Miksi miehet eivät ymmärrä peruskohteliaisuutta?
Kaikki paitsi puhdas haistattelu tulkitaan avoimeksi kutsuksi jos nainen on yksin ulkona. Jos kassaneiti hymyilee miespuoliselle asiakkaalle, niin tokihan hän haluaa treffeille. Jos naisen isän ikäinen mies kysyy täydessä baarissa anteeksi pyydellen, että mahtaisiko tämän pitkän pöydän toisessa päässä oleva penkki olla vapaana, niin naisen pitäisi siitä ymmärtää, että seuraa mies hakee eikä istumapaikkaa. Jos nainen nostaa katseensa puhelimesta junassa kun samaan loossiin istuu tuntematon mies, niin se on kiihkeä kutsu jutella koko matkan. Saati sitten jos nainen hymyilee ja kiittää jos vieras mies avaa hänelle oven, siitähän voi jo kysyä nimeä ja puhelinnumeroa seuraavaksi. Minusta nämä tilanteet ovat puhtaasti sellaisia, joissa nainen ylipäätään huomioi ympäristönsä? Onko minulla vain umpisurkea säkä, vai onko tosi moni mies iästä riippumatta ihan koko ajan haukkana haku päällä? Ja ei, en ole mikään tissivako esillä kulkeva missi, vaan ihan tavallinen päärynävartaloinen 30v nainen joka harvoin edes meikkaa kun menee ulos.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Alan näiden kommenttien perusteella epäillä, että luonteeni olla hiljainen ja kohtelias on joko "väärää viestintää" tai sitten olen tarpeeksi "helpon/lempeän" näköinen kohde niille yrittäjille.
...Tai sitten olen aseksuaalisuuteni vuoksi niin autisti ihmissuhteissa, etten erota flirttiä kohteliaisuudesta. Mene ja tiedä.No mutta hymyilen ja kiitän silti jatkossakin! Enkä muuten missään vaiheessa sanonut "kaikki miehet". :) -ap
Aloituksessasi lukee aika selvästi miehet, moneen kertaan.
Ei "osa miehistä" tai "jotkut miehet".
Ehkä seuraavalla kerralla osaat olla yleistämättä.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ihmetellyt, ketkä ne on ne naiset, joita stalkataan aina ikuisesti kaikkialla minne menevätkin, ruokakaupassa, postissa, kaupungilla, lenkillä jne. Kaikki miehet pyytää numeroa, seurailee, aloittaa juttelun. Itse olen melko ok nainen ja näkymätön melkein kaikille miehille.
Ne on niitä jotka tulkitsevat itse miehen ystävällisyyden ihan väärin, ja/tai käyttäytyvät itse todella flirtisti eivätkä muka itse huomaa sitä.
Molempia on tullut kohdattua ja siinä on vähän hämillään mitä sanoisi kun kaveri ensin flirttailee ja keimailee minkä ehtii (esim istuu miehen syliin) ja sitten hämmästelee mites se äijä nyt ymmärsi "ihan väärin". Tai mesoaa miten tuokin ällöttävä vanha äijä tuijottaa, kun miesrukka ei katsonut meihin päinkään.
Kohtelias ja ympäristönsä huomioon ottava nainen on viehättävä. Kohteliaisuutta ja huomaavaisuutta en siis ota kutsuna tai kiinnostuksen osoituksena vaan se vain tekee naisesta minua kiinnostavan ja saatan sen kiinnostuksen myös ilmaista. Jos pitäisin vittumaisista ämmistä niin pyytäisin treffeille niitä naisia jotka kohtelevat minua vittumaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ihankaikkimiehet"-paskaölinää jälleen kerran uniikilta lumihiutaleelta.
Miten ikikulunut uniikki lumihiutale liittyy aiheeseen, kun aloittaja nimenomaan yleisti asioita?
"ihankaikkimiehet sitä tätä ja tuota"
"me naiset ei olla mikään homogeeninen massa ja me ollaan kaikki yksilöitä".
oletko uusi palstalla?
Kysyin, että mikä tekee aloittajasta uniikin lumihiutaleen, kun hän nimenomaan pelkästään yleistää asioita?
Olen sen verran vanha kävijä niin tällä kuin muillakin keskustelupalstoilla, että tiedän jopa, mitä uniikilla lumihiutaleella tarkoitetaan. Siksi kysymys.
Tarjoan ignorointipalvelua.
4e/tunti en kiinnitä sinuun mitään huomiota.
Jos sinulla on hyvä perse/tissit siitä tulee 3e/h lisämaksu.
Ärsyyntynyt tiuskaisu 5e/krt.
M
"ihankaikkimiehet sitä tätä ja tuota"
"me naiset ei olla mikään homogeeninen massa ja me ollaan kaikki yksilöitä".
oletko uusi palstalla?