Mistä te saatte iloa elämään?
Välillä tuntuu etten itse oikein mistään. Alkoholia kuluu liikaa ja painoa on tullut syömisten myötä liikaa. Syöminen on tietysti kivaa, mutta ne kilot... Kirppareilla kiertelykin on vaan kasannut liikaa roinaa taloon, alkuun luulin senkin ilahduttavan. Lemmikkejä en voi ottaa allergoiden vuoksi.
Kommentit (261)
Vapaa lauantai aamu, salilla käynti, sen jälkeen jauhelihakeittoa ja omatekoisia sämpylöitä.
Vierailija kirjoitti:
En mistään paitsi alkoholista. Toivoisin olevani jälleen sinkku ja lapseton, silloin oli energiaa ja aikaa kaikkeen. Viimeiset 15 vuotta kaikki on ollut muille elämistä, joissa itselleni ei ole ollut sijaa.
No ei mulla vaan ole aikaa ja energiaa kaikkeen, vaikka olen sinkku. Työ vie mehut.
No, en oikein tiedä. Samaa miettinyt. Uskosta saa voimia, ei ole yksin, vaikka minulla on ristiriitani.
Liikunnasta, ulkoilusta, pitkistä kävelylenkeistä.
Lukemisesta.
Herkuttelusta.
Olen saanut iloa Aliexpressistä. On ollut kiva ottaa selvää asioista ja sitten ostaa paras ja halvin tuote. Nyt en enää keksi mitään tilattavaa ja olen jotenkin hukassa:(
Olen tilannut n. 70 tuotetta.
Mitään turhaa en osta. Eilen aloin etsimään "hiirimattoa" tietokoneen hiirelle. Entinen kun on jo sökö. Ei oikein löytynyt sopivaa ja hyvää ja halpaa.
Vierailija kirjoitti:
No tänään esim.
- tomaattikeitto lounaalla oli tosi hyvää
- selvisin töissä hurjassa kiireessä hyvin ja sain kiitostakin
- pelattiin lapsen kanssa mario karttia
- mulla on päällä uusi hieno neuletakki, just sellainen josta olen haaveillut ja löysin 60 pros alesta :)
- nyt tässä kuppi hyvää teetä ja kohta juuri vaihdettuihin puhtaisiin lakanoihin nukkumaan...
Muuten iloa tuottaa luonnossa liikkuminen, valokuvaus ja varsinkin kun onnistuu ottamaan hyvän kuvan ja huomaa kehittyneensä, hetket ystävien kanssa, hyvät kirjat ja musiikki, käsityöt ja varsinkin niissä onnistuminen... siisti kotikin tuottaa iloa ja huomenna on siivousta luvassa töiden jälkeen, mutta ei haittaa koska tykkään jopa siivouksesta ja varsinkin sen jälkeisestä loppuillan laiskottelusta ja herkuttelusta netflixin ääressä...
Suurin ilonaiheeni on se että pieni söpö naapuritalo (mummonmökki) joka oli yli vuoden tyhjillään on myyty! Se ei jää tuohon ankeana mätänemään vaan saa asukkaat, ihanaa :)
Moi sielunsisar :)
Tänään aamulla kukistin lohikäärmeen. Tein alkemialla erilaisia taikajuomia. Lensin myös avaruusaluksella madonreikään ja eksyin siellä. Pnneksi sain kartoitettua vaihtoehtpisen exitin. Illalla tarkoitus selvitä zombihyökkäyksestä vaimoni kanssa rakentamassamme tukikohdassa? Jonka ansoitimme aamulla valmiiksi.
Eli tietokonepelien virtualimaailmoissa menee kivasti aika.Suosittelen: 7dayst to die, Skyrim ja EvE Online 😀
Käyn kaupungilla, elokuvissa lasten kanssa, kahvilassa, jossain syömässä.. Ylipäänsä että tekee jotain ja lähtee sieltä kotoo pois.
Meillä ratsastetaan, uidaan ja ylipäänsä käydään eri paikoissa ja tapahtumissa.
Kotonakin on tietysti sit ihanaa vastapainoksi kutoa villasukkia ja lapasia ja juoda välillä lasillinen tai pari punaviiniä.. Lämmittää saunaa, takkaa.. Tehdä hyvää ruokaa ja sytytellä kynttilöitä. Niin ja leipoa tuoksuvia herkkuja!
Ulkoilu ja luonnossa liikkuminen on myös lempiasioita, vaikutun kaikkein syvimmin juurikin aina luonnosta ja sen kauneudesta.
Onni koostuu pienistä asioista. Kotiin ei kannata jämähtää 🙂
Ap:n teksti oli kuin minun kynästäni.
Minulla on kaksi (2) kaveria/ystävää. Heidän kanssaan keskustelu on aina todella tyydyttävää.
Pari kertaa vuodessa saan liikuntavaihteen päälle sen verran hyvin, että lenkkeilystä saa myös todella hyvät fiilikset.
Joskus innostun uusista aihepiireistä/harrastuksista ja uusi juttu jaksaa viihdyttää hetken. Uuden taidon oppiminen viihdyttää myös hetken.
Pari kertaa vuosikymmenessä päädyn sänkyyn toisen ihmisen kanssa ja se on kieltämättä usein kivaa.
Itse saan iloa lapsista, parisuhteesta, ystävistä, hyvästä ruoasta, joogasta, pyöräilystä, midfulnessista, viherkasveista, hyvistä kirjoista ja elokuvista, kauniista vastteista, työstäni, joulukalenterista, kivasta kodista, kävelystä, kissastani ja musiikista. Kaikki asiat eivät ole minulla hyvin, mutta havahdun usein siihen, miten onnellinen olen ja miten paljosta pystyn nauttimaan.
Saan iloa siitä, että aloitin saksan kielen opiskelin.
Mun lapsi tuottaa mulle iloa olemalla oma hassu, suloinen itsensä, lisäksi saan iloa ruuanlaitosta, kauniista asioista ja rakkaista ihmisistä.
Omasta ajasta, huonosta ilmasta ukona (kun itse sisällä), kissoista, hyvästä ruuasta, lomasuunnitelmista, hömppäohjelmista...
Tällä hetkellä olen raskaana mikä antaa mulle paljon iloa ja onnea elämääni ^^ ensimmäistä odotan.
Elävä Usko ja puhdas omatunto tuottaa minulle eniten iloa.
Liikunta ja kaikenlainen.urheilu
Dokaamisesta
N*ssimisesta
Musiikin kuuntelemisesta
Ystävän kanssa juoruamisesta
Saunomisesta
Kirjeenvaihdosta