Huh, olipas kuuma päivä Alanyassa!
Onneksi loma vasta puolessavälissä. Toivottavasti tekin pääsette pian tänne.
Kommentit (21)
Näkyykö noilla seuduilla merkkejä poliittisesti kiristyneestä ilmapiiristä? Ukkosvaroitushan sinne lienee tänään annettu ilmojen puolesta. Viimeisiä kuumia kelejä, ennenkuin taivas ns. repeää, tuulet muuttuu ja alkaa viiletä.
No haluaisin todella sinne jälleen!
No kivat sulle vaan sinne, toivottavasti viihdyt. Itse nautin tästä raikkaasta viileydestä.
https://www.foreca.fi/Turkey/Alanya/havaintohistoria
+28 astetta. Vastaavia lämpötilojahan oli vaikka kuinka paljon menneenä kesänä Suomessakin. Noin 2 kuukautta sitten viimeksi.
iyi tatiller!
Her şey güzel olsun!
Vierailija kirjoitti:
Näkyykö noilla seuduilla merkkejä poliittisesti kiristyneestä ilmapiiristä? Ukkosvaroitushan sinne lienee tänään annettu ilmojen puolesta. Viimeisiä kuumia kelejä, ennenkuin taivas ns. repeää, tuulet muuttuu ja alkaa viiletä.
Ei mitään merkkejä. Itselläkin oli ennakkoluuloja koska eka kerta. Parina päivänä tuli vettäkin, mutta tänään tosiaan täydellinen rantakeli. Ap
Vierailija kirjoitti:
+28 astetta. Vastaavia lämpötilojahan oli vaikka kuinka paljon menneenä kesänä Suomessakin. Noin 2 kuukautta sitten viimeksi.
No paljonkos se mennyt kesä tänään lämmittää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No paljonkos se mennyt kesä tänään lämmittää?
En ole tuo aiemmin kommentoinut, mutta tuntuu nyt paljon helpommalta tämä syksy ja alkanut pimeys, kuin monen huonon kesän jälkeen. EI ahdista ollenkaan niin paljon.
Onko naisten vaarallista liikkua siellä yksin selvinpäin
Vierailija kirjoitti:
En ikinä tyrannin valtakuntaan. Ja yöksi lähdet karvaranteiden naitavaksi?
Hyi mikä wt-kohde. Itse suuntaan Bora Boralle 😎
Olen ollut siellä kerran ja en menisi uudelleen vaikka pääsisin ilmaiseksi. Plus en halua tukea intoislamilaista diktatuuria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään merkkejä. Itselläkin oli ennakkoluuloja koska eka kerta. Parina päivänä tuli vettäkin, mutta tänään tosiaan täydellinen rantakeli. Ap
Hieno homma. Merivesi on näköjään tosi lämmintä vielä siellä (28°C).
En lähtisi sinne vaikka maksettaisiin.
Vierailija kirjoitti:
No mä en halua sinne, joten ei tarvi mun puolesta toivoa. :D
Vierailija kirjoitti:
Öh. Humalainen nainen on se, joka yleensä on vaarassa lännessäkin.
Jos nyt ei mitään ihan pähkähullua lähde selvinpäin tekemään, noilla seuduilla ollaan perhekeskeisiä ja nainen varsinkin päiväsaikaan turvassa.
Paikalliset ovat itseasiassa mukavia ja ystävällisiä, vaikka kaikkialla maailmassa turismi onkin kaksiteräinen miekka yhtäältä sotkiessaan perinteisempää elämäntapaa, toisaalta tarjotessaan osalle uuden elinkeinon.
Vierailija kirjoitti:
On vaarallista. Tuiterissa liikkuminen on paljon turvallisempaa.
Hyvää lomaa ja kiitos vaan kutsusta, minun kotikaupungissani oli tänään +27 ja minulla jo vaatetta enemmän ylläni. Turkkiin nyt en lähtisi muutenkaan. Kesää muistellen...
Ihanaa lomaa sinne.