Voi elämä, taas yksi mies lähestyi somessa "moi, mitäs sinne näin perjantain iltaan?" :D
Kommentit (328)
"Yhyy, miehet tekee aloitteita. Itse istun siideripäissäni tukka rasvassa pieruverkkareissani av-palstalla itkemässä miesten huonoista avauksista , koska olen ansiottomalla itse itselleni kuvittelemallani prinsessaharhaisella jalustalla kovempi saalis kuin kuuromykkä 85-vuotias miljonääriperijätär, vaikka minulla ei olekaan muuta annetavaa miehille kuin lastulevykalusteeni ja tuikkukuppikokoelmani"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sen ois pitäny sanoa? Vai oisko sen vaan pitänyt tajuta ettei sua saa lähestyä?
Oishan se kaikille paljon helpompaa, jos rumat miehet ymmärtäis olevansa rumia ja jättäisivät kauniit naiset rauhaan.
Viittaatko tasoteoriaan?
Vierailija kirjoitti:
Itse olen yleensä aloittanut Tinderissä keskustelun kysymällä kuulumisia ja lisännyt aina "Ceterum censeo Carthaginem esse delendam" Hiljaista on ollut. Mutta aina voin toivoa että joku nuori kiinteäpakarainen ja isorintainen nörtti tpykkä osuisi haaviini.
Heti alkoi kiinnostaa. Sitten luin kuvauksesi unelmanaisestasi ja totesin että turha yrittää. Harmi.
Vierailija kirjoitti:
"Yhyy, miehet tekee aloitteita. Itse istun siideripäissäni tukka rasvassa pieruverkkareissani av-palstalla itkemässä miesten huonoista avauksista , koska olen ansiottomalla itse itselleni kuvittelemallani prinsessaharhaisella jalustalla kovempi saalis kuin kuuromykkä 85-vuotias miljonääriperijätär, vaikka minulla ei olekaan muuta annetavaa miehille kuin lastulevykalusteeni ja tuikkukuppikokoelmani"
Ajatusmaailmasi perusteella ei ole ihme että olet joutunut katkeroitumaan.
Kyl ennen oli helppoo. Nähtiin baaris, sanoin miehelle, että tarjootko bissen, tarjos. Ne ku oli juotu, ehdotin tanssimista... kohta ollaan oltu 20 vuotta naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan turhaa naisia on edes lähestyä mitenkään kun sen tekee kuitenkin väärin. Sanon ihan suoraan, että vittu mitä paskaa. Itse suorastaan laukeaisin innostuksesta housuihin jos joku nainen joskus erehtyisi kysymään minun kuulumisiani, mutta ei tule tapahtumaan tällä naamalla ja meriiteillä.
T. Katkera Paska
Mitäpä jos tekisitkin monivalinta-aloituksen moi! Valitse näistä mieleinen keskustelun avaus
A) mitäs sinne perjantai iltaan? kjeh kjeh..
B) sanon suoraan, että vittu mitä paskaa.
C) tässä nainen voi keksiä mieleisensä pelinavauksen. M34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan turhaa naisia on edes lähestyä mitenkään kun sen tekee kuitenkin väärin. Sanon ihan suoraan, että vittu mitä paskaa. Itse suorastaan laukeaisin innostuksesta housuihin jos joku nainen joskus erehtyisi kysymään minun kuulumisiani, mutta ei tule tapahtumaan tällä naamalla ja meriiteillä.
T. Katkera Paska
Mitäpä jos tekisitkin monivalinta-aloituksen moi! Valitse näistä mieleinen keskustelun avaus
C) tässä nainen voi keksiä mieleisensä pelinavauksen. M34
A) olen mielikuvitukseton tusinajamppa
B) olen jo katkera kaikille naisille, joten näytän sinullekin vain negatiivisen puoleni
C) en tiedä mitä sanoa, naisen täytyy tietää se puolestani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Katkera Paska
C) tässä nainen voi keksiä mieleisensä pelinavauksen. M34A) olen mielikuvitukseton tusinajamppa
B) olen jo katkera kaikille naisille, joten näytän sinullekin vain negatiivisen puoleni
C) en tiedä mitä sanoa, naisen täytyy tietää se puolestani
Vaikuttaa että viestini voisi purra sinuun, sillä mielikuvoituksemme ovat hämmästyttävän samankaltaisa. Että mites on?
No miksihän sille ei voinut vastata. Mä vastaan lähes aina vakiovastauksella "Ei ihmeempiä. Tunnetaanko me?"
