Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olinkin miehelle vain laastari

Vierailija
06.07.2024 |

Ei ollut viitsinyt sitä kertoa kumminkaan ja kertoi vasta 9kk tapailun jälkeen kun itse otin puheeksi pari viikkoa sitten että missä mennään. Sen perään jätti, koska hänen mielestään ei ole oikein pitää laastaria. 

Miten tyhmäksi roskaksi tunnenkaan itseni että olen antanut käyttää itseäni näin. Mikään miehen käytöksessä ei ollut viitannut tämmöiseen. Olen aivan paskana nyt ja kesä pilalla :'(

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa itsekeskeinen äijä. Pelkkä hyväksikäyttäjä. Selkeästi niitä ihmisiä joilla täytyy koko ajan olla jonkinlainen parisuhde tai viritelmä, koska eivät osaa olla yksin. Tällaisia ihmisiä on yllättävän paljon. Mielestäni väistit luodin, sillä tyyppihän osoittautui epäluotettavaksi ja selkärangattomaksi ihmiseksi.

Viimeksi, kun itselläni oli sydänsuruja, niin yksinkertaisesti päätin, että nyt saa murehtiminen riittää ja aion päästä yli. Paljon auttoi se, kun ihminen oli mielessäni, niin mietin vain hänen huonoja puoliaan ja epärehellisyyttä. Sitä kuinka oli pahoittanut minun mieleni. Kasvatin siis inhon tunnetta. Se toimi. Nykyään, jos näen tuota ihmistä jossain (meillä on yhteisiä kavereita), niin tunnen välinpitämättömyyttä häntä kohtaan. Ehkä jopa hieman epäkunnioitusta.

Vierailija
2/19 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kenenkään miehen takia ei kannata tuntea itseään paskaksi, eivät ole sen arvoisia. Tukka hulmuten eteen päin vaan. Tsemppiä sulle😊 kesää on vielä jäljellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole sen kanssa enää missään yhteydenpidossa. Äläkä ota takaisin, koskaan. Kokemuksesta laastari saatetaan irrottaa ja kiinnittää uudelleen ja irrottaa uusiksi. Olin laastari yhdelle, kutsui minua lopulta rumaksi koiraksi joka seuraa uskollisena perässä

Vierailija
4/19 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ole sen kanssa enää missään yhteydenpidossa. Äläkä ota takaisin, koskaan. Kokemuksesta laastari saatetaan irrottaa ja kiinnittää uudelleen ja irrottaa uusiksi. Olin laastari yhdelle, kutsui minua lopulta rumaksi koiraksi joka seuraa uskollisena perässä

Sä et ite osaa päästää irti. En aio ottaa enää ketään enkä ole hyvään toviin pitänyt seuralaisia. Oliko muuta?

Vierailija
5/19 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et ite osaa päästää irti. En aio ottaa enää ketään enkä ole hyvään toviin pitänyt seuralaisia. Oliko muuta?

Mikä ihme kommentti? 

En kyllä aio enää ikinä olla tuohon äijänkuvatukseen missään yhteydessä. Vaikka samalla ihan hirveä ikävä, samalla myös ihan hirveä itseinho. Ja se ristiriita siinä, että kuinka se saattoi niin kauniisti minua kohdella vaikken ollut mitään merkinnytkään missään vaiheessa. Ajatukset ja tunteet ihan sumussa nyt :(

Ap

Vierailija
6/19 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet kertovat tuon vasta 15 tai jopa 20v päästä. Sähän olit onnekas! Et kai muutenkaan haluaisi olla sellaisen kanssa joka ei halua olla sun kanssa, paitsi silloin kun ketään muuta ei ole saatavilla?

You lucky lady! <3

Vierailija
7/19 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä tehnyt mitään väärää. Päin vastoin. Pakkohan sitä on suhteessa luottaa eikä epäillä. Yhtä hyvin olisi voinut olla tosissaan. Huonoa tuuria ja eteenpäin. Hyvä, että pääsit eroon.

Kokemusta on itsellänikin ja onhan se kurjaa. Mä vielä otin asian huomioon ja koitin alussa puhua, että edetään hitaasti ja tutustutaan. Mies oli hiljattain eronnut pitkästä suhteesta. Kova kiire on oli silti, ja oli muka tosissaan, kunnes totesi, että ei ole päässyt yli eksästä ja olin ollut laastari. 

Vierailija
8/19 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko laastarin kanssa muuttaa yhteen?

Vierailija
9/19 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, ettet sentään ollut vessapaperi.

Vierailija
10/19 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, ettet sentään ollut vessapaperi.

Nyt kyllä tuntuu ihan siltä että olisin ollut just se. 

Ap

Vierailija
11/19 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annas kun arvaan. Mies oli komea joten menit sen kanssa treffeille ja toisilla treffeillä sänkyyn seksiä harrastamaan. Noin käy aina, nainen valitsee aina miehen ulkonäön perusteella ja sitten tulee pettymys.

Vierailija
12/19 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen päästänyt irti

Nykyisen kanssa ollut 14 vuotta yhdessä, menty naimisiin ja meillä neljä yhteistä lasta

Vierailija
13/19 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette?

Vierailija
14/19 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annas kun arvaan. Mies oli komea joten menit sen kanssa treffeille ja toisilla treffeillä sänkyyn seksiä harrastamaan. Noin käy aina, nainen valitsee aina miehen ulkonäön perusteella ja sitten tulee pettymys.

Ei ollut komea mutta kiltti, kunnollinen ja mukava, siksi aloinkin luottaa häneen. Mikä oli virhe sitten kuitenkin. 

Vierailija
15/19 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä olette?

Ihan aikuisia ollaan. Ap

Vierailija
16/19 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taisin olla laastari parikymmentä vuotta sitten. Vieläkin irvistyttää koko kuvio, mutta muuten en jaksa ärsyyntyä.

Mies siis lähestyi minua sitkeästi, ensin työkuvioissa. Minä olen hirveän hidas etenijä, ja vielä hitaammaksi minut teki tieto siitä, että mies oli edellisvuonna ottanut avioeron ja oli eronnut siitä naisesta, jonka vuoksi oli eron ottanut. Minä luulin seurustelevani vapaan miehen kanssa.

Muutaman kuukauden jälkeen mies katosi. Hänestä ei kuulunut viikkokausiin mitään, ja lopulta täysin tapojeni vastaisesti jätin hänelle soittopyynnön hänen työpaikalleen.

Hän jätti minulle ääniviestin. Hän oli mennyt naimisiin ja toivotti minulle "kaikkea hyvää" ja kehotti minua olemaan ottamatta yhteyttä enää. 

Itse miestä en kaipaillut, mutta tuon hyväksikäyttämisen ja petturuuden otin tosi raskaasti. Se on hieman lieventänyt asiaa, että hän soitteli minulle monen vuoden ajan aina (!) erottuaan tuosta naisesta (siis se alkuperäinen uusi nainen). Kauan sitten hän ilmestyi Facebook-tarjokkaaksi eli oli kai etsinyt minun profiiliani. Hänestä näkyi vain nimi ja "naimisissa". Lieneekö ollut taas kahden vaiheilla.

Ota, ap, siltä kannalta, että olet onneksesi päässyt lierosta eroon. Silloin tällöin se kirpaisee, mutta sinä tuossa taisit voittaa. Tai ainakin pelastua.

Vierailija
17/19 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan kauan mies olisi jatkanut tuota kuviota, ellei olisi tullut puheeksi? 🤔

Vierailija
18/19 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanha olet, ap? Jos yli 30, sinisilmäisyydellesi ei ole mitään tekosyytä. Olet varmasti nähnyt monenlaisia epäilyksiä herättäviä merkkejä jo aiemmin, mutta olet ummistanut niiltä silmäsi ja uskonut mieluummin omassa päässäsi kehittämään fantasiaan. Ota opiksesi.

Vierailija
19/19 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vanha olet, ap? Jos yli 30, sinisilmäisyydellesi ei ole mitään tekosyytä. Olet varmasti nähnyt monenlaisia epäilyksiä herättäviä merkkejä jo aiemmin, mutta olet ummistanut niiltä silmäsi ja uskonut mieluummin omassa päässäsi kehittämään fantasiaan. Ota opiksesi.

Näin jälkikäteen kun katsoo niin joitain merkkejä oli, mutta ei mitään ihan selkeää. Mies oli kokonaisuudessaan juuri sellainen mitä olen aina mieheltä toivonut, virheetön ei toki ole kukaan. Halusin kerrankin luottaa ja antaa mahdollisuuden, kun aiemmin olen aina saanut näpeilleni jollain tavalla. Ehkäpä rakkaus ei ole minua varten sitten kumminkaan. Kaipaan häntä kovasti.

Ap 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi