Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurettavin/vähäpätöisin asia mistä olet kuullut jonkun pahoittavan mielensä/suuttuvan?

Vierailija
28.10.2018 |

Voi kertoa tietty myös mistä itse olet pahoittanut mielesi ja jälkeenpäin tajunnut, ettei ehkä olisikaan kannattanut? Tehdään tästä ihan hyvän hengen ketju, eli ei oteta niin vakavasti :)

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli lapsena ystävä, joka suuttui milloin mistäkin, en aina pysynyt perässä että mikä on hätänä. Eräänä kesänä olin vanhempien kanssa lähdössä lomareissulle ympäri Suomea, isosisko alkoi olla jo täysi-ikäinen niin hän ei enää lähtenyt mukaamme. Sain siis pyytää kaverin mukaan ja pyysin tätä ystävääni. Ystävä ei päässyt, en muista syytä, kaipa hänellä oli jotain muuta menoa tms. Pyysin siis toista kaveria. Tästähän tämä ensimmäinen ystäväni sitten suuttui. :D En pysty käsittämään vieläkään.

Vierailija
22/43 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että meidän perhe lähti uimahalliin vaikka naapurin lapsi oli kipeä eikä päässyt. Perheen äidin mukaan kaikkien olisi pitänyt jäädä kotiin ettei hänen lapselleen olisi jäänyt paha mieli. (naapurin lapsen oli tarkoitus tulla meidän kyydillämme)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En antanut illalla vaimolle ja mökötys jatkui aamullakin.

Naurettavaa olla antamatta.

Tämä ei tietenkään koske naisia.

Vierailija
24/43 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päiväkodissa työharjoittelussa tulostin lapsille värityskuvia ja jaoin niitä sattumanvaraisesti. Lapset olivat ihan tyytyväisiä saamiinsa kuviin. Mutta eräs äiti joka haki poikaansa kotiin, ei ollut. Alkoi kysellä, miksi hänen poikansa lokerosta löytyi prinsessan kuva joka oli vielä väritetty pinkiksi. Että yritämmekö me tehdä hänen pojastaan homoa tai jotain. Kaikkein eniten suretti se, että se poika kuuli kaiken.

No miksi pojalle ei olisi voinut antaa vaikka auton kuvaa? Ihan tahallista kiusaamista yrittää muokata tytöistä poikia ja pojista tyttöjä.

Mä olisin vastannut kyllä sille homofoobikkoäidille, että "teidän poika ihan itse halusi valita prinsessan kuvan".

Vierailija
25/43 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä olimme suurella porukalla rantabileissä. Kaveriporukastamme eräs poika toi sinne ekaa kertaa ”näytille” uuden tyttöystävänsä, joka oli selvästi fitness-tyttöjä. Kaikki me oltiin siellä uikkareissa. No sanoin ystävälleni että vautsi, Peterin tyttöystävällä on ihan täydellinen kroppa! Toinen kaverini, joka oli huomaamattani tullut taaksemme, kuuli tämän kommentin, ja loukkaantui verisesti. Koska tietenkin jos kehun jonkun toisen kroppaa, joka ei ole samanlainen kuin hänen kroppansa, niin oikeasti tein niin vain silkkaa ilkeyttäni ja se oli suora näpäytys häntä kohtaan...? En edes puhunut hänelle saatika tiennyt hänen olevan kuuloetäisyydellä :D

Vierailija
26/43 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen kaveri suuttui kun en päässyt polttareihinsa. Olin ollut selkäoperaatiossa pari päivää aikaisemmin ja juuri kotiutunut. En pystynyt kunnolla kävelemään ja olin kovissa kivuissa. Hän oli haukkunut mut pystyyn näissä pirskeissään ja laittanut faceen päivityksiä "kuinka tunnistaa oikean ystävän" yms piilovittuilua 😅 Meidän kaveruus päättyi koska en päässyt ryyppäämään 😃

Vierailija
27/43 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain sattuman kautta selvilĺe, että ystäväni oli muutaman kaverinsa kanssa käymässä asuinkaupungissani, kun lähetin hänelle muuten vaan viestiä sinä päivänä. Ei ollut mua siis etukäteen asiasta infonnut, mutta "kiinni jäätyään" kysyi, josko voitais illalla hengailla. Mulla oli jo ohjelmaa joten sanoin, että olis kivaa mutta kattellaan, onnistuuko, kun on tässä muutakin tekemistä. En sitten ehtinyt kaveriani näkemään sinä iltana, mistä ilmoitin mielestäni ystävällisen neutraaliin sävyyn. Hän suuttui niin verisesti, että 10 vuoden ystävyys loppui siihen paikkaan. Omituista :D Mun olis kai pitänyt pää kolmantena jalkana juosta häntä tapaamaan ja unohtaa kaikki muu.

