Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***SYYSKEIJUJEN MA-KE***

08.05.2006 |

herätys keijut! ;)

Minjuska

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On taas niin hieno ilma että tuun vaan yhtäkkiä raapustaan kuulumiset ja kyseleen tyhmiä.

Mikä linja teillä on auringonotos? Siis näin kun tiineenä ollaan? Ei ollenkaan vai ihan niinku ennenki? Oon lukenu muilta palstoilta että raskaana olles ei kauheesti vissiin kannata paistatella että kun tulee maksaläiskiä ja toiset sitte väittää että maksaläiskät innostuu jos laittaa aurinkorasvaa. Mitä mieltä te ootte?

Onko kaikki jo käyny neuvolalääkäris? Mulla nimittäin ei sitä oo viä ollu.

Huomenna ultra, iik!!

Miisa84 & Vilperi rv 21+4

Vierailija
2/38 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miisa: Mä en koskaan ole varsinaisesti ottanut aurinkoa, koska palan tosi herkästi, mut en mitenkään hysteerisesti vältäkään auringossa olemista. Ekassa raskaudessa mulle ei ainakaan ilmaantunu mitää maksaläiskiin viittaavaa tai muuta, joten eiköhän tässä toisessakin raskaudessa uskalla olla samalla tavalla auringossa, sitä kuitenkaan varsinaisesti palvomatta.

Omaa napaa: Jalmari mennä mellastaa masussa kovenevaan tahtiin. Potkut näkyy välillä selvästikin jo päällepäin. Suurin ihmetyksen aihe mulla on tällä hetkellä, että mihin ihmeen vaatteisiin mä enää loppukesästä mahdun, kun vatsaa alkaa jo nyt olla... Kavereiden häihin parin viion päähänkin pitäisi keksiä jotain päällepantavaa, mutta saa nähdä, kuin käy. Pari sellaista joustavaa samettimekkoa mulla on, mutta taidan näyttää ihan liian ahtaisiin kuoriin sullotulta makkaralta niissä, vaikkei muuta olekaan tullut kuin vatsaa :)

Hämeessäkin on sen verran nätti päivä ja mulla vapaapäivä, joten painumme mekin pihalla esikoisen kanssa.

Jossu + Jalmari 22 tasan sekä ulos hinkuava Sara 07/04

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kyllä jo esikoista odottaessa oli sama linja kuin ei-raskaana, eli otin aurinkoa, eikä maksaläiskiä tai muita oireita tullut. Niin ja aina olen aurinkorasvaa käyttänyt. Kai sitä maalaisjärkeä voi käyttää näissäkin jutuissa :) Eikä kaikesta tarvitse aina lähteä panikoimaan...Tosin kovilla helteillä ei masun kanssa jaksa pitkään maata auringossa, mutta uiminen tekee hyvää välillä. Eilen otin muutaman hetken aurinkoa ja masu sai jo kivasti väriä. :)

Mutta nautitaan nyt keleistä, tätä on odotettu! Toivottavasti ei lähde vaan turvotuskierre päälle helteillä.

halauksin,

inkuli ja nöpö rv 21+5

Vierailija
4/38 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat kelit ja mulla on flunssa! En siis oo oikein pihalle päässy ja sisällä on taasen liian kuuma, tää meidän asunto on ylimmässä kerroksessa peltikaton alla, joten lämpöä riittää. Lasitettu parveke ei yhtään " auta" asiaa. Eli en ole auringonottojuttuja ehtinyt miettiä.

Eli makoilen nyt täällä kotona, flunssa yhdistettynä allergioireisiin ei ole hyvä yhdistelmä. Kävin jo apteekista hakemassa nenäsuihketta (glinor) vaikka siinä kehotetaan keskustelemaan lääkärin kanssa ennen käyttöä. Muutaman kerran olen siihen joutunut turvautumaan. Mites muut, ootteko käyttäny Zyrteciä tai vastaavaa nuhaan? Mun ystäväkätilöni, joka työskentelee äitiysneuvolassa Treella sanoi mulle, että sitä saisi ottaa ½-1 tabl. päivässä, mutten ole vielä uskaltanut. Pitäiskö soittaa omalle neuvolan tädille?

