Voi elämä, taas yksi mies lähestyi somessa "moi, mitäs sinne näin perjantain iltaan?" :D
Kommentit (328)
Mitä sen ois pitäny sanoa? Vai oisko sen vaan pitänyt tajuta ettei sua saa lähestyä?
Kuulostatkin niin mahtavalta saaliilta että varmasti jäi harmittamaan.
Ihan miehenä voin sanoa että itseäni puistattaisi laittaa tuollaista kliseetä. En tunnistaisi itseäni niistä sanoista.
No tee itse häikäisevä aloitus äläkä istu haukkumassa miehiä.
Ai. Olisiko pitänyt heittää avaukseksi matemaattinen yhtälönratkaisutehtävä tai analysoida erästä maailmankirjallisuuden klassikkoteosta nietscheläisen tragedian kautta?
Niin, ja en minäkään ihmettele, ettei sitä oikeaa ole vielä löytynyt. 🙄 T. 8
Ihan turhaa naisia on edes lähestyä mitenkään kun sen tekee kuitenkin väärin. Sanon ihan suoraan, että vittu mitä paskaa. Itse suorastaan laukeaisin innostuksesta housuihin jos joku nainen joskus erehtyisi kysymään minun kuulumisiani, mutta ei tule tapahtumaan tällä naamalla ja meriiteillä.
T. Katkera Paska
Vierailija kirjoitti:
Mitä sen ois pitäny sanoa? Vai oisko sen vaan pitänyt tajuta ettei sua saa lähestyä?
Oishan se kaikille paljon helpompaa, jos rumat miehet ymmärtäis olevansa rumia ja jättäisivät kauniit naiset rauhaan.
No voishan sitä vähän mielikuvitusta käyttää ja yritystä peliin. Tosin joiltain tyypeiltä riittää pelkkä "mitä mimmi", että ehkä ihmisestä kiinni...
Toi on kyllä oikeesti vähän puistattavan ällö repliikki. Ei se juttu siihen tietenkään loppuisi, mutta jos vastapuolen jutustelu jatkuu samantyylisellä linjalla, niin huomaa kyllä ettei jutut mene ihan yhteen.
En tiedä mikä tuossa niin puistattaa, tavallaan ihan neutraali. Mutta yhdistän sen ehkä tietyn tyylisiin miehiin, jotka ovat joskus noin lähestyneet.
En itsekään osaisi vastata tohon juuri mitenkään. Pitäisi olla jotain henkilökohtaisempaa.
Tai vastaus "Eipä tässä mitään ihmeempiä".
Kuinka tohon oikeesti pitäisi vastata?
Mä nykyään blokkaan tollaset suoraan. Oikeesti miten ketään voi kiinnostaa mitä joku tuntematon tekee juuri nyt? Sanoisi suoraan miksi ylipäätään halusi lähestyä. Mitä haluat? Ei kukaan lähesty random ihmistä kysyäkseen hänen kuulumisiaan. Joskus kun oikein vtuttaa vastaan ”Ketä kiinnostaa?”
Vierailija kirjoitti:
Ai. Olisiko pitänyt heittää avaukseksi matemaattinen yhtälönratkaisutehtävä tai analysoida erästä maailmankirjallisuuden klassikkoteosta nietscheläisen tragedian kautta?
Elämä on varmasti tosi yksinkertaista, kun ei ole kuin nuo ääripäät tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Toi on kyllä oikeesti vähän puistattavan ällö repliikki. Ei se juttu siihen tietenkään loppuisi, mutta jos vastapuolen jutustelu jatkuu samantyylisellä linjalla, niin huomaa kyllä ettei jutut mene ihan yhteen.
En tiedä mikä tuossa niin puistattaa, tavallaan ihan neutraali. Mutta yhdistän sen ehkä tietyn tyylisiin miehiin, jotka ovat joskus noin lähestyneet.
Ainakin sellaiset, joiden tietää laittavan saman monelle naiselle. Ei se nyt ainakaan tee ihmisestä mielenkiintoisempaa jos pitää vähän joka suunnasta yrittää..
Vierailija kirjoitti:
Ihan turhaa naisia on edes lähestyä mitenkään kun sen tekee kuitenkin väärin. Sanon ihan suoraan, että vittu mitä paskaa. Itse suorastaan laukeaisin innostuksesta housuihin jos joku nainen joskus erehtyisi kysymään minun kuulumisiani, mutta ei tule tapahtumaan tällä naamalla ja meriiteillä.
T. Katkera Paska
Harmi, että sukupuolesi tavallaan pilaa sinut ihmisenä. Kuulostat symppikseltä, ihan vilpittömästi.
Itse olen yleensä aloittanut Tinderissä keskustelun kysymällä kuulumisia ja lisännyt aina "Ceterum censeo Carthaginem esse delendam" Hiljaista on ollut. Mutta aina voin toivoa että joku nuori kiinteäpakarainen ja isorintainen nörtti tpykkä osuisi haaviini.
Vierailija kirjoitti:
En itsekään osaisi vastata tohon juuri mitenkään. Pitäisi olla jotain henkilökohtaisempaa.
Tai vastaus "Eipä tässä mitään ihmeempiä".
Kuinka tohon oikeesti pitäisi vastata?
Tietysti että "ikäs, pituutes, onx iso?? :P:P"
Kyllä jo ihan ”Moi, mitä kuuluu?” olisi jo parempi neutraali aloitus kuin tuo ”mitäs neidin iltaan kjeh kjeh”
No mukavastihan toi teki alotuksen