Vierailija
28/43 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-ikäisinä piti kaverin kanssa tehdä pizzaa. Oltiin kaupassa valitsemassa täytteitä ja laitoin ostoskoriin ihan perus tomaattikastikkeen. Tämä ei käynyt kaverilleni, hän halusi käyttää pizzassa kastikkeena ketsuppia. :) Kaveri lähti hyvin vihaisena kaupasta ja minä menin omaan kotiini tekemään ihan oman pizzan ilman ketsuppikastiketta. Myöhemmin kaveri kertoi, että oli ihan kamalat PMS-oireet menossa. :D

Vierailija
29/43 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjästä- on taas exän naama nurinpäin. Tai sitten joku puhuu potaskaa ja lietsoo eripuraa.

Vierailija
30/43 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus parikymppisinä silloinen kämppis (nainen) kysyi minkälaisista ja minkätyylisistä miehistä pidän. Vastasin että tykkään rock-henkisistä miehistä, ja mielellään pitkähiuksisista. Kämppiksen naama meni mutrulle ja hän piti minulle mykkäkoulua pitkään.

Myöhemmin selvisi että hänen miesystävänsä ei vastannut yhtään kuvaustani, oli sellainen lyhythiuksinen siisti "pukutyyppi" Olin siis tästä päätellen haukkunut hänen miehensä olemuksen ja tyylin.

Vierailija
31/43 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei minun mielestäni ole vähäpätöinen eikä kauhean naurettavakaan, mutta suuttumus oli suuri.

Kaverini suuttui minulle siitä, että en antanut hänen leikata pitkiä hiuksiani lyhyiksi. Hän olisi niiin halunnut leikata ja minäkin saisin jotakin uutta ja piristävää.

Vierailija
32/43 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin työttömäksi ja rahat olivat tiukalla. Kaveri kutsui itsensä kylään (hän ei ollut käynyt kotonani koskaan, vaikka olimme tunteneet toistakymmentä vuotta), istui nojatuoliin ja alkoi katsella ympärilleen. Hän tarjoutui ostamaan muutamia tavaroitani "ihan sen vuoksi, että rahaahan se pienikin raha on". Tiesin hänen harrastavan käytettyjen ja uusien tavaroiden myyntiä ja aavistin, että minulta kympillä ostettu esine päätyisi häneltä myyntiin sadallaviidelläkympillä eli vielä murto-osalla arvostaan. En suostunut myymään mitään, joten emme näytä olevan kavereita enää.

Vierailija
33/43 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä töissä yksi tyyppi närkästyy säännöllisesti siitä, että vanhat iltapäivälehdet heitetään illasta paperinkeräykseen. Hän kun haluaa seuraavana päivänä lukea ne. Eikä hän ilmeisesti saa niitä noukittua sieltä paperinkeräyslaatikosta.

Toinen oli, kun eräässä keskustelussa porukka hullutteli kaikenlaisilla asioilla, ja minä heitin yhdelle miehelle, että sinähän se roikale olet. Kaikki nauroivat, hän mukana. Myöhemmin hän haukkui minut aika pahanpäiväisesti ja sanoi minun arvostelleen ja moittineen minua. Pyysin tietysti anteeksi. Olen ehkä itsekin pikkumainen, sillä sen koomin en ole hänen juttujaan kommentoinut mitenkään.

Vierailija
34/43 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri alkoi melkein itkeä planeetan puolesta, kun hänelle paljastui, että minä ja moni muu emme kierrättäneet kahvipaketin kuoria. Uskalsin kysyä, miten paljon kahvipakettien kierrättäminen kompensoi hänen 3-4 vuosittaista lentolomamatkaansa, mutta en saanut vastausta. Hän ei puhunut minulle moneen päivään mitään.