Nyt taas tuntuu, että pää räjähtää. Kuulumisiin, keijut!

T. Rizzu rv 22+2

Vierailija
5/38 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, nyt on rakenneultrassa käyty. Jostain syystä jännitin sitä ihan kamalasti, vaikka en jännittäjätyyppiä muuten olekaan. Pikkuisella oli kaikki hyvin, painoi 398 g eli melkein margariinipaketin verran... heh.. Sukupuolta ei näkynyt vaikka sen olisimme halunneet tietää. Harmi. Mies on vakuuttunut että tulokas on poika, itse en ole ollenkaan varma.

Flunssa alkaa hellittää pikku hiljaa, tosin pää on edelleen täynnä räkää, että välillä tuntuu että pää räjähtää. Harmittaa että nää kauniit ilmat meni viime viikolla minulta sivu suun, kun ei niistä sisällä niin kovin päässyt nauttimaan. Toivottavasti ilmoja vielä riittää niin että pääsen esikoisen kanssa viikonloppuna Särkänniemeen.

Ai niin liikkeistä. Ovat vieläkin aika hiljaisia, nyt sentään jo päivittäisiä tai oikeammin jokailtaisia. Niistä olinkin puolihuolissani aiemmin, mutta nyt tuntuu oikein kivalta koko raskaus!!

Torreska 21+0

Vierailija
6/38 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja viikonloppu sitten taas vilahti ohi. Kylläpä oli ihanat ilmat, olisi ollut mökillä aivan ihanaa, jäätkin olivat kuulemma lähteneet lauantaina. Ensi viikonloppuna sitten, tosin taitaa olla ilma jo viilenemässä.

Ja nyt valitan taas nukkumisesta. Siis mikä hitto nyt taas on että nukun niin huonosti, uni ei meinaa tulla ja sitten kun tulee heräilen koko ajan tai viim. aamuyöstä nukun ihan sellaista koiranunta. Nyt väsyttää sitten jo päivisinkin ja silti valvon yöllä. Onko muilla tälläistä? Mikä avuksi? Minulla on kaapissa nukahtamislääkkeitä mutten haluiaisi niihin nyt turvautua. Kohta vaan loppuu veto.

Muuten olo on hyvä, vauva liikkuu paljon ja muksii jo aika voimakkaasti. Tajusin juuri että minulla alkoi juuri 24. raskausviikko, eikös tämä ole niitä viikkoja kun alkaa olla jo selviytymismahdollisuus jos syntyisi?

Auringonotosta kun on ollut puhetta, niin aion kyllä pienen päivetyksen hankkia ainakin käsivarsiin ja sääriin. Kasvoihin minulle tulee pisamia mutta en kyllä muista että olisi maksaläiskiä tullut ainakaan aiemmin.

Sain muuten lauantaina tämän raskauden ekan ja toiv. vikan pyörrytyskohtauksen. Olin suihkussa ja yht' äkkiä tuntui että nyt lähtee kyllä taju. Sen jälkeen oksetti ja korvat soivat ja naama oli ihan valkoinen. Inhottava tunne, toivottavasti niitä ei tule enempää.

Muuta vointeka teille keijut!

Tinah 23+1

Vierailija
7/38 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei kanssa neuvola-lääkärissä vielä käyty, mutta ei ole ollut aihettakaan. Ja neuvolantäti sanoikin että on vasta loppupuolella, kun toinen tulossa.

