Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

My heritage dna-testi

Vierailija
23.10.2018 |

Teetin testin itselleni ja miehelle. Yllärinä oli että itse olen 64% skandinaavi ja 34% suomalainen, alle 2% eskimo/inuiitti. Miehellä 70%suomalainen 28% skandinaavi ja alle 2% eskimo/inuiitti. Minkälaisia tuloksia olette saaneet?

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kermiss kirjoitti:

Niin se inuiitti ja "intiaani" ( tuskin kai sentää lukee ihan "intiaani"? ) tulevat samasta perimästä, jostain 38 tuhannen vuoden takaa. Joku euraasia-geeni. Että ei ehkä sittenkään kannata sitä intiaanipäähinettä alkaa pitämään julkisesti. 

Itse en ole testiä tehnyt, mutta tutuistani aika moni on. Yks hämmentävä seikka tuli juuri esille: eräs isä ja poika tekeivät saman lafkan testit ( ovat kuin toistensa kopiot ulkoisesti ) ja isä on 90% katalaani - mutta poika vain 22%. Mitenkäs sillai...ei oikein vakuuta.

Oman isäni sisarukset ovat tehneet näitä testejä ja kaikile tullut suurin piirtein sama tulos, eli ovat 35% skandinaaveja - niin siitä vois päätellä, että näin on mun isälläkin - eli mun oletettavissa tuloksissa pitäis sitten olla kans vähintään tuo 17,5% skandinaavia ( olettaen, ettei äidin puolelta tulisi sitä lisää ). 

Pelkästään tuon takia teksis mieli tehdä testi, että saisin todistettua MAAILMALLE koko homman olevan ihan silkkaa vedätystä. Juuh. 

On myös mahdollista, että et perisi ollenkaan skandinaavia, koska lapsihan perii kummaltakin vanhemmaltaan satunnaiset 50 %, tai toisaalta voisit olla yhtä plajon skandaali kuin isäsikin.[/quote

Tuo inuiitti tarkoittaa testissä lappalaista yhtä hyvin kuin eskimoa.

Vierailija
82/86 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen 96%, loput alueelta Irlanti, Skotlanti, Wales.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain todelliset pölvästit jakavat DNA:nsa näille organisaatioille. Tulokset ovat epäluotettavia, eikä kukaan voi tietää tai taata mihin käyttöön DNA lopulta päätyy ja miten sitä hyödynnetään kaupallisesti ja oikeusteknisesti. Tämä heritage-vedätys on todella suuren luokan kusetus johon haksahtavat pääosin uteliaat naiset.

Kyllä pölvästit ovat niitä jotka luulevat näkevänsä vedätyksiä ja kusetuksia joka puolella.

Paljonko maksoit siitä, että luovutit oman geeniperimäsi tiedot kaupalliseen tietopankkiin, johon sinulla ei ole mitään kontrollia eikä mitään mahdollisuutta vaikuttaa miten sitä hyödynnetään mm. kaupallisesti ja juridisesti seuraavien vuosien ja vuosikymmenien aikana teknologioilla joita ei ole vielä kaikkia edes olemassa?

Nainen on maailman uteliain ja helpoiten höynäytettävä olento.

Totta, kohta vak.yhtiöt maksaa niistä ja sitten ette saakaan jotain vakuutusta, kun teillä on perimässä mahd saada joku tauti.

Kun elää kyllin vanhaksi, saa minkä tahansa taudin, joka perimässä jo on.

Vierailija
84/86 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa näitä pers-negatiivisia cro-magnoneita aina löytyy.

Onko elämä niin paskaa että pitää jokaisesta postista löytää jotain naristavaa jotta itelläs on parempi olo?

Vierailija
85/86 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein myös huvikseni kyseisen testin ja sain tulokseksi 42% puolalainen, 30% venäläinen, 8 % baltti, 12 % irlantilainen ja 8 % vietnamilainen. Mulla oli jonkinlainen aavistus tuloksista, mutta irlantilaisuus tuli yllätyksenä. No se ehkä selittää mun liekehtivän punaiset hiukset:)

Vierailija
86/86 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"As of now, the company said approximately 50 law-enforcement agencies or their representatives have submitted DNA samples and requested matching. DNA profiles from close to 150 cases have been loaded into the database.

Mr. Greenspan said the company charges less than $1,000 for the law-enforcement work, and while it isn't a major part of the company's business, he expects it to grow"

https://www.wsj.com/articles/customers-handed-over-their-dna-the-compan…