Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IS, miksi tällainen vertailu: Suomalaiset hankkivat viime vuonna enemmän koiria kuin vauvoja

Vierailija
24.04.2023 |

Entäpä monta autoa enemmän tai vähemmän kuin lapsia hankittiin? Montako marjakuusta tai air fryer -laitetta? Yhtä järkevää vertailua.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kai lemmikillä ja lapsella nyt enemmän yhteistä. Moni kutsuu itseään lemmikkinsä äidiksi/isiksi, toisin kuin airfryerin kohdalla.

Vierailija
2/63 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kai lemmikillä ja lapsella nyt enemmän yhteistä. Moni kutsuu itseään lemmikkinsä äidiksi/isiksi, toisin kuin airfryerin kohdalla.

En edelleenkään ymmärrä miksi ne silti olisivat vertailukelpoisia, siis miten muka?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiinnostava tietohan tuo on. On niitä turhempiakin uutisia tullut vastaan.

Vierailija
4/63 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin koira kuin lapsi.

Vierailija
5/63 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silti ei mitään järkeä koko vertailussa koska perheellisillä on koiria ihan yhtä lailla kuin lapsettomilla ja hedelmätöntä aikaa on ihmisen elämässä jotain 30 vuotta, minun vanhemmillani on jo kolmas koira menossa.

Vertailuhan vihjaa että koira ja lapsi ovat toisiaan poissulkevia.

Vierailija
6/63 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on mielenkiintoinen uutinen. Nykyisin otetaan mieluummin koira ja jätetään lapset hankkimatta, siis keskimäärin ja yhä useammin.

Toisaalta jos trendi jatkuu, niin ennen pitkää Suomessa on enemmän koiria kuin ihmisiä.

Vierailija
7/63 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silti ei mitään järkeä koko vertailussa koska perheellisillä on koiria ihan yhtä lailla kuin lapsettomilla ja hedelmätöntä aikaa on ihmisen elämässä jotain 30 vuotta, minun vanhemmillani on jo kolmas koira menossa.

Vertailuhan vihjaa että koira ja lapsi ovat toisiaan poissulkevia.

ei vihjaa.

Vierailija
8/63 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

koiria voi hankkia koko aikuinen väestö kuolinpedillensä saakka, lapsia vain hedelmällisessä iässä olevat.

Totta kai koiria siis hankitaan enemmän, koska perheet ja eläkeläiset molemmat haluavat koiria.

Vierailija
9/63 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi pienikokoiset naiset hankkivat isokokoisia uroskoiria?

Miksi ei saisi hankkia? Ko naiset yleensä harrastavat koiran kanssa esim tokoa.

Vierailija
10/63 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo on mielenkiintoinen uutinen. Nykyisin otetaan mieluummin koira ja jätetään lapset hankkimatta, siis keskimäärin ja yhä useammin.

Toisaalta jos trendi jatkuu, niin ennen pitkää Suomessa on enemmän koiria kuin ihmisiä.

Niin, jos ei halua lapsia ja haluaa koiran niin ei varmaan kannata tehdä toisin päin. Mutta eihän se että joku hankkii koiran johda siihen että ei hanki lasta.

Vähän sama kuin sanoisi että hankkii mieluummin sen air fryerin kuin lapsen. Koska niitä on enemmän kuin lapsia.

Vierailija
11/63 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska zoofiliaa ei vieläkään olla kielletty suomessa, tästä kiitos punavihreille.

Ei , vaan persut, koska ovat asian puolesta. Samoin kuin metsästävät symuojeltuja petoeläimiä, kuten pinnoitettuja susia, joutsenia yms kuten se porukka Lapinlahdella. Persuja.

Lapissa poronomistajat jahtaavat moottorikelkalla sudet hengiltä. Persuja.

Vierailija
12/63 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vertaatko lapsia koiriin?

Vierailija
13/63 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Chihuahuan silmistä loistaa pohjaton kiintymys mammaansa kohtaan. Pieni koko ei estä suojelemista ^.^

Vierailija
14/63 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkunainen on onnellisin. Siihen koira tai kissa tsi molemmat, niin onni 1000x.

Parisuhde laskee maisen onnellisuutta ( ja terveyttä), ja lapset eivät ole sellainen onni ja autuus, kuten väitetään.

Juuti eilen näin kun tulin ulkoiluttamassa koiraani, miten äiti rääkyi ja haukkui pientä lastaan talon pihalla. Niin stressaantunut varmaan, että ei enää jaksa.

Tuohon kun vielä otetaan mukaan se perässäcedettävä mieslapsi, niin kyllä moni nainen muettui, että miksi lähdin.

Vierailija
15/63 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua lapsia mutta oman koiran voisin ottaa. Toki omaa koiraa en voi ottaa koska se häiritsisi liikaa työtäni, miten voisin käydä töissä ja jäädä ylitöihin jos minulla olisi koiranpentu? 

Koirat on kivoja. 

Omia lapsia en halua koska ne pilaavat vain elämän ja ne rajoittaa aivan liikaa elämää.

Vierailija
16/63 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainskin sopis paremmin koira, kuin lapsi.

N30

Vierailija
17/63 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heippa

Urokset helpompia, kun ei tule juoksuja. Minulla aina ollut palveluskoiria, niiden kanssa kiva harrastaa ja ulkoilla.

Ter + 50 nainen,ja useiden saksanpaimenkoirien onnellinen omistaja.

Vierailija
18/63 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua lapsia mutta oman koiran voisin ottaa. Toki omaa koiraa en voi ottaa koska se häiritsisi liikaa työtäni, miten voisin käydä töissä ja jäädä ylitöihin jos minulla olisi koiranpentu? 

Koirat on kivoja. 

Omia lapsia en halua koska ne pilaavat vain elämän ja ne rajoittaa aivan liikaa elämää.

Mä en halua koiraa, mutta haluisin air fryerin. Koirat ei tee ruokaa, tai ole oikein hyödyksi sellaisen hankkimisessa. Tai tietty metsästyskoirat, mutta kouluttamisessa olisi kauheasti vaivaa.

Niin siksi mieluummin kuitenkin air fryer kuin koira.

Vierailija
19/63 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ainskin sopis paremmin koira, kuin lapsi.

N30

Meillä on molemmat tällä hetkellä ja olen nyt hämmentynyt että pitäskö mun dumpata jompi kumpi?

Vierailija
20/63 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koirat on kivoja. 

Mä en halua koiraa, mutta haluisin air fryerin. Koirat ei tee ruokaa, tai ole oikein hyödyksi sellaisen hankkimisessa. Tai tietty metsästyskoirat, mutta kouluttamisessa olisi kauheasti vaivaa.

Niin siksi mieluummin kuitenkin air fryer kuin koira.

Minä ottaisin mieluummin paljun kuin kumpaakaan. Ruuanlaittoon ei liity mitenkään mutta maksaa enemmän niin ei olisi varaa kaikkiin.