Meillä kanssa huomenna ultra ja nyt kun puheekis tuli niin rupes jännittää... Ekasta näkyi selvästi kumpi on tulossa, toivottavasti nytkin käy niin, vaikka periaatteessa sillä ei ole väliä, mutta KUN haluaa tietää niin haluaa tietää. Ja voisi sitten aatella hieman vaatteita ja muita, toisin kiire ei vielä ole eikä tarviskaan. Viimeksi vaunut ostettiin sitten vasta kun vauva oli tullut maailmaan, ei toisin tarkotuksella, mutta aina ei mena niinkuin suunnittelee.

Aurinkoa aijon ottaa jos jaksan, nyt on tuntunut hyvältä, mutta entä sitten kun kuukauden on " maannu" arskassa.

Me molemmat olemme voineet hyvin ja liikkeet tuntuvat aina vain selkeämmin, Rv 21+2

Vierailija
8/38 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se muuten niin, että jos sukupuolta ei näe, tulee yleensä tyttö? Jos lääkäri /kätilö suostuu kertomaan sukupuolen jo rakenneultrassa, on kyseessä useammin poika. Meillä tämä ainakin päti. Kun poikaa odotimme lääkäri näytti pojan vehkeet jo rakenneultrassa. Kun tyttöä odotin lääkäri sanoi ettei sukupuolta näe. Arvasin heti, että taitaa tietää tyttöä tuo lausunto, kun siis mitään selvää merkkiä (lue kiveksiä tai pippeliä) ei ole näkyvissä. Voisihan se olla poikakin, jonka kivekset ei oo laskeutunu. Mutta meillä se tiesi tyttöä.

Vierailija
9/38 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miisa, ei minullekaan aikaisemmassa odotuksessa tullut maksaläiskiä vaikka auringossa paljon oleskelinkin ja rusketuksen sain. Minulla ei pää kestä raskausaikana rannalla makaamista, mutta muuten tuli oltua paljon auringossa ulkona ja varmasti sama juttu tänä kesänä. Aurinkovoidettakin käytin, vaaleaihoisena palan muuten herkästi.

Kävin tänään kampaajalla, hiuksista lähti pituutta yli 10cm pois ja raidat tummensi päätä reippaasti. Ihanaa vaihtelua, minulla on nyt raskausaikana hiukset menneet kamalaan kuntoon, joten leikkaus teki hyvää. Ja tuntuu mukavan viileältä ja kevyeltä :)

Nyt pihalle nauttimaan päivästä kun on noin ihana ilma :)

Mayella 19+5

Vierailija
10/38 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi toistaiseksi hiljainen syyskuinen ilmoittelee itsestään.

Allergia vaivaa kovasti/ Rizzun kysymykseen:

Olen yrittänyt sinnitellä silmätipoilla ja nenäsuihkeella (joita lääkäri suositteli ensisijaisesti paikallisina), mutta nyt oon jo kolmena päivänä joutunu ottamaan yhden Zyrtecin (jota sain luvan käyttää jos on pakko). Äskenkin meinasin suorastaan tukehtua, joten ajattelin, että tämä on varmaankin parempi vaihtoehto. Joudun myös käyttämään avaavaa astmalääkettä, hengenahdistusta on viime päivinä ollut varsinkin öisin. Plääh... koska tää koivun siitepölykausi loppuu?? Tietääkö kukaan?

Mulla on myös jännitys päällä vauvan voinnista... nimittäin rakenneultrassa vauvan munuaisten muodossa oli näkyvinään jotain poikkeavaa. Lääkäri sanoi, ettei saa huolestua, mutta totta kai vähän huolettaa! Ensi viikolle sain ajan ultraan, toivotaan että siinä näkyy kaikki paremmin ja että kaikki olisi kunnossa! Yllättävän positiivisella mielellä olen tästä huolimatta pystynyt toistaiseksi pysymään ja kyllä aika matelee siihen ultraan!

