Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurettavin/vähäpätöisin asia mistä olet kuullut jonkun pahoittavan mielensä/suuttuvan?

Vierailija
28.10.2018 |

Voi kertoa tietty myös mistä itse olet pahoittanut mielesi ja jälkeenpäin tajunnut, ettei ehkä olisikaan kannattanut? Tehdään tästä ihan hyvän hengen ketju, eli ei oteta niin vakavasti :)

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvitauolla työasioista puhuminen. Tyyliin kysyn joltain eri kerroksessa työskentelevältä, miten on päivä mennyt ja vieressä istuva toinen tyyppi huutaa "kahvitauolla ei saa puhua työasioista"

Vierailija
2/43 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ihan fiksusti pahoitan. Tai siis vain hyvästä syystä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joku pahoittaa mielensä siitä, mitä joku julkkis on tehnyt tai sanonut.

Vierailija
4/43 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodissa työharjoittelussa tulostin lapsille värityskuvia ja jaoin niitä sattumanvaraisesti. Lapset olivat ihan tyytyväisiä saamiinsa kuviin. Mutta eräs äiti joka haki poikaansa kotiin, ei ollut. Alkoi kysellä, miksi hänen poikansa lokerosta löytyi prinsessan kuva joka oli vielä väritetty pinkiksi. Että yritämmekö me tehdä hänen pojastaan homoa tai jotain. Kaikkein eniten suretti se, että se poika kuuli kaiken.

Vierailija
5/43 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvitauolla työasioista puhuminen. Tyyliin kysyn joltain eri kerroksessa työskentelevältä, miten on päivä mennyt ja vieressä istuva toinen tyyppi huutaa "kahvitauolla ei saa puhua työasioista"

Ymmärrettävää. On tosi rasittavaa, kun edes tauoilla ei saa hetkeä hengähtää rauhassa.

Vierailija
6/43 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs henkilö loukkaantui siitä, että samaan työpaikkaan hänen kanssaan tuli henkilö, jolla oli sama etunimi. Tämän henkilön mielestä se toinen henkilö tai kukaan muukaan ei olisi saanut "käyttää samaa nimeä" kuin hän eli olla etunimeltään saman niminen hänen kanssaan, koska kyseessä oli muka hänen oma nimensä. Kyseessä oli vieläpä melko yleinen nimi, tämän henkilön syntymän aikaan joskus 1960-luvulla varmasti yksi yleisempiä tyttöjen nimiä monen vuoden ajan.

Vierailija
7/43 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjosin eräänä jouluna konvehteja sukulaisille. Yksi sukulaistäti suuttui siitä, että hänen kohdallaan ei ollut jäljellä hänen suosikkikonvehtiaan. Kieltäytyi syömästä mitään joulupöydässä ja istui autossaan kittaamassa punaviiniä koko illan, ovet lukittuina.

Vierailija
8/43 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi työkaveri suuttui verisesti, kun hänestä oli "puhuttu selän takana". Sai siis selville, että toinen työkaveri oli kysynyt minä päivänä hän palaa lomalta töihin.

Kävi ilmi, että hänestä ei saisi puhua sanaakaan, jos hän ei itse ole paikalla 🤦‍♀️

Vierailija
9/43 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissallani sattui olemaan sama nimi kuin tuttuni lapsenlapsella. Ihan perusnimi, tyyliin "Minttu"

Tämä oli tutun mielestä kamalaa herjausta ja 14v kissani nimi olisi pitänyt vaihtaa.

Vierailija
10/43 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrettävää. On tosi rasittavaa, kun edes tauoilla ei saa hetkeä hengähtää rauhassa.

En tiedä mitään ärsyttävämpää kuin se, että työpaikan kahvi- ja lounastauoilla joillakin on iso tarve toitottaa omaa yksityiselämäänsä muille.

