Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miehen kaverittomuus

Vierailija
19.04.2025 |

jos miehellä ei ole yhtään kavereita, antaisitteko anteeksi vai eroaisitteko suosiolla..?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä narsistina olet erottanut hänet kavereistaan. Aiotko eron jälkeen myös vieraannuttaa lapset hänestä, kuten ahneet ja narsistiset suomiakat yleensäkin?

Vierailija
2/10 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se haittaa jos miehellä ei ole kavereita? Hänellä on enemmän aikaa sinulle.

Sekään ei kävisi, jos mies pörräisi jatkuvasti kavereidensa kanssa. Koskaan ei ole hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ole kavereita? 

Vierailija
4/10 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siinä mitään anteeksiantamista ole. :D En kylläkään alkaisi seurustella kaverittoman miehen kanssa.

Vierailija
5/10 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on paljon kavereita, mutta tapaan heitä erittäin harvoin.  -mies1983

Vierailija
6/10 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä narsistina olet erottanut hänet kavereistaan. Aiotko eron jälkeen myös vieraannuttaa lapset hänestä, kuten ahneet ja narsistiset suomiakat yleensäkin?

Miehen mielestä paras kun hän elää kuin lapsi ja "nainen" on tarvittaessa hyllylle laitettava pano. Tämän naisen lapsetkin mies kuvittelee omaksi omaisuudekseen, jos on siemenesä niiden tuottamiseen luovuttanut. Sairas, sairaampi, mies.

Vierailija
7/10 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai siinä mitään anteeksiantamista ole. :D En kylläkään alkaisi seurustella kaverittoman miehen kanssa.

Narsisti.

Vierailija
8/10 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei munkaan miehellä ole kavereita. On liikuntavammainen eikä pääse kodista pois, joten kaverit kaikonneet. Juttelee ihmisten kanssa netissä. On erakkoluonne, eikä kaipaa muita ihmisiä.

Vierailija
9/10 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika lailla kaveriton mies, mutta tämä ei ole tosiaankaan ollut este naisseuran saamisessa. Ihan tavalliset sosiaaliset taidot minulla on, mutta olen vain introvertti ja tarvitsen aikaa omille jutuilleni, joten vaikea ylläpitää suuria verkostoja. Tähän päälle huono-onnisuus kaveririntamalla teini-iästä lähtien. 

Vierailija
10/10 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli jotain kavereita, kunnes aloin seurustelemaan. Sen jälkeen ei mihinkään saanut lähteä eikä ketään tavata. 25 vuotta menty jo tällä kaavalla, eikä sitä osaa kavereita enää edes kaivata.

M43