Fiza 20+3

Vierailija
11/38 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi mattimyöhäinen liikenteessä.. Palstaa olen lukenut jo aikani, mutten koskaan ole jaksanut vastata! Nyt kun kesä lähestyy ja vauvan tulo alkaa tuntua todellisemmalta, on helpompi osallistua vauva-keskusteluihin.. Meille siis toinen tulossa ja la olisi 6.9., esikoinen ehtii sopivasti täyttää kaksi vuotta. Oli pakko kirjoittaa kun on ollut niin paljon puhetta allergioista.. Itsekin kärsin aika pahanlaisista oireista, enkä ole nyt lääkkeitä syönyt ollenkaan. Viime raskauden aikana käytin nenäsuihketta ja silmätippoja, mutta ne eivät ole yksinään kovinkaan tehokkaita joten ihan sama olla kokonaan ilman. Minulle lääkäri ei suositellut muita lääkkeitä, mutta henki pihisee siihen malliin että saas nähdä kuinkahan tässä käy. Kun ei voi oikein sisällekään linnottautua. Itellä allergiaoireet on helpottanut toukokuun lopulla, silloin koivun kukinta alkaa jo hellittämään, mutta tämä keväthän alkoi poikkeuksellisen myöhään, joten voi myös kukintakausi olla vähän myöhäisempi. Voimia kaikille allergioista kärsiville..

pelle-pop & beibis rv. 22+5

Vierailija
12/38 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja me ollaan miehen kanssa oltu yhtä hymyä koko päivän sen jälkeen!

Elikkä piiiiiitkästä aikaa väliaikatietoja meistä: Molemmat vauvat voivat hyvin, kaikki rakenteet olivat paikoillaan ja TOINEN ON TYTTÖ, TOINEN ON POIKA!!!!! IIIIIIIIIHAAAAAANAAAAAAAA että sukupuolet sai tietää jo tässä vaiheessa!!!!!!!

Tyttö oli 370 g ja poika 380 g. Neuvolassa pari viikkoa sitten molempien sykkeet olivat n. 145. Tänään sitten tytön syke oli 148 ja pojan 159. Eli tuo syketeoria meni ainakin mun kohdalla ihan lyttyyn. Eipä tule kahta poikaa.

Kaikin puolin kaikki oli kunnossa, lääkäri ei toppuutellut mua mitenkään (mikä on tietty hyvä, koska tässä ollaan rempattu uutta kotia jo pari viikkoa enkä ole malttanut pysyä kukkapenkeistäkään erossa). Sanoi vain, että " mene nyt ja tee, kun kohta et kuitenkaan enää pysty tai jaksa!"

Paino on noussut n. 5 kg. En jaksa stressata siitä, kyllä sen sitten saa pois. Molemmat vauvelit potkivat useita kertoja päivässä ja tosi lujaa (mitä sitten tulee olemaankaan loppuraskaudessa....), mieskin tunsi potkut jo yli viikko sitten. Selkä vihoittelee aika pahasti välillä, mut lääkäri sanoi, että siihen auttaa vain synnytys. Jep jep, sitä syyskuutahan tässä odotellaan ;)

Ensi viikonloppuna muutetaan ja päästään omaan kotiin. Nyt pitäisi jaksaa pakata koko viikko...

EmpOmppu ja A-tyttö+Beetu, 20+3

Vierailija
13/38 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että ultrat menneet hyvin. Paljon terveitä vauvoja syyskuuksi, kiitos! Voi kyllä olisi vielä kiva päästä kurkistamaan vaavia ennen syntymää, mutta jos ei kummempia, niin sitten vasta kun syntyy. Meillähän oli jo tuo rakenneultra 28.4.

Meille kätilö sanoi, että poika olisi tulossa, mutta samaan syssyyn sanoi, että ehkä tätä nyt ei 100% varmaa ole ja itsellekin jäi epäilevä mieli. No, sittenhän sen syksyllä näkee.

Pidin tänään ekaa päivää H&M:ltä ostamiani valkoisia pellavahousuja, kyllä olivat ihanan viileät ja muutenkin tosi mukavat jalassa. Suosittelen!