Kuuletko, ovikello soi. Kukahan se mahtaa tähän aikaan olla? Oven takana on kuriiri, hänellä on sinulle lähetys: sellofaaniin kääritty kori, joka pitää sisällään pullon jäihin upotettua shamppanjaa, stockmannin lahjakortin, Minna Parikan suunniteleman design-hieromasauvan söpöillä pupun korvilla ja tietenkin liput Ed Sheeranin konserttiin. Katso ikkunasta ulos. Pian näet pienen taivasta kohti nousevan pisteen, joka räjähtää silmiä hiveleväksi kultaiseksi ilotulitussateeksi. Ilotulituksen loisteessa erotat lentokoneen, jonka perässä liehuu suuri pitkä banneri. Erotat bannerissa sanat: "moi, mitäs sinne näin perjantai-iltaan?". Kuka on tämä salainen ihailija, joka sinua näin rohkeasti ja näyttävästi lähestyy? Tämä on jonkun ihanan ja ihmeellisen alku!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatusmaailmasi perusteella ei ole ihme että olet joutunut katkeroitumaan.
Oletit juuri sukupuoleni, en saa henkee. Lisäksi nainen joka makoilee jalustallaan ja itkee av-palstalla , ei voi olla juurikaan tavoittelemisen arvoinen.
Kerrothan deittiprofiilissasi raportoivasi mahdollisista miesehdokkaistasi av-palstalla? Ai et?
Mutta mieheltä odotat tietenkin rehellisyyttä ja avoimuutta, eiks je?
Varaudu siihen, että ei ne hetkeen lopukaan.
N60
Vierailija kirjoitti:
Kuuletko, ovikello soi. Kukahan se mahtaa tähän aikaan olla? Oven takana on kuriiri, hänellä on sinulle lähetys: sellofaaniin kääritty kori, joka pitää sisällään pullon jäihin upotettua shamppanjaa, stockmannin lahjakortin, Minna Parikan suunniteleman design-hieromasauvan söpöillä pupun korvilla ja tietenkin liput Ed Sheeranin konserttiin. Katso ikkunasta ulos. Pian näet pienen taivasta kohti nousevan pisteen, joka räjähtää silmiä hiveleväksi kultaiseksi ilotulitussateeksi. Ilotulituksen loisteessa erotat lentokoneen, jonka perässä liehuu suuri pitkä banneri. Erotat bannerissa sanat: "moi, mitäs sinne näin perjantai-iltaan?". Kuka on tämä salainen ihailija, joka sinua näin rohkeasti ja näyttävästi lähestyy? Tämä on jonkun ihanan ja ihmeellisen alku!
Lahjakortti on mauton
Vierailija kirjoitti:
Mitä sen ois pitäny sanoa? Vai oisko sen vaan pitänyt tajuta ettei sua saa lähestyä?
Tuollaisella aloituksellahan se lähinnä halusi, että ap lähestyy häntä. Mitä oikein kuvittelit?! Minähän voisin lähettää tuollaisen aloituksen kaikille miehille somessa, ja sitten jäädä odottelemaan, kuka heistä alkaa koittaa saada minut, vai koittaako kukaan. Millista yritystä tuollainen sen lähettäjän puolelta edellyttää?
Vierailija kirjoitti:
Ihan miehenä voin sanoa että itseäni puistattaisi laittaa tuollaista kliseetä. En tunnistaisi itseäni niistä sanoista.
Oot oikeassa, sivistynyt mies aloittaa siteeraamalla Hegeliä. Noi jonnet kannattaa jättää väliin.
Vierailija kirjoitti:
Kyl ennen oli helppoo. Nähtiin baaris, sanoin miehelle, että tarjootko bissen, tarjos. Ne ku oli juotu, ehdotin tanssimista... kohta ollaan oltu 20 vuotta naimisissa.
Ehdotit itse?! Oletpa typerä. Heti lokki jo ihan ovella. Ja muutenkin tasoton selkeästi, toi teidän tutustumistapa ja siis tutustujatkin, kuka tasokas nyt tuollaisella aloituksella kellekään mitään antaa muuta kuin ajatuksella, että maksetaan nyt sullekin yksi p*skainen juoma, ettet saitana ala pitää. Seksillä sun kaltaises tasoton nainen sen tietenkin korvaa. Eli et ole ilmainen nainen, vaan maksat seksillä.
En ihmettele, vaikka olisi mieheni. Hän aina kaljapöhnässään laittelee monille facebook-kaverinaisilleen juuri tuollaisia viestejä.
Kannattaa varmaan,keksii jotai Tosi persoonallista ja.mielenkiibtosfa.mut.muista etta sun kannattaa sit olla livena samanlainen,nimittain tylsa olemus ja se etta leikitnnetissa jotain mita et ole,ei oo mielenkiintonen yhdistelma:"D
No ukko oli selkeesti yli 40 kun sulla ehkä ikää n.20-30
Niin, sun elämä on kyllä ihan hirveätä.Suosittelisin viipymättä kriisiapua ja terapiaa.