My heritage dna-testi
Teetin testin itselleni ja miehelle. Yllärinä oli että itse olen 64% skandinaavi ja 34% suomalainen, alle 2% eskimo/inuiitti. Miehellä 70%suomalainen 28% skandinaavi ja alle 2% eskimo/inuiitti. Minkälaisia tuloksia olette saaneet?
Kommentit (86)
Suomalainen 96%, loput alueelta Irlanti, Skotlanti, Wales.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain todelliset pölvästit jakavat DNA:nsa näille organisaatioille. Tulokset ovat epäluotettavia, eikä kukaan voi tietää tai taata mihin käyttöön DNA lopulta päätyy ja miten sitä hyödynnetään kaupallisesti ja oikeusteknisesti. Tämä heritage-vedätys on todella suuren luokan kusetus johon haksahtavat pääosin uteliaat naiset.
Kyllä pölvästit ovat niitä jotka luulevat näkevänsä vedätyksiä ja kusetuksia joka puolella.
Paljonko maksoit siitä, että luovutit oman geeniperimäsi tiedot kaupalliseen tietopankkiin, johon sinulla ei ole mitään kontrollia eikä mitään mahdollisuutta vaikuttaa miten sitä hyödynnetään mm. kaupallisesti ja juridisesti seuraavien vuosien ja vuosikymmenien aikana teknologioilla joita ei ole vielä kaikkia edes olemassa?
Nainen on maailman uteliain ja helpoiten höynäytettävä olento.
Totta, kohta vak.yhtiöt maksaa niistä ja sitten ette saakaan jotain vakuutusta, kun teillä on perimässä mahd saada joku tauti.
Kun elää kyllin vanhaksi, saa minkä tahansa taudin, joka perimässä jo on.
Ihanaa näitä pers-negatiivisia cro-magnoneita aina löytyy.
Onko elämä niin paskaa että pitää jokaisesta postista löytää jotain naristavaa jotta itelläs on parempi olo?
Tein myös huvikseni kyseisen testin ja sain tulokseksi 42% puolalainen, 30% venäläinen, 8 % baltti, 12 % irlantilainen ja 8 % vietnamilainen. Mulla oli jonkinlainen aavistus tuloksista, mutta irlantilaisuus tuli yllätyksenä. No se ehkä selittää mun liekehtivän punaiset hiukset:)
"As of now, the company said approximately 50 law-enforcement agencies or their representatives have submitted DNA samples and requested matching. DNA profiles from close to 150 cases have been loaded into the database.
Mr. Greenspan said the company charges less than $1,000 for the law-enforcement work, and while it isn't a major part of the company's business, he expects it to grow"
https://www.wsj.com/articles/customers-handed-over-their-dna-the-compan…