomien vuokrien vuoksi ja päässyt toiselle yhteiselle tutulle "väliaikaismajoitukseen". Ei maksanut mistään mitään, tyhjensi jääkaapin, ei siivonnut jälkiään, lainaili/varasteli tavaroita ja alkoholia ja muutenkin loisi vain menemään.
No tämä yhteinen tuttu sai sitten mittansa täyteen vajaassa parissa kuukaudessa, mutta tämä loinen ei suostunutkaan lähtemään. Joutuivat oikeudessa puimaan asiaa ja "väliaikaismajoitus" muuttui melkein puoleksi vuodeksi.
Tämän jälkeen olisi parkkeerannut p*rseensä meille. Kun kieltäydyin, alkoi itku, kiristys ja lopulta selän takana haukkuminen. Oli kuulemma kiva tieätää ketkä ovat niitä oikeita ystäviä. Niinpä niin..
Minulle tuli teininä kerran huono olo kaverini isän auton kyydissä. Pitkään ensin kärvistelin kunnes uskalsin varovasti sanoa, että on paha olo. Kaverini suuttui, koska haukuin kuulemma heidän uutta autoaan. Kuulemma uuden auton kyydissä ei voi kenellekään tulla pahaa oloa.