Vierailija
11/43 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli teatteriliput tietylle illalle. Pyysin yhtä ystävääni kanssani näytökseen, mutta hänelle se ilta ei sopinut. Annoin molemmat liput eräälle toiselle, joka meni sinne miehensä kanssa ja maksoi minulle lippujen hinnan. Ensimmäinen ystäväni pahoitti mielensä, kun en antanut toista lippua hänelle, että hän olisi voinut myydä sen jollekin tuttavalleen.

Vierailija
12/43 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päiväkodissa työharjoittelussa tulostin lapsille värityskuvia ja jaoin niitä sattumanvaraisesti. Lapset olivat ihan tyytyväisiä saamiinsa kuviin. Mutta eräs äiti joka haki poikaansa kotiin, ei ollut. Alkoi kysellä, miksi hänen poikansa lokerosta löytyi prinsessan kuva joka oli vielä väritetty pinkiksi. Että yritämmekö me tehdä hänen pojastaan homoa tai jotain. Kaikkein eniten suretti se, että se poika kuuli kaiken.

No miksi pojalle ei olisi voinut antaa vaikka auton kuvaa? Ihan tahallista kiusaamista yrittää muokata tytöistä poikia ja pojista tyttöjä.

Vierailija
13/43 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitään ärsyttävämpää kuin se, että työpaikan kahvi- ja lounastauoilla joillakin on iso tarve toitottaa omaa yksityiselämäänsä muille.

Minusta tauoilla voitaisiin olla hiljaa ja lukea lehtiä. Kaikenlainen turha höpinä häiritsee.

Vierailija
14/43 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena kaverini pyysi minua kylään koulupäivän jälkeen, kieltäydyin kun olin menossa balettitunnille, kaverini loukkaantui minulle

Vierailija
15/43 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antanut illalla vaimolle ja mökötys jatkui aamullakin.

Vierailija
16/43 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En antanut illalla vaimolle ja mökötys jatkui aamullakin.

Naurettavaa olla antamatta.

Vierailija
17/43 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs kaverini loukkaantuu aina kun en ehdi nähdä häntä kun hän samana tai seuraavana päivänä haluaisi nähdä. Minun ehdottamani päivät eivät sovi koska hänellä on aina muka menoa, sitten saattaakin juuri sinä päivänä pyytää näkemään (mutta olen tietenkin jo sopinut muita menoja).

Vierailija
18/43 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ammatiltani kätilö, ja kerran aamuvuorossa lapsivuodeosastolla nuoren potilaani oma isä oli tullut tapamaan tytärtään ja lapsenlastaan tyyliin klo 11 vaikka vierailuaika Alkoi klo 17. Pyysin kohteliaasti ukkoa poistumaan, ja hän loukkaantui siitä verisesti.

Kerran taas työpaikalla minulle tuli potilaaksi raskaana oleva nainen joka sijoitettiin kahden hengen huoneeseen, tosi toinen potilas oli kotiutumassa ja hänen miehensä oli tullut häntä ja vauvaa hakemaan. Minun piti tehdä potilaalleni sisätutkimus, joten pyysin kohteliaasti toisen potilaan miestä poistumaan huoneeksi siksi aikaa, kun potilaani riisuu housut ja on siis alastomana. Tämä ukko tiuskaisi minulle, että hän ensin pakkaa tavarat ja lähtee. Minä sitten 5min istuin huoneessa ja odotin potilaani kanssa että ukko lähtee huoneesta.

Vierailija
19/43 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli teatteriliput tietylle illalle. Pyysin yhtä ystävääni kanssani näytökseen, mutta hänelle se ilta ei sopinut. Annoin molemmat liput eräälle toiselle, joka meni sinne miehensä kanssa ja maksoi minulle lippujen hinnan. Ensimmäinen ystäväni pahoitti mielensä, kun en antanut toista lippua hänelle, että hän olisi voinut myydä sen jollekin tuttavalleen.

Apua! :D Kyllä on törkeä tyyppi! Ostakoon itse lippunsa ja myykööt muille. :D

Vierailija
20/43 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi