Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi elämä, taas yksi mies lähestyi somessa "moi, mitäs sinne näin perjantain iltaan?" :D

Vierailija
26.10.2018 |

Sanomatta oli selvää etten vastannut mitään

Kommentit (328)

Vierailija
41/328 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa yllättävää että olet sinkku

Mistä päättelet aloittajan olevan sinkku? Vai etkö tiennyt että myös me parisuhteessa olevat käytämme somea? Itse saan silloin tällöin instagramissa lähestymisiä ihan vierailta miehiltä, vaikken ole nuori enää enkä postaile mitään tyrkkyselfieitä.

Vierailija
42/328 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on kyllä oikeesti vähän puistattavan ällö repliikki. Ei se juttu siihen tietenkään loppuisi, mutta jos vastapuolen jutustelu jatkuu samantyylisellä linjalla, niin huomaa kyllä ettei jutut mene ihan yhteen.

En tiedä mikä tuossa niin puistattaa, tavallaan ihan neutraali. Mutta yhdistän sen ehkä tietyn tyylisiin miehiin, jotka ovat joskus noin lähestyneet.

Jep. Näiden kanssa keskustelu jatkuu tästä

N: mitäs tässä, kotona olen. Mitä sinne?

M: aloitellaan kaverilla.. no mitäs muuta? Tänään viinaa?

N: ei vaan tässä kotona olen, kohta nukkumaan.

M: jaa jaa.. no mut mitäs muuta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/328 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ois ollut pahinta toi "perjantain iltaan", jos ei osaa kirjoittaa edes "perjantai-iltaan" oikein. Vai oliko toi moka Ap:n joka naureskelee miehille?

Vierailija
44/328 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo. Sä olet tyyppi, jota pitää lähestyä jotenkin toisin. Itse laittaisin: “Annatko vtun hora persettä vai vetelenkö turpiin?". Tuollaisille nirppanokille ei oikein toisenlainen lähestyminen mene jakeluun.

Vierailija
45/328 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itsekään osaisi vastata tohon juuri mitenkään. Pitäisi olla jotain henkilökohtaisempaa.

Tai vastaus "Eipä tässä mitään ihmeempiä".

Kuinka tohon oikeesti pitäisi vastata?

"Mukavaa loppuelämää, kiitos, hei ja anteeksi."

Vierailija
46/328 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan muutaman kerran vuodessa parilta Facebook tutulta noin klo 3:45 sunnuntai aamuna tommosia ”mitä kuuluu?” Viestejä. Vastaan niihin sunnuntaina päivällä ja kysyn kohteliaasti mitä sinulle. Ei tule vastausta enää :D ja sama juttu taas muutaman kuukauden kuluttua.

Nuo ovat sellaisia vähän reppanoita iältään 30+ miehiä joilla ei tietääkseni koskaan ole naista ollutkaan... Vaikuttaisi että baarista ei ole löytynyt naista ja sitten käydään Facebook läpi, että kuka on hereillä ja samassa tilanteessa :D

En muuta selitystä keksi. On kyllä tosi huono lähestymistapa.

Vierailija
47/328 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itsekään osaisi vastata tohon juuri mitenkään. Pitäisi olla jotain henkilökohtaisempaa.

Tai vastaus "Eipä tässä mitään ihmeempiä".

Kuinka tohon oikeesti pitäisi vastata?

Kysytkö tosissasi? Siinä tiedustellaan, millainen ilta sinulla on menossa. Voit vastata, missä olet, mitä teet, millainen olotila sinulla on, mitä aiot tehdä jne. Esim "tässä kotona vain katselen elokuvaa" tai "kaverin luona olen istumassa iltaa" tai "iso kuppi teetä ja kurkkupastilleja perään, kun flunssa vie voimat".

Vierailija
48/328 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sen ois pitäny sanoa? Vai oisko sen vaan pitänyt tajuta ettei sua saa lähestyä?

Tuollaisella aloituksellahan se lähinnä halusi, että ap lähestyy häntä. Mitä oikein kuvittelit?! Minähän voisin lähettää tuollaisen aloituksen kaikille miehille somessa, ja sitten jäädä odottelemaan, kuka heistä alkaa koittaa saada minut, vai koittaako kukaan. Millista yritystä tuollainen sen lähettäjän puolelta edellyttää?

Niin, entä sitten? Miksi sinua häiritsee, jos mies lähestyy muitakin? Miksi pitää olla jotain erityistä "yritystä" tuossa vaiheessa, kun kartoitetaan, onko henkilö edes halukas juttelemaan? Enemmän minua ällöttää tyypit, jotka kuvittelevat tuntevansa minut ja lähestyvät kuin vanhaa tuttua.

Vierailija
49/328 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä estää sinua aloittamasta keskustelua?

Vierailija
50/328 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo. Sä olet tyyppi, jota pitää lähestyä jotenkin toisin. Itse laittaisin: “Annatko vtun hora persettä vai vetelenkö turpiin?". Tuollaisille nirppanokille ei oikein toisenlainen lähestyminen mene jakeluun.

Jep. Kunnon nssiminen korjaa ap:n asenteet kohdilleen. Ei mitään silittelyjä van kunnon seivästäminen.

Vierailija
51/328 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittele olevasi mies. Yksikään nainen ei aloita keskustelua kanssasi, sinä teet kaikki avaukset. Ja tässä tulee juonenkäänne: kaikki avaukset ovat vääriä!

Vierailija
52/328 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan muutaman kerran vuodessa parilta Facebook tutulta noin klo 3:45 sunnuntai aamuna tommosia ”mitä kuuluu?” Viestejä. Vastaan niihin sunnuntaina päivällä ja kysyn kohteliaasti mitä sinulle. Ei tule vastausta enää :D ja sama juttu taas muutaman kuukauden kuluttua.

Nuo ovat sellaisia vähän reppanoita iältään 30+ miehiä joilla ei tietääkseni koskaan ole naista ollutkaan... Vaikuttaisi että baarista ei ole löytynyt naista ja sitten käydään Facebook läpi, että kuka on hereillä ja samassa tilanteessa :D

En muuta selitystä keksi. On kyllä tosi huono lähestymistapa.

Miten tämä liittyi aloitukseen? Sinun tapauksessasi lähestymisestä tekee säälittävän ajankohta, ei viestin sisältö.

Vierailija
53/328 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan turhaa naisia on edes lähestyä mitenkään kun sen tekee kuitenkin väärin. Sanon ihan suoraan, että vittu mitä paskaa. Itse suorastaan laukeaisin innostuksesta housuihin jos joku nainen joskus erehtyisi kysymään minun kuulumisiani, mutta ei tule tapahtumaan tällä naamalla ja meriiteillä.

T. Katkera Paska

Harmi, että sukupuolesi tavallaan pilaa sinut ihmisenä. Kuulostat symppikseltä, ihan vilpittömästi.

"...sukupuolesi tavallaan pilaa sinut ihmisenä"

No olipahan kauniisti sanottu.

Vierailija
54/328 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Kunnon nssiminen korjaa ap:n asenteet kohdilleen. Ei mitään silittelyjä van kunnon seivästäminen.

Ei suuret sanat suuta halkaise. Tai näppistä.

Vierailija
55/328 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kalastaessakaan vaihdeta uistinta joka heiton jälkeen. Yleensä käytetään vanhoja luottovieheitä, joilla on kuullut saadun hyvin saalista. Jos ei meinaa millään tärpätä, silloin voi vaikka yrittää saada vähälukuisempia arvokaloja jollain itse sidotulla erikoisella perholla.

Vierailija
56/328 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittävätkö miehet, että 200% aloittaa keskustelun juuri tuolla repliikillä ja että melkein mikä hyvänsä poikkeaminen tästä kaavasta tuottaa paremman tuloksen?

Vierailija
57/328 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon on tarkoitus vastata jotain mitä teet, esim "Katselen sarjaa X" tai "Keitin juuri kahvit". Ei tarvitse edes mitään pitkiä sepustuksia, kun tuollaisista pienistäkin saa jo keskustelunjuurta ("Onko X hyvä?", "Mikä on lempikahvi?").

Jos vastaat ympäripyöreää "Ihan jees" tmv niin olet yhtä tylsä kuin se kysyjä.

Vierailija
58/328 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittävätkö miehet, että 200% aloittaa keskustelun juuri tuolla repliikillä ja että melkein mikä hyvänsä poikkeaminen tästä kaavasta tuottaa paremman tuloksen?

Entä sitten? Vaikka jokin muu lähestymistapa tuottaisi paremman tuloksen, ei se kuitenkaan tee tästä lähestymistavasta mitenkään väärää tai noloa. Nytkin kuitenkin herätti ap:n huomion niinkin merkittävästi, että teki aloituksen. 

Vierailija
59/328 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai. Olisiko pitänyt heittää avaukseksi matemaattinen yhtälönratkaisutehtävä tai analysoida erästä maailmankirjallisuuden klassikkoteosta nietscheläisen tragedian kautta?

Nämä olivat ihan oikeasti parempia vaihtoehtoja kuin tuo täysin persoonaton ja viestin vastaanottajaa aliarvioiva bulkkialoitus.

Vierailija
60/328 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies kerran hymyili minulle baarissa. Voi miten noloa. Eivätkö miehet tajua, että 200 % miehistä hymyilee. Eihän sellainen erotu joukosta millään. Minun huomioni herättää, kun näyttää keskisormea. Tuottaa paljon paremman tuloksen, kun yrittää jollain tapaa erottua muista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi