Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras apu rohtuneisiin huuliin, muu kuin Bepanthen?

Vierailija
23.10.2018 |

Millä olet saanut rohtuneet, kuivat huulet kuntoon?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blistex

Vierailija
2/40 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se Munken's bisalva, jota mainostin jo edellisessä ketjussa. Toimii!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aco

Vierailija
4/40 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole löytänyt yhtään parantavaa rasvaa.

Vierailija
5/40 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laneigen Lip Sleeping Mask. Aivan huippu.

Vierailija
6/40 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bepanthol Huulivoide, sopii ainakin itselleni. Herkkähuulisena muut huulirasvat ja voiteet ovat vaan pahentaneet tilannetta tai aiheuttaneet juurikin huulten ärtymistä ja rohtumista.

Vierailija
7/40 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bevita R apteekista on mulla toiminut parhaiten. Oli suurin apu roaccutanin aikana.

Vierailija
8/40 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

voitteko edes perustella näitä vastauksia. 

Brändien luetteleminen ei kerro mitään tuotteesta tai sen sisältämistä ainesosista.

Minulla usein pahasti rohtuneet huulet, ja haluaisin helpotusta ongelmaan enkä mitään pelkkiä hyväntuoksuisia trendikkäitä huulibalmeja...

Vierailija
9/40 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni toimii tuo jo aiemmin mainittu Blistex (medilip lip balm). Muut huulirasvat tuntuu vain pahentavan rohtumista, mutta tuo blistex oikeasti toimii. http://www.blistex.fi/tuote/medilip-lip-balm/

Vierailija
10/40 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle toimii Blistexin lip relief cream, se valkoinen pieni tuubi.

Vierailija
11/40 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Weleda everon huulirasva. Luonnonkosmetiikkaa, pehmittää huulet tehokkaasti ja pitkäaikaisesti. Maistuu vähän mehiläisvahalle tms. mutta ei yhtään häiritsevästi.

Toimii meillä myös leikki-ikäisellä joka nuolee huuliaan ulkona eli ihan hirveät rohtumat oli ennen suun ympärillä, mutta eipä ole enää.

Vierailija
12/40 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ehdottomasti Egyptian Magic -ihmevoidetta! Auttaa muuhunkin kuin huuliin.

Vierailija
13/40 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvaöljy.

Vierailija
14/40 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaseliini.

Vierailija
15/40 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliiviöljy ja valkovaseliini.

Vierailija
16/40 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen herkkähuulinen ja nykyään käytän harvoin mitään, kun huomasin lähes kaikkien pahentavat tilannetta.

Niissäkin on joku aine mihin jää ns koukkuun ja pakko jatkuvasti rasvaa laittaa.

Käytän ainoastaan luonnontuotteita ja parhaat löytyneet Venäjältä eli nimeä en muista nyt.

Suosittelen kokeilemaan jotain missä ei lisä tai säilöntäainetta löydy.

Vierailija
17/40 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen herkkähuulinen ja nykyään käytän harvoin mitään, kun huomasin lähes kaikkien pahentavat tilannetta.

Niissäkin on joku aine mihin jää ns koukkuun ja pakko jatkuvasti rasvaa laittaa.

Käytän ainoastaan luonnontuotteita ja parhaat löytyneet Venäjältä eli nimeä en muista nyt.

Suosittelen kokeilemaan jotain missä ei lisä tai säilöntäainetta löydy.

Tämä on hyvä huuliin, mutta en tiedä saako suomesta.

https://irecommend.ru/content/balzam-dlya-gub-gourmandise-nasyshchennyi

Vierailija
18/40 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bepanthen on vihon viimeinen mitä kannattaa käyttää! Mulla ainakin ärsytti ja kuivatti vain lisää. Apua sain vaseliinista, mulla oli sitä ihan perinteistä markettikamaa keltaisessa peltipurkissa, jossa apilanlehti kannessa. Vaseliinin käyttöön sain vinkin vuosia sitten siitä yhdestä jenkkien lääkäriohjelmasta, joka pyöri aina aamupäivällä telkkarissa. 😄 Kun jätin ihan kaikkien huulirasvojen käytön, niin huuletkaan ei ole enää rohtuneet.

Vierailija
19/40 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä kannattaa myös juoda riittävästi niin huulet eivät rohdu. Käytin tenavasta lähtien huulirasvaa jatkuvasti kunnes kuulin tästä vesijutusta, en aluksi uskonut mutta kokeiltuani uskon, ei ole tarvinnut muutamaan vuoteen huulirasvoja käyttää.

Vierailija
20/40 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota Bevira R:ää myös ehdottaisin. Itselläkin oli roacuttanin aikana (eli käytännössä huulet olisi olleet hiekkapaperina ilman tuota). Voi käyttää myös muuna rasvana, esimerkiksi yöksi käsiin tai töissä hieroa kämmenselät vastakkain. On kuitenkin niin tahmeaa, etten kämmenpohjiin laittaisi. Töissä työkaverin talven kuulemma pelastin suosittelemalla ko. ihmeainetta. Noin 10 euroa iso tuubi tai n. 5e huulirasvatuubi (samaa tavaraa molemmat) apteekista saa.

En nyt sen kummemmin osaa ainesosia sinulle selvittämään (kuten yllä oli vaatimus), mutta googlaamalla löytyy tietoa.