Mutta nyt täytyy lähteä iltapesulle. Huomiseen!

inkuli ja nöpö rv 21+5

P.s. Mitenkäs on te, joilla jo lapsia entuudestaan...oletteko antaneet lapsille nimet samalla kirjaimella alkavilla nimillä? Eli Joona ja Jesse? Tai Miko ja Moona?

Ihan mielenkiinnosta kyselen :)

Vierailija
14/38 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poitsu nukkumassa ja aikaa kirjoitella. Poitsu kiipeää nykyään koko ajan pinniksestä pois. Aamullakin heräsin siihen kun tuli makuuhuoneeseemme. Ihme apina tuo poika. Pitää varmaan ailkaa harjoitella isojen lasten sängyssä nukkumista.

Tänään on taas tullut kaupoissa juostua. Eilennä siivoilin ja laittelin parveketta kivaksi. Ostin plantagenista parveketomaatin ja mansikan taimia ja yrttejä. Vielä pitäis kukkia käydä ostamassa. Tänään ostin parvekkeelle obh nordigan sähkögrillin. Pakko oli se heti testata ja grillata lihaa, nam. Ja paino senkun nousee.

Vaavi liikkuu ahkerasti. Jotkut liikkeet näkyvät jo ulos päin. Ei oikein kummempia raskauteen tällä hetkellä kuulu.

Onnea ultrassa käyneille!

Mä en oo vieläkään muistanut aloitta raudan syöntiä.

Nyt meen lukemaan.

Öitä kaikille!

Öttis, poitsu 1v7kk & masuasukki rv23+5

Vierailija
15/38 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillei lasten nimet ala samalla kirjaimella, mutta sitävastoin molemmat loppuvat s-kirjaimeen.. Mikä tuottaakin sitten hieman päänvaivaa tämän kolmannen nimen suhteen :)Tajusin esikoisen ja kuopuksen nimien samansointuisuuden vasta kuopuksen ristiäisissä, vaikka ne nimet olivat meillä mielessä jo kauan ennen kuin kumpikaan oli edes olemassa :) Eli jos tämä on poika, hän saa s-loppuisen nimen. Mutta tytön kohdalla tarjonta ei vastaa kysyntää, joten tällä hetkellä nimivaihtoehtona on samalla kirjaimella alkava nimi kuin tulevalla isosiskolla. Toisaalta toiselle tytölle olisi hauska antaa kukan nimi, kuten kuopuksella (no onpa nyt vaikeeta arvata, mikä SE nimi on, heh) ;)

Oma olo ei nyt kummempi. Allergia lääkkeinä Lomudal-silmätipat ja Flixonase-nenäsuihke, liekö nyt kummastakaan apua. Kiva, kun töissä pitävät narsisseja maljakoissa, arvatkaa mikä lemu. Krääh. Satais edes vettä, niin vähän laantuis tuo pölyäminen. Pihahommat ei inspaa yhtään tään vaivan takia.

Töissä nyt tullut vaivaksi kuumottavat jalat, ovat ihan tulessa ja turvoksissakin vielä pitkin yötä. Saisinkohan vapailla aikaseksi hankittua ne tukisukat, jos ois mitään apua. Vauva jaksaa myntätä masussa, ensi viikolla neuvola. Sit saa ne Kelan paperit ja ai niin, sen ultra ajan viikolle 28. En ole murehtinut yhtään sitä kysta-asiaa, oon vaan nauttinut vauvasta :)

Ja nyt aa-aa! -piias- 22+1 (vai meninkö laskuissa sekaisin?)

Vierailija
16/38 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kaikille uusille keijuille, jospa pinot tästä taas pikku hiljaa kasvaa :-)

Onnittelut myös rakenneultrassa käyneille ja sieltä hyviä uutisia saaneille!

Itsellä kirjoittelu on ollut viime aikoina vähäisempää kun tuntuu ettei mitää erikoista juuri ole tapahtunut. Vatsa tuntui kasvavan vielä tuossa jokunen viikko sitten kovaa vauhtia, mutta nyt tuntuu kuin olisi taas jotenkin vetäytynyt :-/ Turvotuksen olen huomannut jonkin verran lisääntyneen, mutta täytyy yrittää vaan lämpimillä säillä entistä enemmän vettä. Seuraavaksi on lääkärineuvola n. rv 26 ja siihen on vielä kolmisen viikkoa aikaa. Olen vielä myös miettinyt mahdolllista käyntiä yksityisellä 3/4D-ultrassa, mutta sekin pitäisi jo pian päättää...

NIMISTÄ sen verran että meillä molempien poikien nimet alkavat samalla kirjaimella, mikä oikeastaan oli ihan vaan sattumaa. Kolmannelle on jonkin verran makusteltu nimeä, ja tuntuu että tytön nimiä on helpompi keksiä. No tässä on vielä onneksi aikaa keksiä se juuri sopiva nimi pienokaiselle :-)

Aurinkoisia päiviä kaikille!

moisku rv 23+1

Vierailija
17/38 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piiitkästä aikaa taas. Vappu meni kahden lapsen sairastaessa vatsatautia, onneksi vältyin siltä itse ja ihmettelen että myös esikoinen ja mies välttivät. Mies linnottautui sairaan lapsen huoneen lattialle patjan kanssa ja sai kyllä rypeä pöpöissä itsekin. Ihana mies, tajusi että minä olen niin väsynyt että antoi minun nukkua ja hoiti lapsia yöllä. Pääsi kyllä onneksi helpolla, oli pikaiset taudit. Minä sitten hoidin päivät että sai mies tehdä pihahommia ja vappuna en siis ulos päässytkään. Onneksi viime viikonloppu oli upea niin sai itsekin oltua pihalla.

Olen ollut viikon kotosalla, huomenna taas töihin. Motivaatio hukassa. Olen edelleenkin aivan väsymyksestä silmät sikkaralla ja tästä kohta lähdenkin taas päivälevolle. Supistuksiakin alkoi tulemaan, varmaan oli kropan tapa käskeä rauhoittumaan hetkeksi. Heinäkuussa alkaisi sitten loma, jos sinne asti kohtu supistelematta jaksaa. Miten sitä voikin olla näin uupunut? No ehkä kolme vauhdikasta tenavaa vaatii veronsa =)

Nimistä joku kyseli, meillä on kaikilla eri kirjaimella alkavat ja pääasia on vain löytää nimi joka miellyttää meitä ja joka sopii lapselle. Tytöillä nimet ovat lyhyet ja ajattelin pitää siitä kiinni, mutta pojan nimeksi löytyikin sitten vähän pidempi. Tälle tulokkaallekin on jo vaihtoehdot ja koska ilmeiseti tyttö olisi tulossa, ultran mukaan, voikin sitten enempi keskittyä niihin tytön nimiin. Meinaan toinen nimi on vielä täysin hukassa, eka ja kolmas tiedossa. Tai mies on toistaiseksi hymähdellyt ehdotukselleni, mutta eipä tuo ole sanonut eitäkään.

Eikä tänne sen kummempaa.

tuisku 20+

Vierailija
18/38 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inkuli kyseli nimistä, meidän poikien nimet eivät ala samalla kirjaimella mutta molempien toinen nimi päätty tavuun -ri. Ja samaa linjaa aiotaan jatkaa, jos kolmas olisi myös poika. Tytön nimikin on mietitty, mutta se ei noudata mitään " kaavaa" .

Mullakin alkaa pikkuhiljaa tää kevyt olo väistyä ja jalat tuntua iltaisin tooodella raskailta. Eilenkin koko päivän lasten kanssa touhuamisen jälkeen oli jalat ja lantion lihakset ihan tulessa. Vähän jännityttää, miten jaksan ens kuussa siellä Italian reissullamme kierrellä..

Raudan syönnin minäkin jouduin aloittmaan eilen, Hb oli 117. En kyllä itse ollut tuntenut oloani yhtään sen väsyneemmäksi kuin ennen.

Jeps, eipä täältä muuta, hyviä vointeja kaikille!

Mäkimeirami rv 22+4 ja pojat 02 sekä 05

Vierailija
19/38 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkviolet] Pitkä aika taas edellisestä pinoutumisesta. On vaan ollut niin ihania ilmoja että ollaan poitsun kans oltu kaikki päivät ulkona. Ja viikonloppuna söin sopimatonta ja oksensin eilisen. Onneksi nyt olo jo parempi.

NIMISTÄ: me ollaan ajateltu ettei laitettais kakkoselle samalla kirjaimella alkavaa nimeä kuin esikolle. Sillä jos sitten meille vielä tulee lapsia niin se ikäänkuin " velvottaa" laittamaan seuraavillekin samalla kirjaimella alkavan nimen. Meilläkin tuntuu olevan tytön nimi helpompi kuin pojan, mutta katotaas nyt kumpi sieltä tulee :)

AURINGONOTTO: meinaan ottaa aurinkoa niin kuin aiemminkin, pihalla tulee oltua aika iso osa päivästä niin eiköhän sitä samalla hieman väriäkin saa ihoon.

Omaa (.): ultrassa käytiin viime lauantaina ja kaikki on hyvin. Vaaveli vastaa viikkoa pienempää kuin menkoista laskettuna, mutta koska ei ole yli viikkoa pienempi laskettua aikaa ei muuteta. Ja samahan tuo mikä päivämäärä se on vauva syntyy kun on valmis. Mutta suurella todennäköisyydellä jään viimeiseksi pinoa pystyyn pitämään, nyt kun la 24.9 ja viikkoa myöhemmin 30.9. Liikkeitä tuntuu jo hyvin ja niitä vaimentamassa on etuseinämäistukka niin kuin arvelinkin. Istukka on ihan keskellä ja melkein alhaalta ihan kohdun pohjaan ylettyvä. Nyt on alkanut tuntumaan ihan potkujakin kun aiemmin vain möyrintää.

Nyt kotihommiin ja pinoilemaan taas myöhemmin!

Oona, esikko ja sintti 20+2 [color=deeppink][size=5]♥

Vierailija
20/38 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitänyt kiirettä ja vielä jatkuu hetken aikaa. Tervetuloa uusille ja onnea hyviä ultrakuulumisia saaneille!

Allergia: mulla on heinäallergia, joten sitä odotellessa. Onneksi raskaus- ja imetysaikoina on ollut siedettävämpää. Tässä keväällä kyllä tulee oireita pölystäkin, mutta siihen en ota mitään.

Nimet: meillä tyttöjen nimet alkaa eri kirjaimella, ei haluta tehdä mitään tietyn kirjaimen sarjaa lapsista. Tosin toisen nimen kanssa kävi niin, että se alkaa samalla kirjaimella, joten sitä linjaa jatketaan. Tytölle meillä on nimi odottamassa, pojalle on niin vaikea löytää, ettei edes yritetä. Jos tuleekin poika, niin mietitään vasta sitten :)

Oma vointi: hyvin menee, tosin kuumuus ei ole kivaa, joten kesästä taitaa tulla piiiitkä. Hankin Carriwellin saumattoman tukivyön ja siitä on ollut apua lenkeillä. Vesipulloakin pitää nykyään raahata mukana, en ole koskaan sitä harrastanut, joten nyt on vähän opettelemista.

Vauva potkii todella kovaa ja eilen teki jonkin kumman sivuttaisin venytysliikkeen, ei tuntunut kivalta. Iltaisin on kovat treenit, samoin alkaa liike ehti, kun istun ompelemaan :D

Kaunista kevättä ja hyvää vointia!

Porenn ja Pimpula rv 24 tasan