Vierailija
35/43 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun erosin exästäni, ero itsessään oli raskas, 5 vuoden suhde päättyi siihen että exäni aloitti salasuhteen erään tunnetun mielenterveysongelmaisen sutturan kanssa, eikä tästä ystävästä silloin kuulunut pihaustakaan, ei edes viestiä laittanut.

Kunnes sitten ilmoitin FB:ssä muuttoni olevan tiettynä lauantaina ja kerroin jokaisen auttamaan saapuvan olevan tietysti oikeutettu niin juomiin kuin ruokaankin. Tämä neiti ilmoittautui mukaan muuttoon ensimmäisenä. Vaan muuttoviikolla laittoikin sitten viestiä, ettei pääse tulemaan, on toisen, vähän paremman kaverin synttärit/tuparit/mitkälie ryyppäjäiset, että olisiko muuttojuomaa tarjolla vielä sunnuntainakin. Vastasin ettei ole, jolloin alkoi naukumaan, että onhan siellä kuitenkin järjesteltävää, hänhän voisi laittaa vaikka kirjoja hyllyyn tms. Edelleen tiukasti ilmoitin, että muutto tapahtuu lauantaina, enkä aio kestitä ketään enää sunnuntaina, jolloin 1)en aio jatkaa juomista 2)haluan järjestellä uutta kotiani rauhassa ja ehdotin että tulee kyläilemään sitten toiste. No, tämä ei sopinut, kyseinen neiti haukkui minut monin erilaisin sanakääntein miten kelvoton ja itsekäs ihmisperse olen, enkä ymmärrä ystävyyden päälle mitään. Esti minut ja välit katkesivat, onneksi, koska kyseinen tapaus avasi silmäni, millaisen lokin kanssa olin kaveerannut. Terkkuja vaan jos tunnistat itsesi tästä. :)

Vierailija
36/43 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun oli tarkoitus olla kaasona ystävälleni, mutta kaksi päivää ennen häitä rattijuoppo törmäsi autooni sillä seurauksella että oma autoni ajautui kallion leikkausta päin. Mieheni ilmoitti tästä ystävälleni kun oli itse taju kankaalla sairaalassa.

Tämä "ystäväni" oli jo siinä vaiheessa tullut puhelinlankoja pitkin. En ollut kuulemma kehdannut itse ilmoittaa (duh?), olin pilannut hänen häänsä jne. Olin sitten kaksi viikkoa sairaalassa ja kun sain puhelimen auki oli se täynnä v*ttuilu viestejä. Ajattelin että olkoon tuo homma siinä, enkä vastannut mitään. Pitäköön tunkkinsa. 

No, sitten kun nämä tulivat häämatkalta niin tämän eukon puolisolta tuli viestiä että voisin sentään laittaa häälahjan postissa kun olin kuulemma aiheuttanut turhaa stressiä ja pilannut heidän päivänsä. Tiesivät että olin ostanut erään kalliin lahjan.

En lähettänyt.

Vierailija
37/43 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppe

Vierailija
38/43 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kahden kaverin kaa vaatekaupassa kattelemassa vaatteita eikä meillä ollut muuta tekemistä, sitten yks kaveri keksi "vaatekilpailun" eli kaveri päätti vaatteet ja me menimme laittamaan päälle, sitten kaveri antaa äänestyksen. (Kaikki olimme leikissä mukana)

Kaveri (joka valitsi vaatteet) äänisti kumpi meistä on "voittaja" sanoi leikillään, että mulle sopii tuo tyyli ja voitin "kilpailun" niin toinen kaveri suuttui verisesti. Lähdin tämän mököttäjän kaa pois vaatekaupasta, niin kaveri ragesi mulle miten loukkaavaa tuo äskeinen oli, sitten kaveri vihoissaan lähetteli toiselle kaverille rageviestejä ja syytteli kaveria miten kamalat vaatteet valitsi sille ja valitsi kaikista parhaimmat vaatteet mulle 🤦

Vierailija
39/43 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
40/43 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme